+370 659 48053

Duslintuvų remontas Vilniuje - AutoAra

☰ Turinys (Spauskite, kad išskleistumėte) ▼

Duslintuvas – tai vienas svarbiausių automobilio išmetimo sistemos komponentų, užtikrinantis ne tik tylų, bet ir ekologišką transporto priemonės darbą. Jo pagrindinė funkcija – sumažinti variklio keliamą triukšmą bei kontroliuoti išmetamųjų dujų srautą, kad šie būtų kuo mažiau kenksmingi aplinkai.

Garantija

Suteikiame garantiją visiems suvirinimo ir keitimo darbams.

Operatyvumas

Greitas problemos nustatymas ir šalinimas vietoje.

Sąžininga Kaina

Aiškios kainos be paslėptų mokesčių.

Kokybė

Naudojame kokybiškas medžiagas ir įrangą.

Laikui bėgant, dėl korozijos, temperatūrų svyravimų ar mechaninių pažeidimų duslintuvas gali prarasti sandarumą. Net ir maža skylutė ar įtrūkimas keičia variklio garsą, mažina automobilio efektyvumą ir gali turėti įtakos techninės apžiūros rezultatams. Pažeistas duslintuvas ne tik erzina aplinkinius triukšmu, bet ir padidina kenksmingų išmetamųjų dalelių kiekį.


Duslintuvo remontas – tai patikimas būdas atkurti išmetimo sistemos efektyvumą ir ilgaamžiškumą. Mūsų serviso meistrai greitai nustato gedimo priežastį, pritaiko tinkamiausius remonto sprendimus ir pasirūpina, kad automobilis vėl veiktų tyliai, sklandžiai bei ekonomiškai. Prakiurus duslintuvams, jeigu dar yra įmanoma atliekamas duslintuvų virinimas, duslintuvų remontas, jeigu ne - duslintuvų keitimas.


Duslintuvų virinimas ir remontas


Kada ir kodėl reikalingas duslintuvų remontas?

Duslintuvų remontas reikalingas tada, kai išmetimo sistema pradeda prarasti savo funkcionalumą – nebeslopina triukšmo, praleidžia išmetamąsias dujas, atsiranda vibracija ar net kyla nepageidaujami kvapai salone. Tai nėra tik estetinė ar komforto problema — pažeistas duslintuvas daro įtaką automobilio galiai, degalų sąnaudoms, techninei apžiūrai ir net Jūsų saugumui.


Laiku atliktas duslintuvo ir visos išmetimo sistemos remontas:

  • Užtikrina tinkamą variklio darbą, galią ir ekonomiškumą: Išmetimo sistema sukurta taip, kad užtikrintų optimalų slėgį išmetimo vamzdyne, kuris būtinas efektyviam cilindrų išvalymui nuo degimo produktų. Jei sistema tampa nesandari (pvz., atsiranda skylė) arba užsikemša (pvz., subyra katalizatoriaus vidus), šis balansas sutrinka. Dėl to variklis gali prarasti galią, pradėti dirbti netolygiai ir, kas svarbiausia, pastebimai padidėja kuro sąnaudos.

  • Sumažina triukšmo lygį: Tai akivaizdžiausia duslintuvo funkcija. Tvarkinga sistema efektyviai slopina aukšto slėgio dujų sprogimų garsus variklio cilindruose, užtikrindama komfortišką vairavimą. Be to, ji garantuoja, kad automobilis atitiks leistinas triukšmo normas, kurios yra griežtai tikrinamos techninės apžiūros metu.

  • Mažina aplinkos teršimą: Šiuolaikinės išmetimo sistemos apima katalizatorius (benzininiams ir dyzeliniams varikliams) bei kietųjų dalelių filtrus (DPF/FAP – dyzeliams). Šie elementai cheminių reakcijų metu neutralizuoja didžiąją dalį kenksmingų junginių (CO, NOx, angliavandenilių) ir suodžių. Nesandari ar pažeista sistema reiškia, kad nevalytos, nuodingos dujos patenka tiesiai į aplinką.

Papildomi svarbūs privalumai:

  • Sėkminga techninė apžiūra (TA): Nesandari, per garsi, netvirtai pritvirtinta ar netinkamai veikianti išmetimo sistema (ypač neveikiantis katalizatorius) yra vienas iš dažniausių "didelių trūkumų" (DT), dėl kurių automobilis negauna teigiamos TA išvados.

  • Vairuotojo ir keleivių saugumas: Tai ypač svarbu. Nesandari sistema (ypač jos priekinėje dalyje, arčiau variklio) gali leisti pavojingoms išmetamosioms dujoms, įskaitant bekvapį ir bespalvį anglies monoksidą (CO), patekti į automobilio saloną. Tai gali sukelti apsinuodijimą, mieguistumą ar net blogesnes pasekmes.

  • Apsauga nuo didesnių gedimų: Ignoruojant smulkią problemą, pavyzdžiui, nutrūkusį laikiklį, vibracijos greitai pažeidžia kitas dalis (vamzdžių jungtis, gofrą). Laiku sutvarkytas smulkus gedimas visada kainuoja pigiau nei vėliau keičiami ištisi sistemos segmentai.

Laiku atliktas duslintuvo remontas ne tik sutaupo išlaidas ateityje, bet ir apsaugo variklį, katalizatorių bei išmetimo sistemą nuo brangių gedimų.


Kas dažniausiai sukelia duslintuvų pažeidimus:

  • Staigūs temperatūrų pokyčiai – užšalimas ir įkaitimas sukelia metalo deformacijas ir įtrūkimus.

  • Drėgmė ir kondensatas – viduje kaupiasi vanduo, kuris iš vidaus ardo metalą ir sukelia koroziją.

  • Kelių druskos ir cheminės medžiagos – skatina pagreitintą rūdijimą, ypač žiemos metu.

  • Vibracija ir mechaniniai pažeidimai – duobės, borteliai ar atsitiktiniai smūgiai gali deformuoti išmetimo vamzdį.

  • Pigesnio ar nekokybiško kuro naudojimas – gali formuotis pernelyg daug suodžių, kurie gadina katalizatorių ir duslintuvo vidų.

  • Natūralus nusidėvėjimas – išmetimo sistema dirba esant itin aukštai temperatūrai, todėl su laiku silpnėja.

 

Registracija
Internetu arba +37065948053

 


Kada būtina nelaukti ir kreiptis į autoservisą?

Į AutoAra servisą reikėtų kreiptis nelaukiant, jeigu pastebite bent vieną iš šių požymių:

  • Padidėjęs triukšmas iš išmetimo sistemos. Gaudesys, metalo džeržgesys ar „pūškavimas“ iš duslintuvo zonos dažniausiai reiškia perdegusią siūlę arba korozijos pažeistą segmentą.

  • Aštrus, degėsius primenantis kvapas salone ar aplink automobilį. Tai vienas pavojingiausių signalų. Nutekėjusios išmetamosios dujos gali patekti į saloną ir kelti realią grėsmę sveikatai.

  • Matomos ertmės, skylės ar skilimai ant duslintuvo. Net maža skylutė važiuojant labai greitai didėja, todėl tokie pažeidimai turi būti šalinami iš karto.

  • Be priežasties padidėjusios degalų sąnaudos. Slėgio praradimas išmetimo sistemoje turi įtakos variklio darbui, todėl automobilis gali pradėti „ryti“ daugiau kuro.

Sėkmės istorija:

Automobilis: Audi A4 (TFSI).

Problema: Korozijos paveikta vidinė duslintuvo kamera, oro nutekėjimas per perforacijas.

Sprendimas: Vietoje brangaus keitimo atliktas struktūrinis kamerų restauravimas su termo atsparia plieno plokšte.

Rezultatas: Atstatytas sandarumas ir triukšmo norma, sutaupyta lėšų.


Nedelskite, registruokitės apsilankymui jau dabar Justiniškėse, šalia Pašilaičių, Vilniuje


 

Registracija
Internetu arba +37065948053

 


Išmetimo sistemos remontas. Ką mes atliekame?

Išmetimo sistema yra atsakinga už saugų dujų, kurios išskiriamos dirbant varikliui pašalinimą, bei garso, susidarančio dujų išmetimo metu slopinimą. Dujų išmetimo sistema – pažeidžiamiausia automobilio dalis, todėl ją reikia stengtis eksploatuoti tvarkingai bei periodiškai prižiūrėti.


Kadangi, ši dalis remontuojama dažniausiai, todėl patariame, pastebėjus pirmuosius gedimų požymius, nedelsti ir kreiptis išmetimo sistemos, duslintuvo remontui. 


Visos išmetimo sistemos remonto paslaugos:

  • ✔ Duslintuvų remontas

  • ✔ Duslintuvo keitimas

  • ✔ Išmetimo kolektoriaus remontas, keitimas

  • ✔ Lambda zondo reguliavimas, keitimas

  • ✔ Katalizatoriaus plovimas, keitimas

  • ✔ DPF/FAP suodžių filtrų valymas, keitimas

  • ✔ Išmetimo sistemos virinimas

Norint, kad duslintuvų remontas būtų atliktas kokybiškai, reikalingos ne tik žinios ir gebėjimai, bet ir patirtis. Taip pat svarbu, kad autoservise būtų įrengta šiuolaikiška įranga, naudojami patikimi, dažniausiai temperatūrai atsparūs įrankiai ir kokybiškas metalas. Mūsų autoserviso įranga atitinka reikiamus reikalavimus, o prie kiekvieno remontuojamo mazgo dirba meistras, turintis mažiausiai triejų metų patirtį šioje srityje. 


Pas mus atliekamas ne vien duslintuvų remontas – teikiamas itin platus įvairių automobilio remonto paslaugų spektras.  Vairuotojai vertina mūsų darbuotojų kvalifikaciją, patikimumą ir kultūrą.


Duslintuvo remontas ir keitimas


Duslintuvų remontas bei priežiūra

Rekomendacijos:

  • Reguliari apžiūra: Bent kartą per metus arba atliekant įprastus techninės priežiūros patikrinimus patikrinkite, ar nėra rūdžių, įtrūkimų, įlenkimų ar atsilaisvinusių dalių.

  • Venkite didelių balų ir duobių: Fiziniai pažeidimai (įlenkimai, įtrūkimai) dažnai atsiranda dėl smūgių į duobes ar nelygumus kelyje.

  • Kruopščiai nuplaukite druskas: Žiemą druska ir drėgmė pagreitina koroziją. Reguliarus plovimas, ypač apatinės dalies, gali padėti.

  • Nedelsiant reaguokite į gedimo požymius: Pastebėjus bet kokius simptomus, kreipkitės į servisą, kad būtų atlikta diagnostika. Maži pažeidimai, ignoruojami, gali virsti didelėmis ir brangiomis problemomis.

 

Registracija
Internetu arba +37065948053

 


Kiek kainuoja duslintuvų remontas?

Kainą lemiantys veiksniai:

  • Automobilio modelis. Senesni, paprastesni automobiliai (pvz., vienos duslintuvo linijos, be sudėtingų dvigubų vamzdžių) remonto prasme bus pigesni. Tuo tarpu didesni visureigiai, galingi sedanai ar automobiliai su sudėtinga išmetimo sistema (dvigubi vamzdžiai, sudėtingos formos gofros, jungtys) – kainuos daugiau. 

  • Gedimo pobūdis. Ar tai tik lengvas vamzdžio prakiurimas, ar pažeidimas viršuje? Ar reikės suvirinimo, ar keitimo? Pavyzdžiui: vienu atveju gali pakakti suvirinimo (→ pigiau), kitu – visos dalies keitimo (→ brangiau).

  • Keistinos / remontuojamos dalys. Keisti gali tekti: galinis bakelis, vidurinė dalis, lanksčioji mova, gofra, tarpinė, kolektorius. Kiekviena dalis turi savo kainą. Netgi medžiagos (kokybė) ir darbas – virinimas, keitimas.

  • Darbo trukmė ir sunkumas. Jeigu pasiekti pažeistą vietą yra sudėtinga (pvz., po dugnu, po automobiliu su mažai vietos), tada meistro darbo laikas didėja → kaina kyla. Kai kurie servisai pabrėžia, kad prieš nustatant tikslią kainą, būtina apžiūra. 

  • Geografinė vieta / autoserviso įsikūrimas. Vilniaus, Kauno, Klaipėdos servisai gali turėti skirtingus darbo įkainius nei mažesniuose miesteliuose. Be to, paslaugos paklausa, mechanikų kvalifikacija ir serviso reputacija taip pat turi įtakos kainai.

Taip pat neverta pamiršti, jog stipriau pažeisto duslintuvo remontas atsieis žymiai brangiau. Nelaukite, kol duslintuvų remontas kainuos brangiau.  


Preliminarios išmetimo sistemos remonto kainos:

Darbo tipas / Pavyzdys Kaina nuo
Duslintuvo virinimas (smulkus)
Mažas prakiurimas, lopymas
15 €
Duslintuvo virinimas (vidutinis)
Ilgesnis plyšys, keliose vietose
25 €
Duslintuvo virinimas (sudėtingas)
Sunkiai pasiekiama vieta, storesnis metalas
35 €
Galinio bakelio keitimas
Keičiama galinė duslintuvo dalis
40 €
Vidurinės dalies keitimas
Vamzdynas / rezonatorius
50 €
Lanksčios movos (gofros) keitimas
Suvirinimas + detalė
50 €
Tarpinių / jungčių keitimas
Flanšai, žiedai, tarpinės
15 €
Duslintuvo laikiklių remontas
Laikiklio virinimas / keitimas
10 €
Visa linijos apžiūra / diagnostika
Gedimo nustatymas, dūmų testas
15 €
Pilnas išmetimo sistemos atnaujinimas
Kelių dalių keitimas kompleksiškai
nuo 80 €
Katalizatoriaus išpjovimas / maketavimas
Tik darbas (be programos)
nuo 60 €
Katalizatoriaus keitimas
Darbas be detalės
nuo 70 €

Skambinkite, registruokitės ir galutinę kainą aptarsime po apžiūros..


Duslintuvų remontas


 Kas geriau? duslintuvų remontas ar visgi keitimas?

Sprendimas tarp remonto ir pilno keitimo turi būti priimamas techniniais, o ne emociniais kriterijais. Ne kiekvienas pažeidimas reikalauja naujo duslintuvo — daugeliu atvejų profesionaliai atliktas duslintuvų remontas užtikrina tokį patį patvarumą kaip ir naujo duslintuvo keitimas, jei nustatytos ir pašalintos priežastys.


Kada pakanka tik remonto?

  • ✔ Kai pažeidimas yra lokalus (siūlės, mažos korozijos ertmės, jungtys);

  • ✔ Kai duslintuvo konstrukcija dar išsaugo standumą;

  • ✔ Kai automobilis iki TA turi pereiti tik sandarumo reikalavimą;

  • ✔ Kai remontas gali būti atliktas be konstrukcinių kompromisų;

Remontas nėra atsitiktinis — sprendimas visada parenkamas pagal faktinę būklę ir ilgaamžiškumo logiką.


Kada būtinas duslintuvo keitimas?

  • ❗ Kai korozija pažeidė didelę ploto dalį;

  • ❗ Kai metalas prarado struktūrinį tvirtumą;

  • ❗ Kai ankstesni „garažiniai“ remontai padarė daugiau žalos nei naudos;

  • ❗ Kai remontas būtų brangesnis už naujo komponento montavimą;

Ignoruota Problema (Opel Zafira):

Situacija: Atvežtas automobilis, kuriam jau kelis kartus buvo virintas duslintuvas.

Diagnostika: Korozija paveikė >60% paviršiaus, vidinės pertvaros sutrūkusios.

Sprendimas: Dar vienas remontas būtų neekonomiškas. Pakeistas duslintuvas nauju.


 

Registracija
Internetu arba +37065948053

 


Kodėl mūsų sprendimai laikomi patikimais?

Meistro Komentaras:

Dažnai vibraciją sukelia ne pats duslintuvas, o išdilusios guminės įvorės ar nutrūkę laikikliai. Jei virinsite duslintuvą nepašalinę vibracijos šaltinio, siūlė vėl trūks po kelių savaičių. Mūsų tikslas – rasti ir pašalinti priežastį, o ne tik pasekmę.


Dirbame atsakingai ir pagal techninius standartus

Remontas atliekamas ne improvizuojant, o taikant medžiagas ir procesus, kurie atitinka išmetimo sistemų darbo režimą ir temperatūras. Turime aiškiai nustatytus procesus, leidžiančius mums greitai ir tiksliai identifikuoti problemą, o tai padeda sumažinti darbo trukmę ir galutines sąnaudas. Duslintuvo gedimai dažnai būna susiję su išmetamųjų dujų sistemos pažeidimais, todėl svarbu, kad remontas būtų atliekamas tinkamai, naudojant aukštos kokybės detales. Mūsų tikslas – užtikrinti, kad automobilis būtų saugus, o jo veikimas – optimalus.


Naudojama aukštos kokybės įranga 

Naudojame tik patikimas medžiagas, skirtas duslintuvų remontui ir keitimui, kad automobilis tarnautų kuo ilgiau.  Virinimo darbai vykdomi automatinėmis ir pusiau automatinėmis sistemomis, naudojant plieną, atsparų korozijai ir terminėms apkrovoms.


Meistrai turi realios praktinės patirties

Darbus vykdo specialistai, kurie kasdien sprendžia realius išmetimo sistemos ir duslintuvų pažeidimus, o ne atlieka tik bazinius ar kosmetinius remonto veiksmus. Mūsų praktikoje dažnai pasitaiko nekokybiško virinimo pasekmių – nutrūkusios siūlės, netinkamai parinktas metalas arba užvirintos skylės, kurios po kelių savaičių vėl prasiplečia.


Tokiose situacijose meistrai priima ne standartinį, o techniniu vertinimu pagrįstą sprendimą: nustatyti tikrąją gedimo priežastį, įvertinti apkrovas, korozijos mastą, temperatūrines įtampas ir parinkti remonto metodą, kuris būtų tvarus, o ne laikinas.


Sprendžiame priežastis, o ne tik pasekmes

Atliekamas ne tik matomų pažeidimų remontas, bet ir tiksli diagnostika, kurios metu nustatome realų gedimo šaltinį. Vibraciją dažnai sukelia ne pats duslintuvas, o išdilusios pakabos guminės įvorės, suaižėję tvirtinimo „kabliai“ arba deformuota išmetimo linija po smūgio į dugną.


Tokiais atvejais vien tik virinti duslintuvą būtų tik laikinas sprendimas — problema greitai pasikartotų. Todėl mūsų servise pirmiausia identifikuojami pirminiai veiksniai (pakabos laisvumas, neteisinga išmetimo sistemos geometrija, kondensato kaupimasis, ankstesnių remontų brokas) ir jie pašalinami kartu su pasekme. Tokia metodika užtikrina, kad duslintuvų remontas bus atliekamas vieną kartą, o ne kartojamas po kelių savaičių.


Individualizuoti sprendimai pagal automobilio būklę

Nėra vienodo šablono visiems — kiekvienas atvejis vertinamas individualiai pagal konkretaus automobilio eksploataciją, korozijos mastą, gedimo pobūdį ir techninius reikalavimus.


Vienam automobiliui gali būti pakankamas lokalus virinimas, kitam — būtina konstrukcinė restauracija arba pilnas segmento keitimas. Sprendimas visada priimamas ne pagal „pigiau ar greičiau“, o pagal tai, kuris metodas užtikrins ilgaamžiškumą, triukšmo ir sandarumo atitikimą bei techninės apžiūros kriterijų įvykdymą. Toks individualus vertinimas eliminuoja situacijas, kai po kelių savaičių tas pats automobilis grįžta su tuo pačiu gedimu.


Lanksčios kainos, pritaikytos įvairiems biudžetams

Suprantame, kad automobilio remontas dažnai gali tapti netikėta išlaida, todėl mūsų servise siekiame pasiūlyti kuo konkurencingesnes kainas. Mes siūlome skaidrias sąmatas prieš atliekant darbus, kad kiekvienas automobilio savininkas tiksliai žinotų, kiek kainuos duslintuvų remontas ar keitimas. Kaina gali skirtis priklausomai nuo automobilio markės, modelio ir duslintuvo būklės, tačiau visada užtikriname sąžiningą kainodarą.


Nesvarbu, reikalingas duslintuvų remontas ar keitimas AutoAra serviso komanda pasiruošusi padėti!


 

Registracija
Internetu arba +37065948053

 


D.U.K.