DPF filtro valymas ir kitos DPF problemų sprendimo paslaugos Vilniuje - AutoAra

Kiekvienas automobilio savininkas, naudojantis dyzelinį variklį, anksčiau ar vėliau susiduria su dyzelinių kietųjų dalelių filtro valymo poreikiu. DPF filtras – tai įrenginys, kuris padeda sumažinti kenksmingų dalelių išmetimą iš dyzelinių variklių. Laikui bėgant, filtras užsikemša suodžiais, dėl ko gali pablogėti automobilio veikimas. Todėl reguliarus DPF valymas, kietųjų dalelių filtro plovimas ir profesionalus suodžių filtro plovimas yra būtini, jei norite išvengti rimtesnių DPF filtro problemų.


Mūsų servise atliekamas DPF valymas, naudojant šiuolaikiškas technologijas, užtikrina greitą ir efektyvų rezultatą. Tai leidžia automobilio savininkams ne tik sutaupyti laiko, bet ir užtikrinti, kad jų automobilis veiktų sklandžiai, būtų ekonomiškesnis ir mažiau terštų aplinką.


DPF valymas, išprogramavimas Vilniuje.


DPF išsprogramavimas. Ką svarbu žinoti?

DPF išprogramavimas (arba DPF filtro pašalinimas ) yra dar vienas procesas susijęs su užsikimšusių filtrų valymu, kai iš automobilio variklio valdymo sistemos pašalinamas programinės įrangos komponentas, kuris atsako už DPF veikimą. Tačiau ši praktika yra kontraversiška ir daugelyje šalių neteisėta dėl keliamų aplinkosaugos reikalavimų ir etikos klausimų.


DPF išprogramavimas didina kietųjų dalelių kiekį išmetamosiose dujose, taip padidinant oro taršą. Tai kenkia aplinkai ir gali sukelti sveikatos problemų žmonėms, ypač miestų srityse, kur oro kokybė ir taip yra prasta. Atliktas DPF išprogramavimas suteikia teisę automobilio gamintojams atšaukti garantiją tiems variklio ar išmetimo sistemos komponentams, kurie buvo modifikuoti arba pažeisti dėl DPF išprogramavimo.


Be to techninės apžiūros centruose atsiradus naujiems prietaisams, galintiems padėti specialistams įvertinti ar DPF filtras yra išprogramuotas ir pašalintas dažnai susiduriama su situacija, kuomet nebelieka kito kelio, kaip tik statyti naują kietųjų dalelių filtrą. Tokiu atveju vienkartinis DPF filtro pašalinimas tampa labai brangiai kainuojančia klaida, palyginus su reguliariu DPF valymu ir kietųjų dalelių filtro plovimu.


Taigi, jei susidūrėte su DPF filtro problemomis, skambinkite mums...


Padėsime rasti ekonomiškiausią šios problemos sprendimą: nuo suodžių filtro plovimo ir DPF regeneracijos iki išsamios dyzelinių automobilių priežiūros plano sudarymo.


 

Registracija
Internetu arba +37065948053

 


Kada DPF filtro išprogramavimas gali būti klaida?

Neveikiantys purkštukai

Susidėvėję purkštukai, gali sukelti netolygų kuro purškimą, dėl ko degimo efektyvumas sumažėja, ir tai gali lemti didesnį suodžių kiekį. Taigi vietoj DPF išprogramavimo, pirmiausia turėtų būti atliktas purkštukų remontas. Taip būtų sprendžiama problema tiesiogiai, užuot šalinant automobilio komponentų gedimo simptomus.


Praktinis pavyzdys iš serviso:

VW Passat B7 2.0 TDI atvyko su užsidegusia DPF lempute ir nuolat besikartojančia regeneracija. Savininkas manė, kad problema yra DPF ir norėjo jį išprogramuoti. Diagnostikos metu purkštukai rodė +2.5–3.0 mg/str korekcijas, kas aiškiai signalizavo jų nusidėvėjimą. Po purkštukų restauravimo suodžių kiekis sumažėjo 40 %, DPF sėkmingai atliko pasyvią regeneraciją, o išprogramavimas tapo visiškai nebūtinas.


Todėl vietoj DPF išpjovimo pirmiausia turi būti atlikta purkštukų diagnostika ir remontas — tai išsprendžia tikrąją problemą, o ne simptomą.


Sugedusi turbina

Sugedusi turbina, gali ne tik sumažinti variklio veikimo efektyvumą, bet ir padidinti teršalų, įskaitant suodžius, kiekį. DPF pašalinimas šiuo atveju tik pablogintų teršalų išmetimo problemą.


Praktinis pavyzdys iš serviso:

BMW 530d F10 su didele rida atvyko dėl „uždusimo“ ir „limp mode“ režimo. Savininkas buvo tikras, kad kaltas DPF, ir norėjo jį pašalinti. Tačiau atlikus diagnostiką buvo nustatyta, kad turbinos geometrija strigo, o slėgio nukrypimai buvo net 30–40 %. Dėl to į DPF pateko alyvos likučiai. Po turbinos restauracijos ir DPF išplovimo filtras grįžo į 92 % pradinio pralaidumo. DPF šalinimas šiuo atveju būtų tik dar labiau pabloginęs išmetimo sistemą.


 

Registracija
Internetu arba +37065948053

 


Sugedęs EGR vožtuvas

EGR (Egzozinių dujų recirkuliacijos) sistema padeda mažinti NOx (azoto oksidų) kiekį išmetamose dujose, recirkuliuojant dalį išmetamųjų dujų atgal į variklį. Jeigu EGR vožtuvas sugenda, tai gali padidinti suodžių kiekį, kurį DPF sulaiko. Vietoj DPF šalinimo, turėtų būti atliktas EGR vožtuvo remontas arba keitimas, kad būtų išlaikytas variklio veikimo efektyvumas ir mažesnis teršalų išmetimas.


Praktinis pavyzdys iš serviso:

Audi A4 B8 2.0 TDI nuolat mesdavo klaidas dėl DPF slėgio skirtumo. Diagnostikos metu EGR vožtuvas buvo užstrigęs ir recirkuliavo daugiau nei 40 % dujų, kai variklis buvo šilto režimo — tai yra nenormali reikšmė. Po EGR keitimo suodžių kaupimosi greitis sumažėjo ~3 kartus, regeneracija tapo stabili, o DPF pjauti nebereikėjo.


Šis atvejis aiškiai rodo, kad EGR gedimas - viena dažniausių DPF užsikimšimo priežasčių.


Bendrai tariant DPF išprogramavimas, kaip sprendimas įvairiems variklio gedimams pašalinti yra neefektyvus, atsižvelgiant į ilgalaikes pasekmes, įskaitant didesnį teršalų išmetimą ir galimas teisines bei finansines pasekmes dėl aplinkosaugos normų nesilaikymo.


DPF išprogramavimas arba šalinimas, dažnai yra matomas kaip trumpalaikis sprendimas, kadangi jis tik pašalina simptomus (variklio veikimo problemos dėl užsikimšusio filtro), bet ne pačią problemos priežastį. Taisyklinga diagnozė ir gedimo šaltinio šalinimas yra tvarus ir atsakingas požiūris į automobilio priežiūrą.


DPF valymas, išprogramavimas Vilniuje.


Nepaisomos DPF filtro problemos - greitai brangstantis reikalas

Laikui bėgant DPF filtras gali užsikimšti, o tai gali lemti įvairias problemas, įskaitant sumažėjusią variklio galią, padidėjusias degalų sąnaudas ir netgi variklio gedimus. Reglamentuota techninė automobilio priežiūra numato, kad turi būti atliekamas periodinis DPF filtro valymas arba keitimas. Deja, naujo originalaus DPF filtro kaina gali siekti net kelis tūkstančius eurų, tad nenuostabu, kad daugelis vairuotojų ieško alternatyvių ir ekonomiškesnių sprendimo būdų.


Suodžių filtro valymas –  kodėl tai svarbu?

Reguliarus DPF plovimas yra vienas iš būdų, kaip užtikrinti automobilio variklio ilgaamžiškumą ir efektyvumą. AutoAra siūlo šią paslaugą visiems dyzelinių variklių naudotojams. Suodžių filtro (DPF) valymas yra labai svarbi automobilio priežiūros dalis, ypač dyzeliniams varikliams. DPF filtrai yra sukurti tam, kad sugautų ir laikinai išlaikytų išmetamųjų dujų suodžius, sumažinant taip oro taršą. Laikui bėgant, suodžiai kaupiasi filtre, kas gali sukelti jo užsikimšimą.


Reguliaraus DPF valymo svarba:

  • Geresnis variklio veikimas. Užsikimšęs DPF gali sukelti variklio veikimo sutrikimus, nes sumažėja išmetamųjų dujų ištekėjimo efektyvumas. Tai gali sukelti variklio galios praradimą ir didesnes kuro sąnaudas.

  • Ilgalaikis ekonomiškumas. Nors DPF valymas yra papildoma išlaidų dalis, tai gali padėti išvengti brangesnių remonto darbų ateityje. Užsikimšęs filtras gali sukelti didesnius variklio gedimus, kurie reikalauja brangių remonto darbų.

  • Mažesnė tarša. DPF filtrai padeda sumažinti išmetamųjų dujų taršą, sugaudant suodžius ir neleidžiant jiems patekti į atmosferą. Reguliarus DPF valymas užtikrina, kad šis filtravimo procesas būtų efektyvus.

  • Privalomi emisijos testai. Daugelyje šalių yra įvesti griežti išmetamųjų dujų standartai. Automobiliai su užsikimšusiais DPF filtrais gali neišlaikyti šių testų, o tai gali sukelti papildomų išlaidų ir net prarasti teisę naudoti automobilį.

DPF filtro valymas, remontas, keitimas Vilniuje autoservise


DPF filtro išprogramavimas – ne geriausias sprendimo būdas

DPF Išprogramavimas yra vienas iš būdų, kaip galima spręsti užsikimšusio DPF filtro problemą. Nors kai kurie šaltiniai teigia, kad išprogramavus šiuos filtrus pagerėja automobilio trauka ir sumažėja kuro sąnaudos, svarbu pabrėžti, kad nereikia skubėti juos šalinti. Yra alternatyvių ir efektyvių būdų, kaip tvarkyti užsikimšusį DPF filtrą, ne tik išsaugant, bet ir pagerinant automobilio veikimo parametrus.


Nors daugelis vairuotojų gali jausti pagundą pasirinkti greitą sprendimą – išprogramuoti DPF filtrą, siekiant akimirksniu pagerinti automobilio trauką ir sumažinti kuro sąnaudas, svarbu suprasti ilgalaikes šio sprendimo pasekmes. Tokie veiksmai gali sukelti papildomų problemų, ne tik automobilio veikimui, bet ir didinti aplinkos taršą, prieštaraujant šiuolaikinėms ekologijos normoms ir standartams.


Tiesa yra tokia, kad nors automobilis yra Jūsų nuosavybė ir teoriškai Jūs galite daryti su juo, ką norite, tačiau eksploatuoti transporto priemonę be įstatymų reikalaujamo DPF filtro nėra leistina.


DPF išprogramavimas negalimas dėl kelių priežasčių:

  • Aplinkosauga
  • Teisės aktai 
  • Sauga ir garantijos
  • Techninės apžiūros 

Būtent ši, neleistina veika, gali sukelti teisines pasekmes, įskaitant baudas ar net transporto priemonės konfiskavimą, taip pat neigiamai paveikti vairuotojo reputaciją ir aplinką.


 Raskime geriausią sprendimą Jūsų automobilio funkcionalumui

Realiai, didžioji dalis klientų, susisiekusių su AutoAra serviso specialistais, dėl DPF filtro išprogramavimo ar išpjovimo, apsvarstę visus teigiamus ir neigiamus niuansus, dažniausiai nusprendžia atsisakyti šios idėjos.


Tai rodo, kad nepaisant techninės galimybės įvykdyti tokią modifikaciją, automobilių savininkai dažnai renkasi saugesnius ir ilgalaikius sprendimus savo transporto priemonėms. Kruopščiai išanalizavę esama situaciją, galime šią problemą sutvarkyti efektyviai ir operatyviai.


Mūsų servise rekomenduojams veiksmingiausias būdas: kruopštus DPF filtro plovimas, užtikrinantis automobilio komponentų funkcionalumą ir ilgaamžiškumą. Toks požiūris leidžia ne tik atkurti filtro efektyvumą, bet ir pratęsti jo tarnavimo laiką, taip užtikrinant sklandų ir ekologiškai švarų automobilio veikimą.


 

Registracija
Internetu arba +37065948053

 


Dažniausiai DPF valymas ir kitos paslaugos atliekamos:

Volkswagen / Audi grupė (VAG)

Šie modeliai ypač dažnai turi problemų dėl:

  • trumpų distancijų
  • užsikemšančių DPF filtrų
  • EGR sistemos gedimų, kurie didina suodžių kiekį

Dažniausi modeliai:

  • VW Passat B6 / B7 / B8 (2.0 TDI)

  • VW Golf V / VI / VII (1.6 ir 2.0 TDI)

  • Audi A4 B8 / B9 (2.0 TDI)

  • Audi A6 C6 / C7 (2.0 ir 3.0 TDI)

  • Skoda Octavia II / III (1.6 ir 2.0 TDI)

  • Seat Leon (1.6 / 2.0 TDI)

BMW (ypač dyzeliniai N serijos varikliai)

BMW dyzeliai generuoja daug suodžių, o miesto režimas labai greitai užkemša filtrą.


Dažniausi modeliai:

  • BMW 3 serija E90 / F30 (320d)

  • BMW 5 serija E60 / F10 (520d, 525d, 530d)

  • BMW X3 / X5 (30d, 35d)

 Peugeot / Citroën (PSA grupė)

  • Peugeot 308 (1.6 HDi, 2.0 HDi) – itin jautrūs Eolys priedo trūkumui, mieste greitai kemšasi.

  • Peugeot 508 (1.6 HDi, 2.0 HDi) – dažnos neužbaigtos regeneracijos, ypač važiuojant trumpais atstumais.

  • Peugeot 407 (1.6 HDi, 2.0 HDi) – filtrai greitai prisipildo pelenų, reikia periodinio valymo.

  • Peugeot 3008 (1.6 HDi, 2.0 HDi) – didesnio svorio automobilis, todėl DPF apkrova didesnė, filtrai kemšasi sparčiau.

  • Citroën C4 / C5 / C3 Picasso (1.6 HDi, 2.0 HDi)

Ford

Ford TDCi varikliai ypač jautrūs nekokybiškam kurui ir trumpoms distancijoms.


Dažniausi modeliai:

  • Ford Mondeo (2.0 ir 2.2 TDCi)

  • Ford Focus (1.6 TDCi)

  • Ford Kuga (2.0 TDCi)

 Mercedes-Benz

Modernūs Mercedes CDI varikliai turi sudėtingas emisijų sistemas, todėl DPF užsikimšimas – dažna problema.


Dažniausi modeliai:

  • Mercedes C klasė (C220 CDI, C250 CDI)

  • Mercedes E klasė (E220 / E250 CDI)

  • Mercedes Sprinter CDI – darbo režime filtras užsikemša itin greitai.

 Opel

Dyzeliniai CDTi varikliai taip pat dažnai reikalauja DPF priežiūros.


Dažniausi modeliai:

  • Opel Insignia (2.0 CDTi)

  • Opel Astra J (1.7 ir 2.0 CDTi)

  • Opel Zafira (1.9 CDTi)

 Volvo

Volvo filtrai patikimi, tačiau dažniausiai užsikemša dėl miesto režimo.


Dažniausi modeliai:

  • Volvo S60 / S80 (2.0D, 2.4D, D5)

  • Volvo V70 / XC70 (D5)

  • Volvo XC60 (2.0D, D4, D5)

Mazda

Mazda turi savitą DPF technologiją, kuri labai jautri alyvos kokybei.


Dažniausi modeliai:

  • Mazda 6 (2.2 D)

  • Mazda CX-5 (2.2 Skyactiv-D)

Toyota

Toyota dyzeliai patikimi, bet dažnai kenčia dėl miesto režimo ir EGR problemų.


Dažniausi modeliai:

  • Toyota Avensis (2.0 / 2.2 D-4D)

  • Toyota RAV4 (2.2 D-4D)

DPF valymas, išprogramavimas Vilniuje.


Kaip vyksta profesionalus DPF filtro valymas?

 Išankstinis tyrimas

Prieš pradėdami bet kokį valymo procesą, atliekame išsamią diagnostiką, kad nustatytumėme filtro būklę ir parinktumėme optimaliausią valymo metodą. Tai leidžia mums pasiūlyti asmeniškai pritaikytą paslaugą, atitinkančią Jūsų automobilio poreikius.


Parenkamas valymo metodas

Mes naudojame įvairias valymo technologijas, pritaikytas pagal filtro tipą ir užterštumo lygį. Mūsų metodai apima tiek cheminį, tiek fizikinį valymą, užtikrinant, kad kiekvienas filtras būtų išvalytas kuo efektyviau.


DPF filtro plovimas ir atkūrimas naudojant modernias technologijas

Kai DPF filtras jau užsikimšęs, vienas efektyviausių ir saugiausių sprendimų yra jo profesionalus plovimas bei atkūrimas. AutoAra servise naudojami du pažangiausi šiandien taikomi metodai:

  • Pirolizė – aukštos temperatūros procesas, kurio metu termiškai pašalinami suodžiai ir pelenai, atkuriant iki 95–98 % pradinio filtro pralaidumo.

  • Cheminis valymas – specializuotų tirpalų panaudojimas, leidžiantis išfiltruoti ir pašalinti giliai į DPF struktūrą įsigėrusias daleles, nepažeidžiant jo keraminės kasetės.

 

Šios technologijos leidžia efektyviai atkurti filtro veikimą be jo fizinio pašalinimo, išlaikant gamintojo numatytus išmetimo sistemos parametrus.

Galutinis patikrinimas ir grąžinimas

Baigus valymo procesą, atliekame galutinį filtro patikrinimą, kad užtikrinti jo veikimo atkūrimą iki optimalaus lygio. Tik patikrinę, kad viskas atitinka aukščiausius standartus, grąžiname filtrą klientui, garantuodami, kad DPF filtro valymas atliktas efektyviai ir kokybiškai.


Mūsų serviso specialistų atliekamas DPF filtro valymas yra kruopštus, užtikrinantis aukščiausią paslaugų kokybę.


 Kaip dažnai reikalingas DPF filtro valymas? 

Dažnumas priklauso nuo Jūsų transporto priemonės naudojimo intensyvumo ir sąlygų. Rekomenduojame atlikti DPF filtro tikrinimą ir, jeigu reikia, DPF filtro valymą kas 20,000 - 30,000 km.


Tačiau, pastebėjus variklio veikimo problemas ar padidėjusias kuro sąnaudas, kreipkitės į AutoAra, kur DPF filtro valymas ir kitos paslaugos bus atliktos operatyviai. Taip, reguliarus ir profesionalus DPF filtro valymas gali žymiai pratęsti jo tarnavimo laiką. Kokybiškai atliekamos DPF filtrui reikalingos paslaugos, ne tik atstato jo efektyvumą, bet ir apsaugo variklį nuo galimos žalos, susijusios su užsikimšusiu filtru.


5 požymiai, kad Jūsų DPF filtras gali būti užsikimšęs:

  • Sumažėjusi variklio galia. Jeigu jaučiate, kad Jūsų automobilis nebetraukia taip gerai, kaip anksčiau, tai gali būti vienas iš pirmųjų užsikimšusio DPF filtro požymių.

  • Variklio dūmingumas. Staiga pastebite, kad iš automobilio išmetimo angos išeina daugiau dūmų nei įprastai, tai taip pat gali būti užsikimšusio DPF filtro požymis. Ypač pastebima, kai dūmai pasidaro tamsesni – tai reikalauja, kad būtų atliktas DPF filtro valymas.

  • Variklio įspėjimo piktograma. Daugumoje šiuolaikinių automobilių, turinčių DPF filtrą, yra elektroninė diagnostikos sistema, kuri aptinka bet kokias problemas su išmetimo sistema. Užsikimšus DPF filtrui, ant prietaisų skydelio gali užsidegti variklio įspėjimo šviesa ar specialus DPF indikatorius.

  • Sunkumai įsibėgėjant ar netikėtas variklio užgesimas. Kai kuriais atvejais, dėl užsikimšusio DPF filtro, automobilis gali pradėti veikti netolygiai, o bandant įsibėgėti – netikėtai užges.

  • Nemalonus kvapas. Užsikimšus DPF filtrui, degalai gali būti nesudeginami visiškai, dėl ko gali atsirasti kvapas iš išmetimo sistemos.

Susisiekite ir sužinokite, kuris sprendimas Jūsų automobiliui ekonomiškiausias ir saugiausias.


Neatidėliokite – kuo ilgiau delsiama, tuo didesnė automobilio remonto kaina. Autoservisas Justiniškės - Pašilaičiai. Vilnius. Vilniaus m. sav.


Kiek kainuoja DPF filtro valymas/plovimas ir kitos paslaugos?

Kaina už DPF filtro paslaugas priklauso nuo kelių pagrindinių faktorių:

  • Filtro būklė ir taršos lygis - jei filtras labai užsikimšęs, suodžių ir pelenų sankaupa didelė, gali prireikti daugiau laiko ir sudėtingesnių technologijų valymui/restauracijai. 

  • Paslaugos rūšis - paprastas valymas, cheminis plovimas, ultragarsinis valymas, terminis išdegimas, ar išprogramavimas/ fizinis pašalinimas. Visų šių darbų apimtys skiriasi ir nuo to priklauso kaina. 

  • Darbo sudėtingumas ir serviso vieta - demontažas/sumontavimas, filtro paėmimas/išmontavimas, testavimas, galimi kiti papildomi darbai (pvz., diagnostika, variklio patikra) didina kainą.

  • Automobilio markė, modelis bei filtro tipas - kai kurie automobiliai turi sudėtingesnes išmetimo sistemas/DPF filtrus, tad jų valymas ar montavimas kainuoja daugiau.

  • Alternatyvos: keitimas, naujo filtro montavimas - jeigu valymas neįmanomas arba filtras pažeistas, gali prireikti keitimo - tuomet kaina bus didesnė (naujo filtro + montavimo).

Kodėl kainų diapazonas toks platus?

  • Skirtingi servisai naudoja skirtingas technologijas - kai kurie atlieka tik minimalistinį plovimą, kiti – pilną diagnostiką, filtrų patikrinimą, testavimus. Tai labai keičia darbo kainą.

  • Filtro būklė paprastai būna nenuspėjama be auto patikros - kartais valymo pakanka, kartais tenka keisti filtrą, kas kainą padidina ženkliai.

  • Nepamirškite papildomų išlaidų - demontavimas / montavimas, testavimai, galimi papildomi variklio remontai (jei problema ne tik filtre).

  • Rinkos ir paslaugų pavadinimų skirtumai - valymas, plovimas, išdegimas, išprogramavimas, keitimas - kartais maišomi, todėl kainoraščiai gali skirtis.

DPF valymas, išprogramavimas Vilniuje.


Preliminari DPF filtro paslaugų kainų lentelė

 

Paslauga

Kas įeina į paslaugą? Kaina nuo (€)  
DPF filtro diagnostika Klaidų nuskaitymas, priešslėgio matavimai, regeneracijos tikrinimas 20 €  
DPF filtro profesionalus valymas (be nuėmimo) Cheminis valymas per slėgio taškus, be demontavimo 80 €  
DPF filtro valymas su demontavimu Filtro nuėmimas, giluminis plovimas, montavimas, testavimas 150 €  
DPF giluminis plovimas / restauracija Ultragarsinis valymas arba terminis regeneravimas 180 €  
DPF filtro keitimas (neoriginalus) Naujas filtras + montavimas + adaptacija 250 €  
DPF filtro keitimas (originalus) Gamintojo filtras + montavimas 600 €  
EGR + DPF kompleksinė diagnostika EGR vožtuvo testavimas, recirkuliacijos tikrinimas, DPF būklės įvertinimas 40 €  

Neatidėliokite — užsikimšęs DPF gali sukelti brangius variklio gedimus


Kodėl DPF filtro valymas AutoAra - tinkamas sprendimas?

Profesionalumas

Pasirinkdami AutoAra, galite būti tikri, kad Jūsų automobilis atsidurs patyrusių specialistų rankose. Siūlome aukštos kokybės paslaugas ir individualų požiūrį į kiekvieną atvejį. Be to, DPF filtro valymas ir plovimas ne tik padeda išsaugoti aplinką, bet ir užtikrina, kad Jūsų automobilis veiktų kuo efektyviau. Naudojame modernią įrangą ir kokybiškas valymo priemones, užtikrinančias efektyvų ir saugų filtro išvalymą.


Kokybės garantija

Garantuojame, kad visos mūsų teikiamos paslaugos yra atliekamos kvalifikuotų specialistų naudojant pažangias technologijas. Mūsų darbo kokybė yra mūsų prioritetas. Sisteminga paslaugų kokybės stebėsena ir vertinimas, padeda ištaisyti galimas klaidas ar trūkumus darbo procese.


Konkurencingos kainos ir pasiūlymai

Suprasdami mūsų klientų poreikius, siūlome konkurencingas kainas ir reguliariai teikiame specialius pasiūlymus, kad mūsų kokybiškos paslaugos būtų prieinamos kuo platesniam vartotojų ratui. Jeigu atliekamų darbų procese iškyla neplanuotų problemų, nedelsdami informuojame klientą prieš tęsdami darbus. Mūsų kainos yra aiškios, o teikiamų paslaugų kokybė ne tik atitinka, bet ir dažnai pranoksta klientų lūkesčius.


Susisiekite su AutoAra jau šiandien ir pasinaudokite mūsų profesionaliomis DPF filtro valymo bei kitomis paslaugomis!


 

Registracija
Internetu arba +37065948053

 


D.U.K.


Dažniausi DPF filtro problemų požymiai yra šie:

  • Sumažėjusi variklio galia: Variklis praranda galią, ypač didesniu greičiu arba važiuojant įkalnėje.
  • Padidėjęs degalų suvartojimas: Dėl padidėjusio atstatymo (regeneracijos) dažnumo variklis gali sunaudoti daugiau degalų.
  • Įspėjamoji lemputė: Prietaisų skydelyje įsižiebia DPF įspėjamoji lemputė arba „Check Engine“ lemputė.
  • Padidėjęs dūmingumas: Pastebimi juodi dūmai iš išmetimo vamzdžio, ypač užvedant variklį arba staigiai akseleruojant.

DPF filtro valymas arba keitimas priklauso nuo automobilio naudojimo sąlygų ir gamintojo rekomendacijų. Paprastai:

  • Valymas: DPF filtrą rekomenduojama valyti kas 100,000 – 150,000 kilometrų arba kai pastebimi pirmieji užsikimšimo požymiai. Valymas gali būti atliekamas naudojant specialius valymo skysčius arba atliekant profesionalų ultragarsinį valymą.
  • Keitimas: DPF filtro keitimas paprastai reikalingas po 150,000 – 200,000 kilometrų, tačiau tai gali skirtis priklausomai nuo automobilio markės, modelio ir naudojimo sąlygų.

DPF filtro valymo ir keitimo kainos gali skirtis priklausomai nuo automobilio markės ir modelio, taip pat nuo darbų sudėtingumo:

  • Valymas: Profesionalus DPF filtro valymas gali kainuoti nuo 100 iki 500 eurų, priklausomai nuo naudojamo metodo ir filtro būklės.
  • Keitimas: Naujo DPF filtro keitimas gali kainuoti nuo 1000 iki 3000 eurų arba daugiau, priklausomai nuo filtro tipo ir automobilio modelio. Naudotų arba atnaujintų filtrų keitimas gali būti pigesnis, tačiau jų eksploatavimo trukmė gali būti trumpesnė.