Kiekvienas automobilio savininkas, naudojantis dyzelinį variklį, anksčiau ar vėliau susiduria su dyzelinių kietųjų dalelių filtro valymo poreikiu. DPF filtras – tai įrenginys, kuris padeda sumažinti kenksmingų dalelių išmetimą iš dyzelinių variklių. Laikui bėgant, filtras užsikemša suodžiais, dėl ko gali pablogėti automobilio veikimas. Todėl reguliarus DPF valymas, kietųjų dalelių filtro plovimas ir profesionalus suodžių filtro plovimas yra būtini, jei norite išvengti rimtesnių DPF filtro problemų.
Mūsų servise atliekamas DPF valymas, naudojant šiuolaikiškas technologijas, užtikrina greitą ir efektyvų rezultatą. Tai leidžia automobilio savininkams ne tik sutaupyti laiko, bet ir užtikrinti, kad jų automobilis veiktų sklandžiai, būtų ekonomiškesnis ir mažiau terštų aplinką.
DPF išprogramavimas (arba DPF filtro pašalinimas ) yra dar vienas procesas susijęs su užsikimšusių filtrų valymu, kai iš automobilio variklio valdymo sistemos pašalinamas programinės įrangos komponentas, kuris atsako už DPF veikimą. Tačiau ši praktika yra kontraversiška ir daugelyje šalių neteisėta dėl keliamų aplinkosaugos reikalavimų ir etikos klausimų.
DPF išprogramavimas didina kietųjų dalelių kiekį išmetamosiose dujose, taip padidinant oro taršą. Tai kenkia aplinkai ir gali sukelti sveikatos problemų žmonėms, ypač miestų srityse, kur oro kokybė ir taip yra prasta. Atliktas DPF išprogramavimas suteikia teisę automobilio gamintojams atšaukti garantiją tiems variklio ar išmetimo sistemos komponentams, kurie buvo modifikuoti arba pažeisti dėl DPF išprogramavimo.
Be to techninės apžiūros centruose atsiradus naujiems prietaisams, galintiems padėti specialistams įvertinti ar DPF filtras yra išprogramuotas ir pašalintas dažnai susiduriama su situacija, kuomet nebelieka kito kelio, kaip tik statyti naują kietųjų dalelių filtrą. Tokiu atveju vienkartinis DPF filtro pašalinimas tampa labai brangiai kainuojančia klaida, palyginus su reguliariu DPF valymu ir kietųjų dalelių filtro plovimu.
Taigi, jei susidūrėte su DPF filtro problemomis, skambinkite mums...
Padėsime rasti ekonomiškiausią šios problemos sprendimą: nuo suodžių filtro plovimo ir DPF regeneracijos iki išsamios dyzelinių automobilių priežiūros plano sudarymo.
Susidėvėję purkštukai, gali sukelti netolygų kuro purškimą, dėl ko degimo efektyvumas sumažėja, ir tai gali lemti didesnį suodžių kiekį. Taigi vietoj DPF išprogramavimo, pirmiausia turėtų būti atliktas purkštukų remontas. Taip būtų sprendžiama problema tiesiogiai, užuot šalinant automobilio komponentų gedimo simptomus.
Praktinis pavyzdys iš serviso:
VW Passat B7 2.0 TDI atvyko su užsidegusia DPF lempute ir nuolat besikartojančia regeneracija. Savininkas manė, kad problema yra DPF ir norėjo jį išprogramuoti. Diagnostikos metu purkštukai rodė +2.5–3.0 mg/str korekcijas, kas aiškiai signalizavo jų nusidėvėjimą. Po purkštukų restauravimo suodžių kiekis sumažėjo 40 %, DPF sėkmingai atliko pasyvią regeneraciją, o išprogramavimas tapo visiškai nebūtinas.
Todėl vietoj DPF išpjovimo pirmiausia turi būti atlikta purkštukų diagnostika ir remontas — tai išsprendžia tikrąją problemą, o ne simptomą.
Sugedusi turbina, gali ne tik sumažinti variklio veikimo efektyvumą, bet ir padidinti teršalų, įskaitant suodžius, kiekį. DPF pašalinimas šiuo atveju tik pablogintų teršalų išmetimo problemą.
Praktinis pavyzdys iš serviso:
BMW 530d F10 su didele rida atvyko dėl „uždusimo“ ir „limp mode“ režimo. Savininkas buvo tikras, kad kaltas DPF, ir norėjo jį pašalinti. Tačiau atlikus diagnostiką buvo nustatyta, kad turbinos geometrija strigo, o slėgio nukrypimai buvo net 30–40 %. Dėl to į DPF pateko alyvos likučiai. Po turbinos restauracijos ir DPF išplovimo filtras grįžo į 92 % pradinio pralaidumo. DPF šalinimas šiuo atveju būtų tik dar labiau pabloginęs išmetimo sistemą.
EGR (Egzozinių dujų recirkuliacijos) sistema padeda mažinti NOx (azoto oksidų) kiekį išmetamose dujose, recirkuliuojant dalį išmetamųjų dujų atgal į variklį. Jeigu EGR vožtuvas sugenda, tai gali padidinti suodžių kiekį, kurį DPF sulaiko. Vietoj DPF šalinimo, turėtų būti atliktas EGR vožtuvo remontas arba keitimas, kad būtų išlaikytas variklio veikimo efektyvumas ir mažesnis teršalų išmetimas.
Praktinis pavyzdys iš serviso:
Audi A4 B8 2.0 TDI nuolat mesdavo klaidas dėl DPF slėgio skirtumo. Diagnostikos metu EGR vožtuvas buvo užstrigęs ir recirkuliavo daugiau nei 40 % dujų, kai variklis buvo šilto režimo — tai yra nenormali reikšmė. Po EGR keitimo suodžių kaupimosi greitis sumažėjo ~3 kartus, regeneracija tapo stabili, o DPF pjauti nebereikėjo.
Šis atvejis aiškiai rodo, kad EGR gedimas - viena dažniausių DPF užsikimšimo priežasčių.
Bendrai tariant DPF išprogramavimas, kaip sprendimas įvairiems variklio gedimams pašalinti yra neefektyvus, atsižvelgiant į ilgalaikes pasekmes, įskaitant didesnį teršalų išmetimą ir galimas teisines bei finansines pasekmes dėl aplinkosaugos normų nesilaikymo.
DPF išprogramavimas arba šalinimas, dažnai yra matomas kaip trumpalaikis sprendimas, kadangi jis tik pašalina simptomus (variklio veikimo problemos dėl užsikimšusio filtro), bet ne pačią problemos priežastį. Taisyklinga diagnozė ir gedimo šaltinio šalinimas yra tvarus ir atsakingas požiūris į automobilio priežiūrą.
Laikui bėgant DPF filtras gali užsikimšti, o tai gali lemti įvairias problemas, įskaitant sumažėjusią variklio galią, padidėjusias degalų sąnaudas ir netgi variklio gedimus. Reglamentuota techninė automobilio priežiūra numato, kad turi būti atliekamas periodinis DPF filtro valymas arba keitimas. Deja, naujo originalaus DPF filtro kaina gali siekti net kelis tūkstančius eurų, tad nenuostabu, kad daugelis vairuotojų ieško alternatyvių ir ekonomiškesnių sprendimo būdų.
Reguliarus DPF plovimas yra vienas iš būdų, kaip užtikrinti automobilio variklio ilgaamžiškumą ir efektyvumą. AutoAra siūlo šią paslaugą visiems dyzelinių variklių naudotojams. Suodžių filtro (DPF) valymas yra labai svarbi automobilio priežiūros dalis, ypač dyzeliniams varikliams. DPF filtrai yra sukurti tam, kad sugautų ir laikinai išlaikytų išmetamųjų dujų suodžius, sumažinant taip oro taršą. Laikui bėgant, suodžiai kaupiasi filtre, kas gali sukelti jo užsikimšimą.
Reguliaraus DPF valymo svarba:
DPF Išprogramavimas yra vienas iš būdų, kaip galima spręsti užsikimšusio DPF filtro problemą. Nors kai kurie šaltiniai teigia, kad išprogramavus šiuos filtrus pagerėja automobilio trauka ir sumažėja kuro sąnaudos, svarbu pabrėžti, kad nereikia skubėti juos šalinti. Yra alternatyvių ir efektyvių būdų, kaip tvarkyti užsikimšusį DPF filtrą, ne tik išsaugant, bet ir pagerinant automobilio veikimo parametrus.
Nors daugelis vairuotojų gali jausti pagundą pasirinkti greitą sprendimą – išprogramuoti DPF filtrą, siekiant akimirksniu pagerinti automobilio trauką ir sumažinti kuro sąnaudas, svarbu suprasti ilgalaikes šio sprendimo pasekmes. Tokie veiksmai gali sukelti papildomų problemų, ne tik automobilio veikimui, bet ir didinti aplinkos taršą, prieštaraujant šiuolaikinėms ekologijos normoms ir standartams.
Tiesa yra tokia, kad nors automobilis yra Jūsų nuosavybė ir teoriškai Jūs galite daryti su juo, ką norite, tačiau eksploatuoti transporto priemonę be įstatymų reikalaujamo DPF filtro nėra leistina.
Būtent ši, neleistina veika, gali sukelti teisines pasekmes, įskaitant baudas ar net transporto priemonės konfiskavimą, taip pat neigiamai paveikti vairuotojo reputaciją ir aplinką.
Realiai, didžioji dalis klientų, susisiekusių su AutoAra serviso specialistais, dėl DPF filtro išprogramavimo ar išpjovimo, apsvarstę visus teigiamus ir neigiamus niuansus, dažniausiai nusprendžia atsisakyti šios idėjos.
Tai rodo, kad nepaisant techninės galimybės įvykdyti tokią modifikaciją, automobilių savininkai dažnai renkasi saugesnius ir ilgalaikius sprendimus savo transporto priemonėms. Kruopščiai išanalizavę esama situaciją, galime šią problemą sutvarkyti efektyviai ir operatyviai.
Mūsų servise rekomenduojams veiksmingiausias būdas: kruopštus DPF filtro plovimas, užtikrinantis automobilio komponentų funkcionalumą ir ilgaamžiškumą. Toks požiūris leidžia ne tik atkurti filtro efektyvumą, bet ir pratęsti jo tarnavimo laiką, taip užtikrinant sklandų ir ekologiškai švarų automobilio veikimą.
Šie modeliai ypač dažnai turi problemų dėl:
Dažniausi modeliai:
BMW dyzeliai generuoja daug suodžių, o miesto režimas labai greitai užkemša filtrą.
Dažniausi modeliai:
Ford TDCi varikliai ypač jautrūs nekokybiškam kurui ir trumpoms distancijoms.
Dažniausi modeliai:
Modernūs Mercedes CDI varikliai turi sudėtingas emisijų sistemas, todėl DPF užsikimšimas – dažna problema.
Dažniausi modeliai:
Dyzeliniai CDTi varikliai taip pat dažnai reikalauja DPF priežiūros.
Dažniausi modeliai:
Volvo filtrai patikimi, tačiau dažniausiai užsikemša dėl miesto režimo.
Dažniausi modeliai:
Mazda turi savitą DPF technologiją, kuri labai jautri alyvos kokybei.
Dažniausi modeliai:
Toyota dyzeliai patikimi, bet dažnai kenčia dėl miesto režimo ir EGR problemų.
Dažniausi modeliai:
Prieš pradėdami bet kokį valymo procesą, atliekame išsamią diagnostiką, kad nustatytumėme filtro būklę ir parinktumėme optimaliausią valymo metodą. Tai leidžia mums pasiūlyti asmeniškai pritaikytą paslaugą, atitinkančią Jūsų automobilio poreikius.
Mes naudojame įvairias valymo technologijas, pritaikytas pagal filtro tipą ir užterštumo lygį. Mūsų metodai apima tiek cheminį, tiek fizikinį valymą, užtikrinant, kad kiekvienas filtras būtų išvalytas kuo efektyviau.
Kai DPF filtras jau užsikimšęs, vienas efektyviausių ir saugiausių sprendimų yra jo profesionalus plovimas bei atkūrimas. AutoAra servise naudojami du pažangiausi šiandien taikomi metodai:
Pirolizė – aukštos temperatūros procesas, kurio metu termiškai pašalinami suodžiai ir pelenai, atkuriant iki 95–98 % pradinio filtro pralaidumo.
Cheminis valymas – specializuotų tirpalų panaudojimas, leidžiantis išfiltruoti ir pašalinti giliai į DPF struktūrą įsigėrusias daleles, nepažeidžiant jo keraminės kasetės.
Šios technologijos leidžia efektyviai atkurti filtro veikimą be jo fizinio pašalinimo, išlaikant gamintojo numatytus išmetimo sistemos parametrus.
Baigus valymo procesą, atliekame galutinį filtro patikrinimą, kad užtikrinti jo veikimo atkūrimą iki optimalaus lygio. Tik patikrinę, kad viskas atitinka aukščiausius standartus, grąžiname filtrą klientui, garantuodami, kad DPF filtro valymas atliktas efektyviai ir kokybiškai.
Mūsų serviso specialistų atliekamas DPF filtro valymas yra kruopštus, užtikrinantis aukščiausią paslaugų kokybę.
Dažnumas priklauso nuo Jūsų transporto priemonės naudojimo intensyvumo ir sąlygų. Rekomenduojame atlikti DPF filtro tikrinimą ir, jeigu reikia, DPF filtro valymą kas 20,000 - 30,000 km.
Tačiau, pastebėjus variklio veikimo problemas ar padidėjusias kuro sąnaudas, kreipkitės į AutoAra, kur DPF filtro valymas ir kitos paslaugos bus atliktos operatyviai. Taip, reguliarus ir profesionalus DPF filtro valymas gali žymiai pratęsti jo tarnavimo laiką. Kokybiškai atliekamos DPF filtrui reikalingos paslaugos, ne tik atstato jo efektyvumą, bet ir apsaugo variklį nuo galimos žalos, susijusios su užsikimšusiu filtru.
Susisiekite ir sužinokite, kuris sprendimas Jūsų automobiliui ekonomiškiausias ir saugiausias.
Neatidėliokite – kuo ilgiau delsiama, tuo didesnė automobilio remonto kaina. Autoservisas Justiniškės - Pašilaičiai. Vilnius. Vilniaus m. sav.
Kaina už DPF filtro paslaugas priklauso nuo kelių pagrindinių faktorių:
|
Paslauga | Kas įeina į paslaugą? | Kaina nuo (€) | |
|---|---|---|---|
| DPF filtro diagnostika | Klaidų nuskaitymas, priešslėgio matavimai, regeneracijos tikrinimas | 20 € | |
| DPF filtro profesionalus valymas (be nuėmimo) | Cheminis valymas per slėgio taškus, be demontavimo | 80 € | |
| DPF filtro valymas su demontavimu | Filtro nuėmimas, giluminis plovimas, montavimas, testavimas | 150 € | |
| DPF giluminis plovimas / restauracija | Ultragarsinis valymas arba terminis regeneravimas | 180 € | |
| DPF filtro keitimas (neoriginalus) | Naujas filtras + montavimas + adaptacija | 250 € | |
| DPF filtro keitimas (originalus) | Gamintojo filtras + montavimas | 600 € | |
| EGR + DPF kompleksinė diagnostika | EGR vožtuvo testavimas, recirkuliacijos tikrinimas, DPF būklės įvertinimas | 40 € |
Neatidėliokite — užsikimšęs DPF gali sukelti brangius variklio gedimus.
Pasirinkdami AutoAra, galite būti tikri, kad Jūsų automobilis atsidurs patyrusių specialistų rankose. Siūlome aukštos kokybės paslaugas ir individualų požiūrį į kiekvieną atvejį. Be to, DPF filtro valymas ir plovimas ne tik padeda išsaugoti aplinką, bet ir užtikrina, kad Jūsų automobilis veiktų kuo efektyviau. Naudojame modernią įrangą ir kokybiškas valymo priemones, užtikrinančias efektyvų ir saugų filtro išvalymą.
Garantuojame, kad visos mūsų teikiamos paslaugos yra atliekamos kvalifikuotų specialistų naudojant pažangias technologijas. Mūsų darbo kokybė yra mūsų prioritetas. Sisteminga paslaugų kokybės stebėsena ir vertinimas, padeda ištaisyti galimas klaidas ar trūkumus darbo procese.
Suprasdami mūsų klientų poreikius, siūlome konkurencingas kainas ir reguliariai teikiame specialius pasiūlymus, kad mūsų kokybiškos paslaugos būtų prieinamos kuo platesniam vartotojų ratui. Jeigu atliekamų darbų procese iškyla neplanuotų problemų, nedelsdami informuojame klientą prieš tęsdami darbus. Mūsų kainos yra aiškios, o teikiamų paslaugų kokybė ne tik atitinka, bet ir dažnai pranoksta klientų lūkesčius.
Susisiekite su AutoAra jau šiandien ir pasinaudokite mūsų profesionaliomis DPF filtro valymo bei kitomis paslaugomis!
Dažniausi DPF filtro problemų požymiai yra šie:
DPF filtro valymas arba keitimas priklauso nuo automobilio naudojimo sąlygų ir gamintojo rekomendacijų. Paprastai:
DPF filtro valymo ir keitimo kainos gali skirtis priklausomai nuo automobilio markės ir modelio, taip pat nuo darbų sudėtingumo: