Šiuolaikinis automobilis – tai sudėtinga technologijų visuma, o vienas iš svarbių jo komponentų yra EGR (Exhaust Gas Recirculation) vožtuvas. Pavargote nuo įspėjamųjų lempučių ir galios praradimo dėl sugedusio EGR vožtuvo?
Suteikiame realią garantiją atliktiems darbams ir detalėms.
Suprantame, kad automobilio reikia dabar. Stengiamės priimti tą pačią dieną.
Jokių „siurprizų“ atsiimant. Kaina derinama iš anksto.
Naudojame profesionalią diagnostikos įrangą ir įrankius.
Jūs Nesate vieni! Daugelis vairuotojų susiduria su šia problema, galinčia rimtai paveikti automobilio veikimą ir Jūsų piniginę. Tačiau nenusiminkite! Mūsų servise atliekamas, EGR vožtuvo remontas/keitimas, parenkant patikimus, ekonomiškai pagrįstus sprendimus, atsižvelgiant į automobilio techninę būklę, eksploatacijos ypatumus ir Jūsų biudžetą.
Daugelis vairuotojų mano, kad EGR valymas yra panacėja. Deja, elektriniuose EGR vožtuvuose dažnai sugenda pats mechanizmas ar elektronika, todėl valymas padeda tik trumpam. Tokiu atveju vienintelis patikimas sprendimas – vožtuvo keitimas arba profesionalus išprogramavimas.
EGR sistema - tai svarbi automobilio dalis, užtikrinanti išmetamųjų dujų recirkuliaciją. Tai leidžia sumažinti taršą ir atitikti griežtėjančius aplinkosaugos reikalavimus. Tačiau, kaip ir bet kuri kita automobilio dalis, EGR vožtuvas gali sugesti, todėl laikui bėgant būtinas kokybiškas EGR remontas ar net išprogramavimas.
Požymiai:
Jei gedimo požymiai pastebimi per vėlai, EGR vožtuvo problemos gali ne tik pabloginti variklio veikimą ir padidinti degalų sąnaudas, bet ilgainiui sukelti ir rimtus variklio gedimus.
Laiku atliktas EGR vožtuvo remontas ne tik padeda išvengti didesnių variklio problemų bet ir užtikrina švaresnę aplinką mažinant NOx emisijas. Jei pastebėjote variklio darbo nestabilumą, padidėjusias degalų sąnaudas ar klaidų pranešimus variklio valdymo sistemoje, greičiausiai atėjo laikas apsilankyti pas mūsų serviso specialistus.
Jeigu vairuojate dyzelinį automobilį, EGR vožtuvas anksčiau ar vėliau taps „pažįstamas“. Ne todėl, kad jis blogas – o todėl, kad dyzeliniuose varikliuose jis dirba itin sunkiomis sąlygomis. Trumpai: EGR (Exhaust Gas Recirculation) vožtuvas grąžina dalį išmetamųjų dujų atgal į variklį, kad sumažintų NOx emisijas. Praktikoje – tai viena dažniausių dyzelinių variklių problemų.
EGR vožtuvo gedimai:
Dyzelinis variklis pats iš savęs „purvinesnis“:
Suodžiai + alyvos garai sudaro storą, lipnų sluoksnį, kuris:
Kartais – taip. Bet ne visada.
Dažna pasitaikanti klaida – išvalyti EGR, bet nevalyti įsiurbimo kolektoriaus, kuris būna pilnas tų pačių suodžių.
Trumpai – galima, bet labai nerekomenduojama.
Ilgainiui tai sukelia:
Vienas sugedęs EGR dažnai „nusitempia“ kitus mazgus paskui save.
Problema: EGR liko dalinai atviras, todėl DPF filtras nuolat kimšosi ir buvo perkaitintas.
Sprendimas: DPF filtro profesionalus valymas ir EGR vožtuvo keitimas.
Rezultatas: Atstatytas normalus variklio darbas ir DPF funkcija.
Pavyzdžiai iš serviso praktikos:
VW Passat B7 2.0 TDI. Klientas ignoravo EGR klaidą ~6 mėn. EGR liko dalinai atviras. ECU pradėjo per dažnas DPF regeneracijas. Rezultatas - DPF perkaitintas, užsikimšęs pelenais. Sprendimas: DPF nuėmimas ir profesionalus valymas, papildomai - EGR keitimas.
Simptomai: Traukos kritimas, padidėjęs dūmingumas.
Diagnozė: EGR vožtuvas strigo atviroje padėtyje. Dėl to turbina nuolat bandė kompensuoti trūkstamą orą ir perkaito.
Sprendimas: Turbinos restauracija ir EGR keitimas.
Rezultatas: Jei EGR būtų sutvarkytas laiku, turbinos remonto būtų išvengta.
Ford Mondeo 2.0 TDCi. Automobilis trūkčiojo pastoviu greičiu. Diagnostika parodė chaotišką EGR darbą - į cilindrus patekdavo per daug išmetamųjų dujų. Pasekmė - svyruojančios degimo temperatūros, netolygus variklio darbas, padidėjęs dūmingumas.
Audi A6 3.0 TDI. Užsikimšęs EGR aušintuvas sutrikdė išmetamųjų dujų cirkuliaciją. Variklio darbinė temperatūra nuolat artėjo prie kritinės ribos, įsijungdavo stiprus ventiliatoriaus režimas. Klientas atvyko jau su klaida dėl aušinimo sistemos perkrovimo.
Nelaukite, kol nedidelis EGR gedimas taps kapitaliniu variklio remontu. Atvykite diagnostikai – patikrinsime EGR, DPF ir visą įsiurbimo sistemą.
Randamės: Justiniškės - Pašilaičiai. Vilnius. Vilniaus m. sav.
EGR problemos dyzeliniuose automobiliuose beveik niekada nebūna „atsitiktinės“. Kiekviena markė turi savo silpnąsias vietas, kurios kartojasi metų metus.
(1.9 TDI, 2.0 TDI, ypač PD ir ankstyvi CR)
Dažniausia problema:
EGR + įsiurbimo kolektoriaus užsikimšimas suodžiais
Požymiai:
Kodėl taip nutinka?
VW TDI varikliai labai „linkę“ kaupti suodžius, ypač važinėjant mieste. EGR dažnai būna darbinės būklės, bet fiziškai užkimštas.
Dažnai padeda pilnas EGR + įsiurbimo valymas. Tačiau Vien tik EGR valymas - laikinas sprendimas.
(2.0 TDI, 2.7 TDI, 3.0 TDI)
Dažniausia problema:
Elektrinio EGR mechanizmo strigimas
Aušinamo EGR radiatoriaus problemos
Požymiai:
Realus faktas:
(M47, N47, B47, 3.0d)
Dažniausia problema:
EGR aušintuvo pratekėjimas
Suodžių ir kondensato kaupimasis
Požymiai:
Būtinas ne tik EGR, bet ir aušintuvo patikrinimas. Ignoravimas gali baigtis rimtu variklio gedimu
(1.6, 2.0, 2.2 TDCi)
Dažniausia problema:
Požymiai:
Kodėl tai dažna probelma?
Ford TDCi varikliai labai jautrūs važiavimui trumpais atstumais.
Profilaktinis valymas – veiksmingas. Naudingas ECU atnaujinimas
(1.7, 1.9, 2.0 CDTI)
Dažniausia problema:
Požymiai:
Pigūs analoginiai EGR – trumpalaikis sprendimas. Geras valymas - ilgesnis rezultatas.
(2.0, 2.2 D-4D)
Dažniausia problema:
Užsikimšęs, bet techniškai tvarkingas EGR
Simptomai:
Toyota EGR dažnai puikiai atsigauna po kokybiško valymo. Viena „draugiškiausių“ markių EGR atžvilgiu.
(ypač 2.0 ir 2.4 dyzeliai)
Dažniausia problema:
Požymiai:
Būtinas kompleksinis valymas. Vien EGR keitimas dažnai neišsprendžia problemos.
(2.0, 2.2 Skyactiv-D)
Dažniausia problema:
Greitas EGR ir kolektoriaus užsiteršimas
Požymiai:
Mazda dyzeliai neatleidžia EGR ignoravimo. Prevencija čia kritiškai svarbi.
EGR vožtuvo remontas gali skirtis priklausomai nuo automobilio markės, modelio ir EGR sistemos tipo. Kai kuriais atvejais gali būti reikalingi specialūs įrankiai ar žinios.
Šiandien, be tradicinio EGR vožtuvo remonto, galima pasirinkti ir EGR vožtuvo išprogramavimą. Tai reiškia, kad vožtuvas yra programiškai išjungiamas, o jo fizinė buklė nebeturi įtakos variklio veikimui. Ši paslauga yra vis populiarėjanti tarp automobilio savininkų, nes ji leidžia išvengti pasikartojančių EGR sistemų gedimų.
EGR (Exhaust Gas Recirculation) vožtuvo išprogramavimas yra šiuolaikinė technika, skirta sumažinti ar išvengti su EGR sistema susijusių problemų. Tai sumažina azoto oksidų (NOx) kiekį išmetamosiose dujose, nes šios dujos yra žalingos aplinkai ir žmonių sveikatai. Tai reiškia, kad variklio valdymo įranga (ECU) yra pertvarkoma taip, kad ji nebeatpažįsta EGR sistemos ar ignoruoja su ja susijusius duomenis. Atliktas EGR vožtuvo išprogramavimas nebedaro įtakos variklio veikimui, o tai reiškia, kad variklis dirba be EGR sistemos sukeltų apribojimų.
Prieš priimant sprendimą dėl EGR išprogramavimo, labai svarbu atsižvelgti į visus šiuos aspektus ir įvertinti, kaip tai paveiks Jūsų automobilį.
EGR vožtuvo remontas yra ekonomiškesnis sprendimas, jei vožtuvas nėra labai pažeistas. Tačiau jei vožtuvas yra stipriai sugedęs arba norite ilgalaikio sprendimo, EGR vožtuvo išprogramavimas gali būti geresnis pasirinkimas. Be to, atsižvelgiant į tai, kad EGR sistema buvo sukurta siekiant mažinti taršą, EGR vožtuvo išprogramavimas, gali padidinti automobilio išmetamų teršalų kiekį, kas yra priešinga aplinkosaugos tikslams.
Todėl prieš atliekant tokį išprogramavimą, svarbu įvertinti visus su tuo susijusius aspektus ir galbūt pasitarti su AutoAra profesionalais šioje srityje.
Daugelyje Europos sąjungos šalių, įskaitant ir Lietuvą, transporto priemonių išmetamųjų teršalų normos yra labai griežtai reguliuojamos, o bet kokie bandymai manipuliuoti išmetamų teršalų kiekiais, įskaitant EGR sistemos išjungimą ar išprogramavimą, gali būti laikomi neteisėtais.
Be to, EGR vožtuvo išprogramavimas, be atitinkamų leidimų gali turėti rimtų pasekmių - transporto priemonės negalės praeiti techninės apžiūros arba gali būti taikomos baudos už aplinkos apsaugos įstatymų pažeidimus.
Renkantis tarp EGR vožtuvo remontas ar EGR išprogramavimas, svarbu atsižvelgti į individualius poreikius, automobilio būklę ir naudojimo sąlygas. Jei abejojate, koks sprendimas Jums tinkamiausias ir palankiausias, rekomenduojame pasitarti su mūsų serviso specialistu.
Norite sužinoti, koks sprendimas tinkamiausias būtent Jūsų automobiliui?
Susisiekite su AutoAra specialistais jau šiandien ir priimkite teisingą sprendimą, pagrįstą faktais, o ne spėjimais.
Pastebėjote sumažėjusią trauką ar padidėjusias degalų sąnaudas? Nežinote, kuris sprendimas automobiliui tinkamiausias?
Užsiregistruokite EGR diagnostikai – įvertinsime vožtuvo būklę ir pasiūlysime optimalų remontą be nereikalingų išlaidų.
Renkantis autoservisą, svarbiausia ne tik kaina, bet ir specialistų patirtis, darbo kokybė, skaidrumas bei atsakomybė už atliktus darbus. Mūsų servisas Vilniuje, orientuojasi į ilgalaikius sprendimus. Svarbu, kad gedimas, ne tik būtų pašalintas, bet ir nepasikartotų ateityje.
AutoAra dirba kvalifikuotų specialistų komanda, turinti ilgametę patirtį diagnozuojant ir remontuojant įvairių markių bei modelių automobilius. Puikiai išmanome EGR vožtuvų, išmetimo ir variklio valdymo sistemų veikimą, todėl galime tiksliai nustatyti gedimo priežastį, o ne tik spręsti pasekmes. Nuolat atnaujiname žinias ir dirbame su modernia diagnostikos įranga, leidžiančia pasiekti maksimalų tikslumą.
Kiekvienas automobilis ir kiekviena situacija yra skirtinga. Pirmiausia įvertiname automobilio techninę būklę, naudojimo pobūdį, eksploatacijos sąlygas, kliento lūkesčius, kad galėtume pasiūlyti individualiai parinktus sprendimus. Nesvarbu, ar tai būtų EGR vožtuvo remontas, valymas, keitimas ar programinis sprendimas, pateikiame aiškų sprendimą, galimas alternatyvas ir jų pasekmes.
Dirbame tik su patikrintomis medžiagomis, kokybiškomis detalėmis ir profesionaliais įrankiais. Visiems atliktiems darbams taikome garantinius įsipareigojimus, kurių sąlygos yra aiškios ir skaidrios. Tai reiškia, kad klientas gali būti tikras, jog servisas prisiima atsakomybę už rezultatą.
Suprantame, kad automobilis yra kasdienio gyvenimo dalis, todėl siekiame sumažinti prastovos laiką iki minimumo. Darbus atliekame operatyviai, laikydamiesi suderintų terminų. Taip pat galime pasiūlyti patogų automobilio priėmimą ir grąžinimą, kad visas procesas būtų kuo sklandesnis klientui.
Siūlome rinką atitinkančias, pagrįstas kainas, atsižvelgdami į darbų apimtį ir techninį sudėtingumą. Prieš atliekant darbus klientas informuojamas apie galimus sprendimus ir kainas.
Be EGR vožtuvų remonto ir susijusių sprendimų, mūsų servise taip pat atliekama:
Tai leidžia klientui visus reikalingus darbus atlikti vienoje vietoje, taupant laiką ir išvengiant nereikalingų papildomų išlaidų.
Susisiekite su mumis telefonu, ar el. paštu užpildydami kontaktų formą. Mes pasirūpinsime, kad Jūsų automobilio priežiūra būtų patikimose rankose.
Lokacija: servisas Vilniuje, Justiniškėse – netoli Pašilaičių
Dažniausi EGR vožtuvo problemų požymiai yra šie:
EGR vožtuvo valymo arba keitimo dažnumas priklauso nuo automobilio naudojimo sąlygų ir gamintojo rekomendacijų. Paprastai:
Valymas: EGR vožtuvą rekomenduojama valyti kas 50,000 – 100,000 kilometrų, ypač jei automobilis dažnai važiuoja miesto sąlygomis arba trumpais atstumais, kur užteršimas vyksta greičiau.
Keitimas: Jei EGR vožtuvas yra stipriai užterštas arba sugadintas, jį gali reikėti keisti. Tai gali įvykti kas 100,000 – 150,000 kilometrų, tačiau tikslius intervalus rekomenduojama sekti pagal gamintojo nurodymus.
EGR vožtuvo valymo ir keitimo kainos gali skirtis priklausomai nuo automobilio markės ir modelio, taip pat nuo darbų sudėtingumo: