+370 659 48053

EGR vožtuvo remontas Vilniuje - AutoAra

☰ Turinys (Spauskite, kad išskleistumėte) ▼

Šiuolaikinis automobilis – tai sudėtinga technologijų visuma, o vienas iš svarbių jo komponentų yra EGR (Exhaust Gas Recirculation) vožtuvas. Pavargote nuo įspėjamųjų lempučių ir galios praradimo dėl sugedusio EGR vožtuvo?

Garantija

Suteikiame realią garantiją atliktiems darbams ir detalėms.

Skubus Priėmimas

Suprantame, kad automobilio reikia dabar. Stengiamės priimti tą pačią dieną.

Sąmata Iš Anksto

Jokių „siurprizų“ atsiimant. Kaina derinama iš anksto.

Specializuota Įranga

Naudojame profesionalią diagnostikos įrangą ir įrankius.

Jūs Nesate vieni! Daugelis vairuotojų susiduria su šia problema, galinčia rimtai paveikti automobilio veikimą ir Jūsų piniginę. Tačiau nenusiminkite! Mūsų servise atliekamas, EGR vožtuvo remontas/keitimas, parenkant patikimus, ekonomiškai pagrįstus sprendimus, atsižvelgiant į automobilio techninę būklę, eksploatacijos ypatumus ir Jūsų biudžetą.


EGR vožtuvo remontas, valymas, keitimas Vilniuje.


Meistro Įžvalga:

Daugelis vairuotojų mano, kad EGR valymas yra panacėja. Deja, elektriniuose EGR vožtuvuose dažnai sugenda pats mechanizmas ar elektronika, todėl valymas padeda tik trumpam. Tokiu atveju vienintelis patikimas sprendimas – vožtuvo keitimas arba profesionalus išprogramavimas.


EGR sistema - tai svarbi automobilio dalis, užtikrinanti išmetamųjų dujų recirkuliaciją. Tai leidžia sumažinti taršą ir atitikti griežtėjančius aplinkosaugos reikalavimus. Tačiau, kaip ir bet kuri kita automobilio dalis, EGR vožtuvas gali sugesti, todėl laikui bėgant būtinas kokybiškas EGR remontas ar net išprogramavimas.


Kaip atpažinti, kad reikalingas EGR remontas ir kodėl jis būtinas?

Požymiai:

  • ❗ Sumažėjusi variklio trauka
  • ❗ Padidėjęs degalų suvartojimas
  • ❗ Juodi dūmai iš išmetimo vamzdžio
  • ❗ Variklio kontrolės lemputės užsidegimas 

Jei gedimo požymiai pastebimi per vėlai, EGR vožtuvo problemos gali ne tik pabloginti variklio veikimą ir padidinti degalų sąnaudas, bet ilgainiui sukelti ir rimtus variklio gedimus.


Laiku atliktas EGR vožtuvo remontas ne tik padeda išvengti didesnių variklio problemų bet ir užtikrina švaresnę aplinką mažinant NOx emisijas. Jei pastebėjote variklio darbo nestabilumą, padidėjusias degalų sąnaudas ar klaidų pranešimus variklio valdymo sistemoje, greičiausiai atėjo laikas apsilankyti pas mūsų serviso specialistus.


 

Registracija
Internetu arba +37065948053

 


EGR problemos dyzeliniams automobiliams: kas sugenda ir kaip tai atpažinti?

Jeigu vairuojate dyzelinį automobilį, EGR vožtuvas anksčiau ar vėliau taps „pažįstamas“. Ne todėl, kad jis blogas – o todėl, kad dyzeliniuose varikliuose jis dirba itin sunkiomis sąlygomis. Trumpai: EGR (Exhaust Gas Recirculation) vožtuvas grąžina dalį išmetamųjų dujų atgal į variklį, kad sumažintų NOx emisijas. Praktikoje – tai viena dažniausių dyzelinių variklių problemų.


 EGR vožtuvo gedimai:

  • ❗ Nuolatinis darbas aukštoje temperatūroje gali sukelti mechaninį vožtuvo nusidėvėjimą.
  • ❗ Sutrikusi EGR sistema gali sukelti vožtuvo užsikimšimą dėl suodžių kaupimosi.
  • ❗ Elektroniniai gedimai taip pat gali trukdyti normaliam EGR vožtuvo veikimui.

Kodėl dyzeliniuose automobiliuose EGR genda dažniau?

Dyzelinis variklis pats iš savęs „purvinesnis“:

  • ❗ daug suodžių 

  • ❗ daug kietųjų dalelių 

  • ❗ dažnas važinėjimas trumpais atstumais 

  • ❗ variklis retai pasiekia pilną darbinę temperatūrą 

Suodžiai + alyvos garai sudaro storą, lipnų sluoksnį, kuris:

  • ❗ neleidžia vožtuvui užsidaryti

  • ❗ neleidžia jam atsiverti

  • ❗ „pakabina“ jį tarpinėje padėtyje

Elektrinis ar vakuuminis EGR – kuris genda dažniau?

Vakuuminis EGR

  • ✔ Senesniuose dyzeliuose 

  • ✔ Paprastesnė konstrukcija 

  • ❗ Genda membrana arba užsikemša pats vožtuvas 

  • ✔ Pigiau remontuojamas 

  • ❗ Prastesnė kontrolė 

Elektrinis EGR

  • ✔ Dažnas moderniuose dyzeliuose 

  • ✔ Valdomas ECU 

  • ❗ Jautrus suodžiams ir elektronikai 

  • ✔ Tikslesnis darbas 

  • ❗ Brangesnis remontas 

  • ❗ Dažnai keičiamas visas mazgas 

EGR vožtuvo remontas, valymas, keitimas Vilniuje.


Ar užtenka EGR vožtuvą išvalyti?

Kartais – taip. Bet ne visada.


EGR valymas padeda, jei:

  • ✔ vožtuvas užsikimšęs, bet mechaniniu požiūriu ''sveikas''

  • ✔ nėra pažeista elektronika 

  • ✔ aktuatorius veikia normaliai 

EGR keitimas būtinas, jei:

  • ❗ užstrigęs elektrinis mechanizmas 

  • ❗ neveikia pozicijos daviklis 

  • ❗ vožtuvo ašis „suvaikščiota“

  • ❗ po valymo problema grįžta labai greitai 

Dažna pasitaikanti klaida – išvalyti EGR, bet nevalyti įsiurbimo kolektoriaus, kuris būna pilnas tų pačių suodžių.


Ar galima važiuoti su blogu EGR?

Trumpai – galima, bet labai nerekomenduojama.


Ilgainiui tai sukelia:



  • ❗ netolygų degimą 

  • ❗ padidintą variklio temperatūrą 

  • ❗ dar brangesnius remontus 

Vienas sugedęs EGR dažnai „nusitempia“ kitus mazgus paskui save.


Sėkmės Istorija (VW Passat B7 2.0 TDI):

Problema: EGR liko dalinai atviras, todėl DPF filtras nuolat kimšosi ir buvo perkaitintas.

Sprendimas: DPF filtro profesionalus valymas ir EGR vožtuvo keitimas.

Rezultatas: Atstatytas normalus variklio darbas ir DPF funkcija.


Pavyzdžiai iš serviso praktikos:

VW Passat B7 2.0 TDI. Klientas ignoravo EGR klaidą ~6 mėn. EGR liko dalinai atviras. ECU pradėjo per dažnas DPF regeneracijas. Rezultatas - DPF perkaitintas, užsikimšęs pelenais. Sprendimas: DPF nuėmimas ir profesionalus valymas, papildomai - EGR keitimas.


Ignoruota Problema (BMW 530d):

Simptomai: Traukos kritimas, padidėjęs dūmingumas.

Diagnozė: EGR vožtuvas strigo atviroje padėtyje. Dėl to turbina nuolat bandė kompensuoti trūkstamą orą ir perkaito.

Sprendimas: Turbinos restauracija ir EGR keitimas.

Rezultatas: Jei EGR būtų sutvarkytas laiku, turbinos remonto būtų išvengta.


Ford Mondeo 2.0 TDCi. Automobilis trūkčiojo pastoviu greičiu. Diagnostika parodė chaotišką EGR darbą - į cilindrus patekdavo per daug išmetamųjų dujų. Pasekmė - svyruojančios degimo temperatūros, netolygus variklio darbas, padidėjęs dūmingumas.


Audi A6 3.0 TDI. Užsikimšęs EGR aušintuvas sutrikdė išmetamųjų dujų cirkuliaciją. Variklio darbinė temperatūra nuolat artėjo prie kritinės ribos, įsijungdavo stiprus ventiliatoriaus režimas. Klientas atvyko jau su klaida dėl aušinimo sistemos perkrovimo.


Nelaukite, kol nedidelis EGR gedimas taps kapitaliniu variklio remontu. Atvykite diagnostikai – patikrinsime EGR, DPF ir visą įsiurbimo sistemą.


Randamės: Justiniškės - Pašilaičiai. Vilnius. Vilniaus m. sav.


 

Registracija
Internetu arba +37065948053

 


Dažniausios EGR vožtuvo problemos pagal automobilių markes 

EGR problemos dyzeliniuose automobiliuose beveik niekada nebūna „atsitiktinės“. Kiekviena markė turi savo silpnąsias vietas, kurios kartojasi metų metus. 


VW (Volkswagen) – TDI varikliai

(1.9 TDI, 2.0 TDI, ypač PD ir ankstyvi CR)


Dažniausia problema:

EGR + įsiurbimo kolektoriaus užsikimšimas suodžiais


Požymiai:

  • ❗ Trūkčiojimas 1 500–2 000 aps./min

  • ❗ Juodi dūmai

  • ❗ Klaidos P0401 / P0402

Kodėl taip nutinka?

VW TDI varikliai labai „linkę“ kaupti suodžius, ypač važinėjant mieste. EGR dažnai būna darbinės būklės, bet fiziškai užkimštas.


Dažnai padeda pilnas EGR + įsiurbimo valymas. Tačiau Vien tik EGR valymas - laikinas sprendimas.


Audi – TDI serija

(2.0 TDI, 2.7 TDI, 3.0 TDI)


Dažniausia problema:

Elektrinio EGR mechanizmo strigimas 


Aušinamo EGR radiatoriaus problemos 


Požymiai:

  • ❗ „Check Engine“

  • ❗ Variklis pereina į avarinį režimą 

  • ❗ Sunkus užvedimas esant šaltam varikliui 

Realus faktas:

  • ❗ Audi dyzeliuose EGR dažnai nėra „nešvarus“, o tiesiog nebevaldomas elektronikos.

  • ✔ Valymas nepadeda. Dažniausiai reikalingas EGR keitimas arba restauravimas. 

BMW – dyzeliniai varikliai

(M47, N47, B47, 3.0d)


Dažniausia problema:

EGR aušintuvo pratekėjimas 


Suodžių ir kondensato kaupimasis 


Požymiai:

  • ❗ Antifrizo dingimas be akivaizdžių nuotėkių 

  • ❗ Balti dūmai 

  • ❗ Variklio galios kritimas 

Būtinas ne tik EGR, bet ir aušintuvo patikrinimas.  Ignoravimas gali baigtis rimtu variklio gedimu


EGR vožtuvo remontas, valymas, keitimas Vilniuje.


Ford – TDCi

(1.6, 2.0, 2.2 TDCi) 


Dažniausia problema:

  • ❗ EGR greitas užsikimšimas 

  • ❗ Netikslus EGR darbas dėl programinių ribų 

Požymiai:

  • ❗ Staigus traukos dingimas 

  • ❗ Variklis „pjauna“

  • ❗ Padidėjusios degalų sąnaudos 

Kodėl tai dažna probelma?

Ford TDCi varikliai labai jautrūs važiavimui trumpais atstumais.


Profilaktinis valymas – veiksmingas. Naudingas ECU atnaujinimas


Opel – CDTI

(1.7, 1.9, 2.0 CDTI) 


Dažniausia problema:

  • ❗ EGR užstringa atviroje padėtyje

Požymiai:

  • ❗ Variklis gesinėja

  • ❗ Netolygios laisvos apsukos

  • ❗ Dažnos EGR klaidos

Pigūs analoginiai EGR – trumpalaikis sprendimas. Geras valymas - ilgesnis rezultatas.


Toyota – D-4D

(2.0, 2.2 D-4D)


Dažniausia problema:

Užsikimšęs, bet techniškai tvarkingas EGR


Simptomai:

  • ❗ Vangus greitėjimas

  • ❗ Padidėjusios sąnaudos

  • ❗ Retai – „Check Engine“

Toyota EGR dažnai puikiai atsigauna po kokybiško valymo. Viena „draugiškiausių“ markių EGR atžvilgiu.


Volvo – D3, D4, D5

(ypač 2.0 ir 2.4 dyzeliai)


Dažniausia problema:

  • ❗ EGR + įsiurbimo sistema pilna suodžių 

  • ❗ Vožtuvo strigimas 

Požymiai:

  • ❗ Juodi dūmai

  • ❗ Traukos kritimas 

  • ❗ Dažnos DPF problemos 

Būtinas kompleksinis valymas. Vien EGR keitimas dažnai neišsprendžia problemos.


 

Registracija
Internetu arba +37065948053

 


Mazda – dyzeliniai varikliai

(2.0, 2.2 Skyactiv-D)


Dažniausia problema:

Greitas EGR ir kolektoriaus užsiteršimas


Požymiai:

  • ❗ Variklio trūkčiojimas 

  • ❗ Klaidos po DPF regeneracijos 

  • ❗ Padidėjęs alyvos lygis (netiesioginis simptomas) 

Mazda dyzeliai neatleidžia EGR ignoravimo. Prevencija čia kritiškai svarbi. 


EGR vožtuvo remontas. Teigiami ir neigiami aspektai

Privalumai:

  • ✔ Išlaikomas gamyklinis automobilio veikimo būdas, taip užtikrinant, kad automobilis atitiktų išmetamųjų dujų emisijos normas.

  • ✔ Išvengiama galimos neigiamos įtakos variklio veikimui ir degalų sąnaudoms, kuri gali kilti išjungus EGR sistemą.

  • ✔ Išsaugomas variklio ilgaamžiškumas, nes EGR sistema padeda sumažinti variklio temperatūrą, sumažinant degimo temperatūrą.

Trūkumai:

  • ❗ Remonto ar keitimo kaina gali būti labai aukšta, ypač jei reikia keisti pačią EGR sistemą.

  • ❗ Problema gali pasikartoti, ypač senesniuose ar dažnai eksploatuojamuose automobiliuose, nes EGR sistema natūraliai linkusi užsikimšti.

EGR voztuvo remontas, keitimas, valymas Vilnius.


Kaip vyksta EGR remontas?

  • Diagnostika. Pirmiausia reikia nustatyti, ar problema iš tikrųjų susijusi su EGR vožtuvu. Tai dažnai daroma naudojant diagnostikos įrangą, kuri gali nuskaityti klaidų kodus iš automobilio kompiuterio.

  • Patikra. Atliktas EGR vožtuvo remontas, reikalauja išsamios patikros, ar vožtuvas veikia teisingai. Tai apima mechaninių judančių dalių tokių kaip: vožtuvo stiebo ir diafragmos, patikrinimą. Tai gali apimti variklio darbo testavimą ir klaidų kodų nuskaitymą, kad būtų įsitikinta, jog nebeliko jokių problemų.

  • Valymas. Dažnai EGR vožtuvas gali neveikti dėl to, kad jis užsikemša suodžiais ar kitomis nuosėdomis. Tokiu atveju vožtuvas gali būti nuimtas ir išvalytas specialiomis valymo priemonėmis.

  • Keitimas. Jeigu vožtuvas yra labai pažeistas ar neįmanoma jo išvalyti arba suremontuoti, atliekamas EGR vožtuvo keitimas.

EGR vožtuvo remontas gali skirtis priklausomai nuo automobilio markės, modelio ir EGR sistemos tipo. Kai kuriais atvejais gali būti reikalingi specialūs įrankiai ar žinios.


EGR vožtuvo išprogramavimas – šiuolaikinė nauja alternatyva

Šiandien, be tradicinio EGR vožtuvo remonto, galima pasirinkti ir EGR vožtuvo išprogramavimą. Tai reiškia, kad vožtuvas yra programiškai išjungiamas, o jo fizinė buklė nebeturi įtakos variklio veikimui. Ši paslauga yra vis populiarėjanti tarp automobilio savininkų, nes ji leidžia išvengti pasikartojančių EGR sistemų gedimų.


EGR (Exhaust Gas Recirculation) vožtuvo išprogramavimas yra šiuolaikinė technika, skirta sumažinti ar išvengti su EGR sistema susijusių problemų. Tai sumažina azoto oksidų (NOx) kiekį išmetamosiose dujose, nes šios dujos yra žalingos aplinkai ir žmonių sveikatai. Tai reiškia, kad variklio valdymo įranga (ECU) yra pertvarkoma taip, kad ji nebeatpažįsta EGR sistemos ar ignoruoja su ja susijusius duomenis. Atliktas EGR vožtuvo išprogramavimas nebedaro įtakos variklio veikimui, o tai reiškia, kad variklis dirba be EGR sistemos sukeltų apribojimų.


 

Registracija
Internetu arba +37065948053

 


EGR vožtuvo išprogramavimas. Teigiami ir neigiami aspektai

Privalumai:

  • ✔ Galimas nedidelis variklio galios padidėjimas ir degalų sąnaudų sumažėjimas, nes nebevyksta išmetamųjų dujų recirkuliacija.

  • ✔ Išvengiama būsimų problemų, susijusių su EGR sistema, nes ji nebėra naudojama.

Trūkumai:

  • ❗ Išmetamųjų dujų emisijos normų nesilaikymas, kas gali sukelti problemas techninės apžiūros metu arba pažeisti aplinkos apsaugos įstatymus.

  • ❗ Galimas neigiamas poveikis variklio veikimui ilgainiui, nes EGR sistema taip pat sumažina degimo temperatūrą, mažindama azoto oksidų kiekį ir variklio perkaitimą.

  • ❗ Garantijos netekimas, jeigu automobilis vis dar yra gamintojo garantijos laikotarpyje. Nors trumpalaikėje perspektyvoje EGR išprogramavimas gali atrodyti kaip patrauklus pasirinkimas dėl minėtų privalumų, ilgainiui tai gali sukelti nepageidaujamų pasekmių, įskaitant variklio gedimus ir sumažėjusį automobilio patikimumą.

Prieš priimant sprendimą dėl EGR išprogramavimo, labai svarbu atsižvelgti į visus šiuos aspektus ir įvertinti, kaip tai paveiks Jūsų automobilį.


EGR voztuvo remontas, keitimas, valymas Vilnius.


EGR vožtuvo remontas ar išprogramavimas? Kuris sprendimas tinkamiausias?

EGR vožtuvo remontas yra ekonomiškesnis sprendimas, jei vožtuvas nėra labai pažeistas. Tačiau jei vožtuvas yra stipriai sugedęs arba norite ilgalaikio sprendimo, EGR vožtuvo išprogramavimas gali būti geresnis pasirinkimas. Be to, atsižvelgiant į tai, kad EGR sistema buvo sukurta siekiant mažinti taršą, EGR vožtuvo išprogramavimas, gali padidinti automobilio išmetamų teršalų kiekį, kas yra priešinga aplinkosaugos tikslams.


Todėl prieš atliekant tokį išprogramavimą, svarbu įvertinti visus su tuo susijusius aspektus ir galbūt pasitarti su AutoAra profesionalais šioje srityje.


Daugelyje Europos sąjungos šalių, įskaitant ir Lietuvą, transporto priemonių išmetamųjų teršalų normos yra labai griežtai reguliuojamos, o bet kokie bandymai manipuliuoti išmetamų teršalų kiekiais, įskaitant EGR sistemos išjungimą ar išprogramavimą, gali būti laikomi neteisėtais.


Be to, EGR vožtuvo išprogramavimas, be atitinkamų leidimų gali turėti rimtų pasekmių - transporto priemonės negalės praeiti techninės apžiūros arba gali būti taikomos baudos už aplinkos apsaugos įstatymų pažeidimus.


Renkantis tarp EGR vožtuvo remontas ar EGR  išprogramavimas, svarbu atsižvelgti į individualius poreikius, automobilio būklę ir naudojimo sąlygas. Jei abejojate, koks sprendimas Jums tinkamiausias ir palankiausias, rekomenduojame pasitarti su mūsų serviso specialistu.


Norite sužinoti, koks sprendimas tinkamiausias būtent Jūsų automobiliui?


Susisiekite su AutoAra specialistais jau šiandien ir priimkite teisingą sprendimą, pagrįstą faktais, o ne spėjimais.


 

Registracija
Internetu arba +37065948053

 


Kiek kainuoja EGR paslaugos ir nuo ko priklauso kaina?

  • Automobilio markė, modelis ir variklio tipas. Senesni dyzeliai paprastai turi paprastesnius (vakuuminius) vožtuvus, pigesnius dalykus; naujesni, su elektroniniais vožtuvais - brangesnius. 

  • Kokios paslaugos reikalingos. Ar reikalingas tik EGR valymas/ diagnostika / išprogramavimas, ar EGR vožtuvo keitmas.

  • Kokios dalys naudojamos. Ar naudojama originalios dalys, ar universalesni pakaitalai. 

  • Darbo sudėtingumas. Jei vožtuvas sunkiai prieinamas, ar reikia papildomų dalių (jutikliai, vamzdeliai, aušintuvas), darbo laikas gali būti ženkliai ilgesnis - tai kelia galutinę kainą.

  • Regionas/servisas: kainos gali skirtis priklausomai nuo to, kur servisas — didmiestyje ar mažesniame mieste, ir nuo pačio serviso įkainių.

Ką verta žinoti prieš užsakant paslaugą

  • ❗ Kartais EGR valymas, tik laikinas sprendimas. Jei vožtuvas jau sugedęs mechanine arba elektronine prasme, valymas gali būti laikinas ir netrukus teks keisti visą vožtuvą. 

  • ❗ Iš pirmo žvilgsnio pigesnis pakaitalas gali kainuoti mažiau, bet tarnavimo laikas ir patikimumas dažniausiai prastesnis. 

  • ✔ Jei atliekamas EGR keitimas, verta kartu atlikti visos išmetimo/suodžių filtrų ir oro įsiurbimo sistemos patikrą, nes EGR gedimai dažnai susiję su kitais mazgais. 

Preliminari EGR vožtuvo paslaugų kainų lentelė

Paslauga Kaina nuo (€) Pastabos
(Kompiuterinė diagnostika)
30 €
Atliekama prieš remonto darbus
EGR vožtuvo valymas
90 €
Priklauso nuo užterštumo ir prieinamumo
EGR + įsiurbimo kolektoriaus valymas
100 €
Dažna VW, Volvo, Opel dyzeliuose
EGR restauravimas (jei įmanoma)
100 €
Tik tam tikriems modeliams
EGR vožtuvo keitimas – darbai
80 €
Be detalės kainos
Naujas EGR vožtuvas (detalė)
120 €
Originalas arba analogas
EGR aušintuvo keitimas
200 €
Dažna BMW, Audi problema

Pastebėjote sumažėjusią trauką ar padidėjusias degalų sąnaudas? Nežinote, kuris sprendimas automobiliui tinkamiausias?


Užsiregistruokite EGR diagnostikai – įvertinsime vožtuvo būklę ir pasiūlysime optimalų remontą be nereikalingų išlaidų.


EGR voztuvo remontas, keitimas, valymas Vilnius.


Kodėl EGR remontas/keitimas gali būti patikėtas mums?

Renkantis autoservisą, svarbiausia ne tik kaina, bet ir specialistų patirtis, darbo kokybė, skaidrumas bei atsakomybė už atliktus darbus. Mūsų servisas Vilniuje, orientuojasi į ilgalaikius sprendimus. Svarbu, kad gedimas, ne tik būtų pašalintas, bet ir nepasikartotų ateityje. 


Profesionalų komanda

AutoAra dirba kvalifikuotų specialistų komanda, turinti ilgametę patirtį diagnozuojant ir remontuojant įvairių markių bei modelių automobilius. Puikiai išmanome EGR vožtuvų, išmetimo ir variklio valdymo sistemų veikimą, todėl galime tiksliai nustatyti gedimo priežastį, o ne tik spręsti pasekmes. Nuolat atnaujiname žinias ir dirbame su modernia diagnostikos įranga, leidžiančia pasiekti maksimalų tikslumą.


Individualus ir pagrįstas sprendimas

Kiekvienas automobilis ir kiekviena situacija yra skirtinga. Pirmiausia įvertiname automobilio techninę būklę, naudojimo pobūdį, eksploatacijos sąlygas, kliento lūkesčius, kad galėtume pasiūlyti individualiai parinktus sprendimus. Nesvarbu, ar tai būtų EGR vožtuvo remontas, valymas, keitimas ar programinis sprendimas, pateikiame aiškų sprendimą, galimas alternatyvas ir jų pasekmes.


Kokybės garantijos ir atsakomybė

Dirbame tik su patikrintomis medžiagomis, kokybiškomis detalėmis ir profesionaliais įrankiais. Visiems atliktiems darbams taikome garantinius įsipareigojimus, kurių sąlygos yra aiškios ir skaidrios. Tai reiškia, kad klientas gali būti tikras, jog servisas prisiima atsakomybę už rezultatą.


Patogumas, greitis ir aiškus procesas

Suprantame, kad automobilis yra kasdienio gyvenimo dalis, todėl siekiame sumažinti prastovos laiką iki minimumo. Darbus atliekame operatyviai, laikydamiesi suderintų terminų. Taip pat galime pasiūlyti patogų automobilio priėmimą ir grąžinimą, kad visas procesas būtų kuo sklandesnis klientui.


Konkurencingos kainos ir skaidri kainodara

Siūlome rinką atitinkančias, pagrįstas kainas, atsižvelgdami į darbų apimtį ir techninį sudėtingumą. Prieš atliekant darbus klientas informuojamas apie galimus sprendimus ir kainas. 


Siūlome ir papildomos paslaugas:

Be EGR vožtuvų remonto ir susijusių sprendimų, mūsų servise taip pat atliekama:


  • ✔ Išmetimo sistemos patikra ir remontas (DPF, duslintuvai, davikliai)

  • ✔ Variklio remontas



  • ✔ Techninį automobilio aptarnavimą 

  • ✔ Paruošimą techninei apžiūrai 

Tai leidžia klientui visus reikalingus darbus atlikti vienoje vietoje, taupant laiką ir išvengiant nereikalingų papildomų išlaidų.


Susisiekite su mumis telefonu, ar el. paštu užpildydami kontaktų formą. Mes pasirūpinsime, kad Jūsų automobilio priežiūra būtų patikimose rankose.


Lokacija: servisas Vilniuje, Justiniškėse – netoli Pašilaičių


 

Registracija
Internetu arba +37065948053

 


D.U.K.


Dažniausi EGR vožtuvo problemų požymiai yra šie:

  • Netolygus variklio darbas: Variklis gali veikti netolygiai arba prarasti galią, ypač važiuojant mažomis apsukomis arba greitėjant.
  • Įspėjamoji lemputė: Prietaisų skydelyje įsižiebia „Check Engine“ lemputė, rodanti, kad yra problema su EGR sistema.
  • Padidėjęs dūmingumas: Pastebimi juodi arba pilki dūmai iš išmetimo vamzdžio, ypač užvedant variklį arba staigiai akseleruojant.
  • Padidėjęs degalų suvartojimas: Dėl netinkamo degalų degimo procesų variklis gali sunaudoti daugiau degalų.

EGR vožtuvo valymo arba keitimo dažnumas priklauso nuo automobilio naudojimo sąlygų ir gamintojo rekomendacijų. Paprastai:

Valymas: EGR vožtuvą rekomenduojama valyti kas 50,000 – 100,000 kilometrų, ypač jei automobilis dažnai važiuoja miesto sąlygomis arba trumpais atstumais, kur užteršimas vyksta greičiau.

Keitimas: Jei EGR vožtuvas yra stipriai užterštas arba sugadintas, jį gali reikėti keisti. Tai gali įvykti kas 100,000 – 150,000 kilometrų, tačiau tikslius intervalus rekomenduojama sekti pagal gamintojo nurodymus.

EGR vožtuvo valymo ir keitimo kainos gali skirtis priklausomai nuo automobilio markės ir modelio, taip pat nuo darbų sudėtingumo:

  • Valymas: Profesionalus EGR vožtuvo valymas gali kainuoti nuo 100 iki 300 eurų, priklausomai nuo vožtuvo būklės ir valymo metodo.
  • Keitimas: Naujo EGR vožtuvo keitimas gali kainuoti nuo 300 iki 1000 eurų arba daugiau, priklausomai nuo vožtuvo tipo ir automobilio modelio. Kaina gali būti mažesnė, jei naudojamos atnaujintos arba neoriginalios dalys, tačiau jų eksploatavimo trukmė gali būti trumpesnė.