Kiekvienam automobiliui anksčiau ar vėliau reikalinga važiuoklės patikra (važiuoklės diagnostika) ar netgi važiuoklės remontas. Važiuoklės patikra turėtų būtų atliekama prieš automobilio pirkimą, planinio techninio aptarnavimo metu ar pamačius kokių nors važiuoklės defektų. Važiuoklės diagnostika apima automobilio techninių mazgų patikrinimą, todėl važiuoklės patikrą rekomenduojama patikėti mūsų serviso specialistams, šios srities profesionalams.
Tik kompetentingas specialistas galės tiksliai nustatyti visus automobilio važiuoklės gedimus. Dažna situacija, kai automobilio važiuoklės patikra atliekama nekompetentingo meistro priveda prie to, kad remontuojami, keičiami tie važiuoklės elementai, kurie dar galėtų nemažai laiko tarnauti. Būtent, dėl to išauga ir važiuoklės remonto kaštai.
Mūsų serviso specialistai puikiai išmano važiuoklės remonto, patikros ir diagnostikos subtilybes. Dėl jų patirties ir pažangios įrangos važiuoklės patikra tampa ne tik patikimu būdu užtikrinti automobilio saugumą, bet ir protinga investicija, padedančia išvengti brangių remontų ateityje.
Neatidėliokite – pasirūpinkite savo saugumu jau šiandien!
Registruokitės važiuoklės patikrai Vilniuje ir gaukite profesionalų įvertinimą dar prieš atsirandant brangiems gedimams.
Net ir nedidelis smūgis gali sukelti rimtus pažeidimus važiuoklės elementuose. Pavyzdžiui, šarnyrai, svirties įvorės, amortizatoriai ar stabilizatoriaus traukės gali pasislinkti ar įtrūkti. Kartais tokie defektai plika akimi nematomi, bet ilgainiui jie gali sukelti padangų nelygų dėvėjimąsi, vibraciją ar net valdymo praradimą. Po stipresnio smūgio būtina atlikti važiuoklės patikrą – tai leis laiku nustatyti ir pašalinti pažeidimus, kol jie dar nesukėlė rimtų pasekmių.
Po ratų balansavimo ar suvedimo patartina atlikti trumpą važiuoklės diagnostiką. Jeigu ratų kampai nesureguliuojami tiksliai dėl paslėptų važiuoklės dalių pažeidimų, automobilis vis tiek gali „traukti į šoną“ arba netolygiai dėvėti padangas. Taip pat, sumontavus naujas padangas, gali išryškėti amortizatorių ar vairo traukės defektai – ypač, jei senos padangos buvo pritaikiusios prie esamų gedimų.
Kai vairas tampa „laisvesnis“, atsiranda vibracija, stuksenimas ar pasipriešinimas posūkiuose, tai dažnas ženklas, jog tam tikros važiuoklės ar vairo mechanizmo dalys susidėvėjo. Pavyzdžiui, vairo traukių antgaliai, šarnyrai ar vairo stiprintuvo komponentai gali būti pažeisti. Tokie simptomai ignoruojami dažnai baigiasi ne tik brangesniu remontu, bet ir pavojingomis situacijomis kelyje. Todėl pastebėjus menkiausius vairo sistemos pokyčius, rekomenduojama iškart apsilankyti servise patikrai.
Žiema – tikras išbandymas važiuoklei. Drėgmė, kelio druska ir dideli temperatūrų svyravimai spartina metalo koroziją ir pažeidžia gumines detales: įvores, sandarinimo žiedus, apsauginius gaubtelius. Po žiemos dažnai pastebimi amortizatorių nutekėjimai, spyruoklių įtrūkimai ar net surūdijusios svirties jungtys. Pavasarį verta atlikti pilną važiuoklės apžiūrą – tai leis užtikrinti, kad automobilis liks saugus ir paruoštas vasaros kelionėms.
Net jei nebuvo jokių incidentų, profilaktinė važiuoklės patikra turėtų būti atliekama bent kartą per metus arba nuvažiavus 10–15 tūkst. kilometrų. Daugelyje šiuolaikinių automobilių važiuoklės komponentai – sudėtingi ir veikia kaip vientisa sistema. Vienos detalės susidėvėjimas gali paveikti kitas, todėl reguliari diagnostika padeda išvengti grandininių gedimų. Be to, tokia apžiūra dažnai kainuoja kelis kartus pigiau nei vėliau atliekamas važiuoklės remontas.
Patikros metu mechanikai įvertina:
Profesionali važiuoklės patikra padeda užtikrinti, kad Jūsų automobilis būtų stabilus, saugus ir patogus vairuoti. Mūsų meistrai naudoja modernią diagnostinę įrangą, kuri leidžia tiksliai įvertinti kiekvieną važiuoklės elementą – nuo šarnyrų ir amortizatorių iki vairo traukės bei stabilizatorių įvorių.
Norite važiuoti be vibracijų ir nepageidaujamų garsų?
Užsiregistruokite važiuoklės patikrai - Justiniškėse, šalia Pašilaičių – Vilnius, Vilniaus m. sav.– greitai, patikimai ir be nereikalingų išlaidų.
Kasdien mūsų autoservise atliekama važiuoklės patikra, ir beveik kiekvieną dieną tenka susidurti su skirtingais gedimais – nuo paprastų detalių nusidėvėjimo iki rimtų deformacijų po smūgių ar netinkamos eksploatacijos. Žemiau pateikiame keletą realių pavyzdžių iš mūsų meistrų praktikos – skirtingų automobilių markių, skirtingos problemos, bet visos turinčios vieną bendrą bruožą: laiku atlikta važiuoklės patikra padėjo išvengti daug didesnių išlaidų.
Audi A4 B8 – traukia į šoną važiuojant tiesiai
Vienas iš dažniausių atvejų – Audi A4 savininkas pastebėjo, kad automobilis pradėjo „traukti“ į dešinę. Atlikus važiuoklės patikrą, nustatyta, jog priekinė kairė svirtis buvo šiek tiek išlinkusi po smūgio į bordiūrą. Keičiant svirtį ir atlikus ratų suvedimą, automobilio stabilumas buvo visiškai atkurtas. Klientas sutaupė, nes laiku kreipėsi – po mėnesio ta pati problema būtų pareikalavusi šarnyrų ir padangų keitimo.
BMW 5 serija (F10) – keistas bildesys važiuojant per nelygumus
BMW vairuotojas atvyko dėl lengvo, bet pastovaus bildesio. Važiuoklės diagnostika AutoAra servise Vilniuje parodė, kad susidėvėjo amortizatoriaus viršutinė atrama. Tai klasikinis pavyzdys, kai vizualiai nieko nesimato, bet smūgiai į kėbulą perduodami netolygiai. Pakeitus atramas abiejose pusėse, automobilis tapo žymiai tylesnis, o vairavimas – tikslesnis.
Peugeot 308 – girgždesiai posūkiuose ir netolygus padangų nusidėvėjimas
Peugeot atveju problema pasirodė netikėta – priekinės stabilizatoriaus įvorės buvo susidėvėjusios, todėl važiuoklė netolygiai „žaidė“ posūkiuose. Važiuoklės patikra parodė, kad reikalingas tik įvorių keitimas, kuris kainavo kelis kartus mažiau nei būtų tekę mokėti už vėliau pažeistus amortizatorius ar padangas.
Mercedes-Benz E klasė (W212) – vairo vibracija važiuojant 90–100 km/h
Mercedes savininkas pastebėjo, kad automobilis pradėjo vibruoti važiuojant greitkeliu. Po važiuoklės diagnostikos paaiškėjo, jog vienas iš priekinės pakabos šarnyrų buvo išdilęs. Jis ne tik kėlė vibraciją, bet ir darė įtaką ratų suvedimui. Po šarnyro keitimo ir balansavimo vibracijos dingo, o klientas galėjo vėl saugiai važiuoti didesniu greičiu.
Volkswagen Passat B6 – spragsėjimas ir vairo pasunkėjimas
Šis atvejis ypač dažnas – važiuoklės patikra atskleidė, kad vidinė vairo traukės dalis buvo susidėvėjusi. Tai kėlė ne tik triukšmą, bet ir pavojų – vairas galėjo užsikirsti posūkyje. Pakeitus traukės komplektą ir atlikus ratų suvedimą, automobilis vėl tapo stabilus. Savininkas prisipažino – jei nebūtų atvykęs laiku, greičiausiai būtų reikėję keisti visą vairo kolonėlę.
Mitsubishi Outlander – bildesiai nuo galinės ašies
Šio automobilio savininkas atvyko dėl keisto metalo bildesio iš galo. Atliekant važiuoklės patikrą, aptikta, kad galinės pakabos svirties guma visiškai suskeldėjusi. Tokie pažeidimai dažnai atsiranda po žiemos sezono dėl druskos ir drėgmės poveikio. Po detalės pakeitimo automobilis tapo tylesnis ir tvirtesnis – o klientas išvengė brangesnio galinės ašies remonto.
Mazda 6 – dūžiai važiuojant per smulkius nelygumus
Mazdos savininkė manė, kad garsai sklinda iš salono, tačiau važiuoklės diagnostika parodė – sugedęs priekinis amortizatorius. Pakeitus abu amortizatorius ir atramines gumas, garsai dingo, o automobilis tapo žymiai stabilesnis stabdant ir posūkiuose.
Atliekame išsamią važiuoklės ir pakabos komponentų patikrą, kurios metu įvertinama amortizatorių, šarnyrų, įvorių, traukių ir kitų detalių būklė. Mūsų meistrai kruopščiai patikrina, ar visos dalys veikia sklandžiai, ar nėra laisvumų, girgždesių ar kitų nusidėvėjimo požymių.
Taip pat atliekama stabdžių sistemos apžiūra, kurios metu tikrinamos stabdžių kaladėlės, diskai ir stabdžių skystis – tai leidžia įsitikinti, kad stabdymas yra saugus ir tolygus.
Norite sužinoti, ar Jūsų automobilio važiuoklė ir stabdžių sistema veikia be priekaištų?
Registruokitės apžiūrai jau šiandien!
Elektroninių važiuoklės komponentų patikra atliekama naudojant diagnostikos įrangą, kurios metu tikrinami ABS, ESP ir kiti elektroninės stabilumo kontrolės sistemos komponentai. Šios patikros metu įvertinama automobilio pakabos, vairo mechanizmų, amortizatorių ir kitų su važiuokle susijusių dalių būklė. Ši automobilio patikra (diagnostika), leidžia nustatyti gedimus, kurie gali neigiamai veikti automobilio stabilumą, vairavimo kokybę ir saugumą.
Kompiuterinės diagnostika padeda nustatyti problemas ankstyvoje stadijoje, taip išvengiant didesnių automobilio remonto išlaidų ateityje ir užtikrinant saugų bei patogų važiavimą. Automobilio savininkui svarbu reguliariai atlikti tokias važiuoklės patikras, ypač prieš techninę apžiūrą ar ilgesnes keliones.
Važiuoklės patikra apima šių komponentų ir jų funkcijų tikrinimą:
Reguliari važiuoklės patikra ir dėmesys automobilio būklei gali padėti išvengti ne tik brangių remonto darbų, bet ir užtikrinti Jūsų bei kitų eismo dalyvių saugumą. Įpraskite reguliariai patikrinti savo automobilio važiuoklės sistemą ir nedelsdami spręsti bet kokias užfiksuotas problemas.
| Paslaugos tipas | Aprašymas | Kaina nuo (€) |
|---|---|---|
| Paprasta važiuoklės apžiūra | Greita pakabos, šarnyrų ir traukių būklės patikra. | 15 € |
| Išsamesnė važiuoklės patikra | Patikrinami amortizatoriai, įvorės, guoliai, vairo mechanizmas. | 25 € |
| Pilna važiuoklės patikra | Įvertinama visa važiuoklės sistema kartu su stabdžių patikra. | 35 € |
| Kompiuterinė važiuoklės diagnostika | Atliekama elektroninė diagnostika – nustatomi klaidų kodai, patikrinami sensoriai ir važiuoklės valdymo sistemos. | 40 € |
| Premium klasės automobilių patikra | Patikra didesniems arba sudėtingesniems automobiliams (SUV, 4x4). | nuo 50 € |
Profesionali važiuoklės patikra mūsų autoservise atliekama pagal aukščiausius kokybės standartus. Mes nesivadovaujame spėlionėmis – viskas paremta tiksliais matavimais, profesionaliomis žiniomis ir atsakingu požiūriu. Kiekvienas nustatytas gedimas klientui aiškiai paaiškinamas: kokia problema, kodėl ji atsirado ir kokie sprendimai ekonomiškiausi. Tokiu būdu užtikriname, kad klientas visada žinotų, už ką moka ir ką gauna.
Be to, visiems atliktiems darbams ir remontui suteikiame garantiją, todėl galite būti tikri – Jūsų automobilis patikimose rankose. Tai reiškia, kad po apsilankymo mūsų autoservise galite jaustis ramiai – jeigu per tam tikrą laiką po remonto išryškėtų ta pati problema ar prireiktų pakartotinio patikrinimo, mes viską sutvarkysime be papildomų išlaidų.
Tokiu būdu užtikriname, kad klientai gautų ne tik kokybišką paslaugą, bet ir visišką pasitikėjimą mūsų darbu. Mūsų tikslas – ne vien suremontuoti automobilį, bet ir suteikti užtikrintumo, kad išvažiavus iš serviso vairuotojams nereikėtų nerimauti dėl tų pačių gedimų.
Mūsų autoservisas Vilniuje siūlo ne tik važiuoklės patikrą, bet ir visas automobilių diagnostikos bei remonto paslaugas.
Mūsų paslaugų sąraše:
Kiekvienam klientui pateikiame individualų sprendimą, atsižvelgiant į automobilio būklę, markę ir biudžetą.
AutoAra yra puiki alternatyva tiems, kurie vertina profesionalumą ir greitą aptarnavimą!
Važiuoklės patikrą rekomenduojama atlikti reguliariai, pvz., kas 20,000 - 30,000 kilometrų arba bent kartą per metus. Taip pat verta atlikti patikrą, jei pastebimi šie požymiai:
Važiuoklės patikra apima daugelio komponentų tikrinimą, įskaitant:
Važiuoklės patikros kaina gali skirtis priklausomai nuo autoserviso ir automobilio modelio. Vidutiniškai važiuoklės patikra kainuoja nuo 30 iki 100 eurų. Kai kurie autoservisai gali siūlyti nemokamą arba pigesnę patikrą, jei po to nuspręsite atlikti remonto darbus pas juos. Patikros kaina taip pat gali priklausyti nuo to, ar reikia atlikti papildomus diagnostikos darbus ar specialius testus.