Kokybiškas variklių remontas – tai vienas sudėtingiausių techninių darbų, kuriuos atlieka autoservisų meistrai. Tikriausiai daugeliui vairuotojų, ypač tiems, kurių automobiliai skaičiuoja ne pirmą dešimtmetį, frazė - reikalingas variklio remontas skamba ypatingai gąsdinančiai.
Tačiau, jei autoservise, kuris teikia variklio remonto paslaugas, dirba tikri profesionalai, jie sugebės bet kokį variklio gedimą pašalinti greitai, o ir kaina neišgąsdins. Kreipkitės į mūsų autoservisą, čia variklių remontas atliekamas tik specialistų, šioje srityje jau sukaupusių itin didelę patirtį, bei reikiamą žinių bagažą.
Registruokitės konsultacijai – profesionalus meistras atsakys į visus su variklių remontu susijusius Jūsų klausimus!
Variklių remontas gali būti reikalingas įvairiais atvejais, ir yra keletas ženklų, kurie gali rodyti, kad Jūsų transporto priemonės variklis reikalauja dėmesio ar net remonto.
Reali situacija servise:
BMW 520d (N47 variklis) buvo atvežtas su šviesiai rudu tepalu ir padidėjusiu aušinimo skysčio lygiu. Atliekant patikrą nustatyta, kad galvutės tarpinė pradegusi, o per ją skystis patekdavo į alyvos kanalus.
Atliktas galvutės nuėmimas, paviršiaus frezavimas, tarpinės keitimas ir suspaudimo testas. Po remonto variklis vėl dirba švariai, be dūmų ir be perkaitimo.
Techninė priežastis: dėl perkaitimo ar senos tarpinės pažeidimo antifrizas pateko į tepalų kanalus.
Jeigu pastebėjote bent vieną iš minėtų simptomų – neeksploatuokite automobilio toliau. Net trumpa kelionė su netinkamu degimo mišiniu ar alyvos trūkumu gali sukelti rimtą žalą. Rekomenduojama atlikti kompiuterinę diagnostiką, išmatuoti suspaudimą cilindruose, patikrinti purkštukų balansą, o dyzeliniams varikliams – aukšto slėgio kuro sistemos parametrus.
Pavyzdžiui, Audi A4 2.0 TDI variklyje suspaudimo skirtumas tarp cilindrų net 2 barais gali sukelti vibracijas ir užvedimo sunkumus. Tokį nukrypimą reikia šalinti nedelsiant, kol dar galima išsaugoti pagrindines variklio dalis.
Jeigu abejojate – servisas Vilniuje, Justiniškėse – netoli Pašilaičių atliks profesionalią variklio diagnostiką, nustatysime tikrąją problemą ir pasiūlysime optimalų remonto variantą pagal variklio tipą bei būklę.
Stūmoklių ir stūmoklių žiedų keitimas yra svarbus variklių remontas, kuris gali būti atliekamas esant įvairioms situacijoms, įskaitant variklio remontą dėl nusidėvėjimo, gedimo arba naudojant aukštesnio našumo stūmoklius ir žiedus. Stūmokliai yra variklio dalys, kurios tiesiogiai kontaktuoja su cilindro sienele ir paverčia deguonies ir degalų mišinio slėgį į mechaninį judesį.
Jie yra pagrindinis variklio komponentas, kuris perduoda jėgą variklio velenui. Stūmokliai gali dėl nusidėvėjimo, temperatūros pokyčių ar kitų veiksnių prarasti efektyvumą arba netgi sudeginti. Nusidėvėję arba pažeisti žiedai gali sumažinti variklio efektyvumą ir padidinti išmetamų teršalų kiekį.
Reali situacija servise:
Į mūsų servisą atvyko VW Passat B7 2.0 TDI, kuris per 1000 km sunaudodavo apie 0,8 l alyvos. Variklio diagnostika parodė, kad stūmoklio žiedai praradę elastingumą, o dėl to alyva patekdavo į degimo kamerą.
Sprendimas – atliktas dalinis variklio remontas: žiedų keitimas, cilindrų honavimas, naujų vožtuvų riebokšlių montavimas. Po remonto alyvos sąnaudos sumažėjo iki normalių – 0,1 l / 1000 km.
Techninė priežastis: susidėvėję žiedai mažina suspaudimą ir leidžia alyvai patekti į degimo kamerą.
Vožtuvų keitimo procesas yra labai svarbus variklio priežiūros ir remonto aspektas, kadangi tinkamai veikiantys vožtuvai yra būtini užtikrinant efektyvų degalų mišinio įpurškimą, išmetimų išvedimą ir bendrą variklio veikimo efektyvumą.
Riebokšlių, sandariklių, ir tarpinių keitimas svarbus procesas užtikrinantis variklio ir kitų mechanizmų efektyvumą ir tinkamą veikimą. Šie komponentai yra būtini norint išlaikyti skysčių: tepalų, aušinimo skysčių sandarumą ir apsaugoti mechanizmus nuo nešvarumų ir dulkių.
Restauravimo procesas yra itin svarbus ne tik norint atkurti variklio veikimą, bet ir siekiant užtikrinti geresnę degalų ekonomiją. Cilindrų bloko ir pačių cilindrų restauravimas yra sudėtingas, bet labai svarbus procesas, leidžiantis pratęsti variklio gyvavimo trukmę, pagerinti jo veikimą ir efektyvumą. Sėkmingas restauravimas reikalauja išsamios diagnostikos, kruopščių remonto darbų ir aukštos kokybės komponentų, taip pat reguliarios priežiūros ir profesionalų priežiūros.
Variklio remontas apima alkūninio veleno restauravimą. Šis komponentas perduoda jėgą iš cilindrų į transmisiją.
Alkūninio veleno restauravimas apima:
Skirstomasis velenas yra atsakingas už vožtuvų atidarymą ir uždarymą tinkamu laiku.
Skirstomojo veleno restauravimas apima:
Restauravimas turėtų būti atliekamas tik patyrusių specialistų, nes netinkamas atstatymas gali sukelti rimtus variklio gedimus. Be to, kartais gali būti ekonomiškiau pakeisti detales naujomis, nei bandyti jas restauruoti, ypač jei pažeidimai yra dideli.
Šis variklio remontas apima keletą svarbių žingsnių, kurių tikslas – atstatyti cilindrų bloko galvutės funkcionalumą ir užtikrinti, kad ji atitiktų gamintojo nustatytus techninius reikalavimus. Restauravimo metu yra galimybė ne tik pataisyti esamus defektus bet ir atlikti įvairius patobulinimus, kurie gali padidinti variklio efektyvumą ir galios išgavimą. Galima atlikti vožtuvų vietų ir kanalų portavimą bei poliravimą, kuris pagerina oro srautą į variklio cilindrą ir iš jo, taip padidinant variklio galios išgavimą ir efektyvumą.
Reali situacija iš serviso praktikos:
Į mūsų variklių remonto servisą Vilniuje atvyko klientas su Peugeot 407 2.0 HDi, kurio variklis prarado galią, o antifrizas nuolat dingdavo be aiškios priežasties. Vairuotojas taip pat pastebėjo baltus dūmus iš išmetimo sistemos ir alyvos „pienavimą“ po tepalo dangteliu – klasikiniai galvutės sandarumo pažeidimo požymiai.
Buvo nustatyta, kad į aušinimo kanalus patenka degimo dujos – tai reiškė galvutės tarpinės pradegimą ir galimai pažeistą paviršių.
Atlikti darbai servise:
Po remonto automobilis įgijo daugiau traukos žemuose sūkiuose, o kuro sąnaudos sumažėjo ~0,4 l/100 km. Be to, dingo visi balti dūmai, o aušinimo sistema tapo visiškai stabili.
Rezultatas: Peugeot 407 variklis atitiko gamintojo suspaudimo normą – 28 bar visuose cilindruose, o CO₂ testas po remonto parodė 0 ppm. Galvutė atstatyta iki originalių techninių parametrų.
Serviso specialistai atlieka išsamią variklio analizę, kad identifikuotų problemas ir jų šaltinius. Šiame etape gali būti taikoma kompiuterinė diagnostika klaidų kodams iš variklio bloko nuskaityti. Taip pat vykdomas rankinis variklio patikrinimas, kurio metu yra vertinamas tepalo lygis, aušinimo skysčio būklė, diržai, grandinės bei kitos, svarbios variklio dalys.
Sekantis žingsnis yra variklio demontavimas po pradinės diagnostikos. Demontavimo metu yra būtinas atidumas, kad nesugadinti šalia esančių dalių. Ši procedūra apima: kolektorių, generatoriaus, starterio, aušinimo sistemos ir kitų elementų atjungimą.
Yra labai svarbu kruopščiai pažymėti visus išimtus komponentus, jų pritvirtinimo vietas ir ryšius tarp jų, kad būtų užtikrintas sklandus surinkimas vėliau.
Išardytos variklio dalys yra kruopščiai tikrinamos dėl nusidėvėjimo, pažeidimų ar kitų problemų. Tai apima: cilindrų, vožtuvų, tarpinių, žiedų, ašių ir kitų esminių komponentų peržiūrą.
Aptikti gedimai nulemia, ar dalys turėtų būti pakeistos, ar galima jas taisyti. Dažniausiai reikia pakeisti nusidėvėjusias tarpines, vožtuvus, žiedus ir kitas dalis. Variklio remontas atliekamas servise, jei nustatomi variklio komponentų gedimai ar nusidėvėjimas.
Būtinas žingsnis yra variklio valymas, kadangi su laiku jame susikaupia purvas, alyvos likučiai, dulkės ir kiti teršalai. Šie nešvarumai gali lemti įvairias problemas tokias kaip: aušinimo sistemos veikimo sutrikimas, alyvos cirkuliacijos problemos ir netgi gaisro rizika. Be to, švarus variklis palengvina būsimų problemų diagnostiką ir atrodo estetiškai patraukliau.
Valymo procesui pasibaigus, dar kartą tikrinamos visos dalys dėl papildomų defektų ar problemų, kurios galėjo likti nepastebėtos. Tada variklis surenkamas atgal, laikantis gamintojo rekomendacijų ir naudojant tinkamus įrankius. Svarbu, kad visi judantys komponentai būtų tinkamai patepti, siekiant išvengti per ankstyvo dalių nusidėvėjimo.
Variklio remontas remontuojant dyzelinius variklius atliekamas atidžiai patikrinant keletą svarbių sistemų, įskaitant kuro, alyvos tiekimo sistemas, purkštukus, ir kuro filtrus, alyvos keitimą ir užtikrinti kitų variklio dalių tinkamumą. Dyzelinių variklių eksploatacija skiriasi nuo benzininių variklių, o jų ilgaamžiškumas neapsaugo nuo galimų gedimų ar efektyvumo praradimo laikui bėgant.
Dyzelinių variklių remontas reikalauja išsamios techninės žinios ir tinkamų įrankių, todėl susidūrus su variklio problemomis dyzelinių transporto priemonių, rekomenduojama kreiptis į profesionalus AutoAra serviso mechanikus.
Dyzeliniuose varikliuose (pvz., VW Passat 2.0 TDI ar Mazda 6 2.2 MZR-CD) gedimai dažnai susiję su stūmoklio žiedų nusidėvėjimu arba turbo įkroviklio alyvos sandarinimo problemomis.
Dyzeliniuose varikliuose ši problema ypač pasireiškia, kai alyvos lygis kyla dėl prasisunkiančio dyzelino – taip blogėja tepimo savybės, o žiedai praranda sandarumą. Dėl to į degimo kamerą patenka alyva, o išmetimo vamzdis ima skleisti melsvus dūmus.
Jei tokio gedimo nepastebėsite laiku, gresia visiškas stūmoklio grupės pažeidimas – užstrigę žiedai, suskilę stūmokliai ar net alkūninio veleno guolių sugadinimas dėl tepimo trūkumo.
Benzininių variklių remontas yra esminis remonto procesas, kuris užtikrina variklio funkcionalumą ir optimalų veikimą. Tai apima įvairias procedūras, tokias kaip: degimo sistemos, kuro sistemos, žvakių pakeitimo, taip pat skysčių būklės tikrinimą ir kitas svarbias variklio dalių remonto veiklas.
Dyzelinių ir benzininių variklių remontas skiriasi dėl jų konstrukcinių ypatybių, todėl labai svarbu žinoti, kokio tipo variklis įmontuotas Jūsų transporto priemonėje, ir atitinkamai atlikti būtinas patikras bei priežiūros procedūras.
Pasirūpinkite savo automobilio varikliu jau šiandien!
Susisiekite su mūsų servisu Vilniuje, ir mūsų meistrai atliks pirminę variklio būklės patikrą bei pateiks aiškią, individualią remonto sąmatą.
Kapitalinis variklio remontas gali būti brangus ir laiko reikalaujantis procesas, tačiau jis gali būti ekonomiškai pagrįstas pasirinkimas senesniems automobiliams, kurių varikliai yra labai susidėvėję, arba tam tikrai atvejais, kai norima išsaugoti konkretų automobilį dėl sentimentalių ar kolekcinių priežasčių.
Kapitalinis variklio remontas reikalauja ypatingo dėmesio, siekiant gerų remonto rezultatų. Šis automobilio remontas yra sudėtingas procesas, kuris reikalauja išankstinio planavimo, atidumo ir profesionalumo. Svarbu atsižvelgti ne tik į technines detales, bet ir į ekonominius, aplinkosaugos bei ilgalaikės vertės aspektus. Atlikus sėkmingą kapitalinį remontą, automobilis gali tarnauti dar daug metų, suteikiant patikimumą, geresnį našumą ir didesnį vairavimo malonumą.
Vienas iš geriausių būdų, kad automobilio variklio remontas būtų išvengtas – laikytis gamintojo rekomenduojamo techninio aptarnavimo grafiko. Tai apima: tepalų ir filtro keitimą, aušinimo skysčio patikrinimą ir keitimą, taip pat uždegimo ir kuro sistemos komponentų tikrinimą.
Reguliariai tikrinkite variklio alyvos lygį ir būklę. Jeigu alyva tampa juoda arba pastebite metalo drožles, tai gali reikšti variklio dėvėjimąsi. Alyvos lygio kritimas taip pat gali signalizuoti apie galimus nutekėjimus.
Staigus degalų suvartojimo padidėjimas gali rodyti, kad variklis veikia neefektyviai. Tai gali būti susiję su uždegimo sistemos problemomis, oro filtro užterštumu ar kuro sistemos gedimais.
Stiprus variklio apkrovimas toks, kaip ilgalaikis važiavimas dideliu greičiu ar sunkaus krovinio vežimas, gali pagreitinti variklio dėvėjimąsi. Stenkitės vengti tokio tipo apkrovų, jeigu tai įmanoma.
Kuo geriau suprasite, kaip veikia Jūsų transporto priemonė ir kokie yra normalūs jos veikimo parametrai, tuo lengviau pastebėsite bet kokius nukrypimus nuo įprastos veiklos.
Aplinkos sąlygos tokios kaip: labai aukšta ar žema temperatūra, gali turėti įtakos variklio veikimui ir jo ilgaamžiškumui. Šaltomis sąlygomis rekomenduojama naudoti žiemos tepalus, kurie pagerina variklio užvedimą ir mažina dėvėjimąsi šaltuoju oru. Atminkite, kad variklio priežiūra ir tinkamas elgesys su automobiliu yra raktas į ilgalaikį jo veikimą. Jeigu kyla abejonių dėl variklio būklės, visada geriau pasikonsultuoti su AutoAra profesionalais, nei bandyti spręsti variklio gedimo problemas savarankiškai, nes kokybiškas variklio remontas tai Jūsų automobilio tinkamas eksploatavimas.
Automobilio variklio priežiūra yra svarbi, kuri reikalauja nuoseklaus dėmesio ir atsakingumo. Laiku atliekamas variklio remontas ir reguliariai tikrinama variklio būklė, padės išvengti daugelio problemų, pratęsti automobilio tarnavimo laiką ir užtikrinti saugų bei patikimą jo veikimą.
Kai ateina laikas kalbėti apie variklio remontą, viena dažniausių klausimų – „kiek tai kainuos?“ Deja, vienareikšmio atsakymo nėra, nes variklių remontas labai priklauso nuo automobilio markės, modelio, variklio tipo (dyzelinis ar benzininis), gedimo masto, naudojamų detalių ir remonto apimties. Vis dėlto – pateiksime orientacinius skaičius ir svarbiausius veiksnius, į kuriuos būtina atkreipti dėmesį.
| Atliekamas darbas | Aprašymas | Preliminari kaina (€) | Pastabos |
|---|---|---|---|
| Pilnas (kapitalinis) variklio remontas | Variklio išardymas, šlifavimas, stūmoklių, žiedų, guolių, vožtuvų keitimas | 1 500 € | Įskaičiuota galvutės frezavimas, naujos tarpinės, surinkimas |
| Dalinis variklio remontas | Keičiami tik pažeisti mazgai – žiedai, tarpinės, vožtuvai, galvutė | 800 € | Ekonomiškesnis sprendimas, kai nėra kapitalinio poreikio |
| Cilindrų bloko galvutės remontas | Frezavimas, vožtuvų lizdų šlifavimas, sandarumo testas | 700 € | Dažniausiai atliekama po perkaitimo ar tarpinės pažeidimo |
| Turbinos remontas arba keitimas | Guolių, tarpiklio ir aktuatoriaus keitimas, balansavimas | 400 € | Dažna priežastis – alyvos nutekėjimas arba dūmingumas |
| Paskirstymo grandinės arba diržo keitimas | Įtempėjo, kreipiančiųjų, vandens siurblio keitimas | 300 € | Rekomenduojama keisti kas 100–150 tūkst. km |
| Purkštukų remontas ir kalibravimas | Sandarumo testas, valymas, naujų kodų programavimas | 250 € | Pagerina kuro degimo efektyvumą ir sumažina dūmingumą |
| EGR ir DPF sistemų valymas | EGR vožtuvo ir DPF filtro praplovimas arba regeneracija | 200 € | Atkuria oro srautą ir mažina kuro sąnaudas |
| Vožtuvų reguliavimas | Mechaninis tarpo sureguliavimas arba hidraulinių kompensatorių keitimas | 150 € | Pašalina pašalinius garsus, pagerina variklio darbą |
| Aušinimo sistemos remontas | Vandens siurblys, radiatorius, termostatas, aušinimo skystis | 100 € | Užkerta kelią perkaitimui |
| Tepimo sistemos remontas | Tepalo siurblys, alyvos filtrai, sandarikliai, nuosėdų valymas | 100 € | Apsaugo nuo trinties ir metalo dilimo |
| Kompiuterinė variklio diagnostika | Klaidos, jutikliai, įpurškimo ir kuro sistemos analizė | 20 € | Atliekama prieš remontą ir po jo |
Norite sužinoti tikslią kainą savo automobiliui? Skambinkite mums ir užsiregistruokite.
Daugelis vairuotojų nelinkę skirti labai daug dėmesio pirmiesiems gedimo požymiams – nenorima tikėti, kad gresia variklio remontas. Tokį požiūrį dažniausiai lemia noras sutaupyti. Tačiau svarbu pabrėžti, kad daugeliu atvejų, kuo anksčiau yra diagnozuoti variklio defektai, tuo variklio remonto kaina būna mažesnė. Taigi, vos tik pastebėję pirmuosius defektus, kreipkitės – tai ne tik leis sutaupyti, bet ir išvengti rimtesnių problemų.
Mūsų autoservise dirbantys profesionalai itin kokybiškai atlieka tiek variklio diagnostiką, tiek variklio remontą. Tinkamas variklių remontas galimas net tik dėl kvalifikuotų meistrų, bet ir dėl turimos visos reikalingos įrangos. Taigi, taupykite savo pinigus, kreipkitės pirminei konsultacijai, diagnostikai pas mus. Tuo pačiu, suprasite, kad variklio remontas ne visada reiškia didelius remonto kaštus.
Autoservise dirba patyrę meistrai, turintys ilgametę patirtį automobilių variklių remonto srityje, todėl drąsiai garantuojame, kad bus atlikti visi reikalingi darbai, kad Jūs ir vėl galėtumėte kiekvieną dieną saugiai vairuoti savo transporto priemonę.
Esame susidūrę su įvairiausiais atvejais – nuo paprastų variklio sandarumo problemų iki sudėtingų kapitalinių remontų, kai reikia atstatyti variklį „nuo nulio“.
Kiekvienas mūsų specialistas puikiai išmano tiek dyzelinių, tiek benzininių variklių konstrukcijas, todėl geba tiksliai nustatyti gedimo priežastį ir pasiūlyti efektyviausią sprendimą.
Mūsų servisas dirba su visų markių ir modelių automobiliais – nuo ekonomiškų miesto automobilių iki prabangių dyzelinių sedanų ar sportinių benzininių variklių. Kiekvienas remonto atvejis vertinamas individualiai – pagal variklio tipą, ridos būklę ir eksploatavimo sąlygas.
Be variklio remonto, mūsų servisas teikia platų automobilių priežiūros ir remonto paslaugų spektrą:
Nedelsdami kreipkitės į AutoAra ir gaukite profesionalią pagalbą!
Dažniausi variklio gedimo požymiai yra šie:
Variklio remonto kaina priklauso nuo gedimo pobūdžio, automobilio markės ir modelio. Smulkūs remontai, tokie kaip jutiklių keitimas ar smulkių nuotėkių taisymas, gali kainuoti nuo 100 iki 500 eurų. Rimtesni remontai, pvz., stūmoklių, vožtuvų ar cilindrų galvučių taisymas, gali kainuoti nuo 500 iki 2000 eurų ar daugiau. Kapitalinis variklio remontas arba variklio keitimas gali kainuoti nuo 1000 iki 5000 eurų ar daugiau. Tiksli kaina priklauso nuo darbo sudėtingumo ir naudojamų dalių.
Variklio remonto trukmė priklauso nuo gedimo sudėtingumo ir reikalingų darbų apimties. Smulkūs remontai, tokie kaip jutiklių ar tarpiklių keitimas, gali užtrukti kelias valandas arba vieną dieną. Rimtesni remontai, tokie kaip stūmoklių ar vožtuvų keitimas, gali užtrukti nuo kelių dienų iki savaitės. Kapitalinis variklio remontas arba keitimas gali užtrukti nuo vienos iki dviejų savaičių ar ilgiau, priklausomai nuo detalių prieinamumo ir autoserviso užimtumo.