Kapitalinis variklio remontas Vilniuje - AutoAra

Variklis – ko gero svarbiausias kiekvieno automobilio komponentas. Vos tik pasukus užvedimo raktelį, variklis patiria didžiulę apkrovą ir dirba nesustodamas. Tinkamai automobilio eksploatacijai reikalingas nepriekaištingas automobilio variklio darbas. Vis dėlto, ilgainiui, dėl nuolat patiriamos apkrovos, dauguma automobilio variklyje esančių detalių tampa nebeeksploatuojamos, todėl automobiliui turi būti atliktas variklio kapitalinis remontas.


Tinkamas variklio darbas galimas, periodiškai tikrinant variklio funkcionalumą (kompiuterinė diagnostika) bei atliekant nedidelius variklio priežiūros, bei remonto darbus. Tačiau, net ir kruopščiai prižiūrint automobilio variklį, po ilgesnės automobilio eksploatacijos automobiliui būtinas kapitalinis variklio remontas. Net ir sudėtingiausias variklio remontas mūsų autoservise dažniausiai išsprendžiamas labai operatyviai.


Variklio kapitalinis remontas – gana brangi paslauga, kurią autoservisai atlieka gana retai. Būtent, todėl, prireikus atlikti variklio kapitalinį remontą, rekomenduojame kreiptis į tikrus, variklių remonto srityje ilgametę patirtį turinčius, specialistus.


Mūsų autoservise dirbantys meistrai - savo srities profesionalai, kurie užtikrina, kad kapitalinis variklio remontas, bus atliktas be didesnių nesklandumų.


Skambinkite nedelsiant!


https://autoservisas-vilniuje.lt/variklio-kapitalinis-remontas-vilnius


Automobilio variklio struktūra ir pagrindinės dalys:

  • Cilindras. Automobilio variklio esminė dalis, kurioje vyksta degalų deginimo procesas, generuojant varomąją jėgą.

  • Stūmoklis. Cilindre judantis komponentas, kuris paverčia deginimo procese susidariusią energiją mechanine jėga.

  • Krumpliaračiai. Mechanizmas, kuris transformuoja stūmoklio tiesinį judėjimą į rotacinį, leidžiantis varikliui dirbti.

  • Vožtuvas. Jis užtikrina tinkamą oro ir degalų mišinio patekimą į cilindrą bei išmetamųjų dujų šalinimą.

  • Degalų tiekimo sistema. Įskaitant purkštukus ir karbiuratorių, atsakinga už degalų dozavimą į degimo kamerą.

  • Uždegimo sistema. Inicijuoja degalų degimo procesą cilindre.

  • Aušinimo sistema. Ji neleidžia varikliui viršyti leistinos darbo temperatūros.

  • Tepimo sistema. Mažina trintį tarp judančių variklio dalių, ilginant jų tarnavimo laiką.

Šios dalys yra būtinos sklandžiam variklio veikimui, atsiradus jų  gedimams reikalingas kapitalinis variklio remontas.


Automobilio variklio klasifikacija:

  • Dyzeliniai varikliai. Charakterizuojasi aukštu efektyvumu ir ilgaamžiškumu, dažniausiai naudojami sunkiąjame transporte. Jų veikimas grįstas degalų užsidegimu dėl didelio slėgio.

  • Benzininiai varikliai. Plačiai paplitę lengvųjų automobilių segmente, šie varikliai degalus uždega naudodami uždegimo žvakes.

Nors abiejų tipų varikliai turi bendrą paskirtį – automobilio judėjimą, jų konstrukcijos ir veikimo principai skiriasi, būtent todėl, šių tipų variklio kapitalinis remontas turi tam tikrus skirtingus ypatumus.


 

Registracija
Internetu arba +37065948053

 


Kada automobiliui, gali būti reikalingas  kapitalinis variklio remontas?

Pagrindiniai požymiai

  • Variklis pradeda prastai užsivesti arba pastoviai užgesta. Jei pastebite, kad Jūsų automobilis tapo ženkliai lėtesnis ar neturi pakankamai jėgos, tai gali reikšti, kad variklis yra susidėvėjęs.

  • Ženkliai padidėja tepalų, kuro sąnaudos. Variklis sunaudoja daugiau tepalo nei įprasta, tai gali būti dėl susidėvėjusių tarpiklių, žiedų ar cilindrų sienelių.

  • Varikliui esant darbo režime girdimi nebūdingi garsai. Neįprasti garsai, tokie kaip: variklio mušimas, dardėjimas ar cypimas, gali būti variklio vidaus dalių, tokių kaip guoliai, švaistikliai ar žiedai, gedimo požymiai.

  • Variklio perkaitimas. Dažnas variklio perkaitimas gali sukelti rimtą žalą, įskaitant variklio galvos išlinkimą.

  • Eismo įvykių ar kitų avarijų poveikis. Eismo įvykio metu patirti smūgiai gali sukelti rimtą mechaninę žalą varikliui.

  • Didelis ridos skaičius. Nors ne visada, didelė rida dažnai yra variklio nusidėvėjimo ir būtinybės atlikti kapitalinį remontą ženklas.
  • Techninės priežiūros trūkumas. Nevykdant reguliarios techninės priežiūros: nekeičiant tepalų ar oro filtro, gali susidaryti sąlygos greitesniam variklio dalių dėvėjimuisi.

Realių atvejų pavyzdžiai iš mūsų serviso 

VW Golf 6 1.6 FSI

Į servisą atvežtas automobilis su stipriai padidėjusiomis alyvos sąnaudomis – daugiau nei 1 l / 1000 km. Diagnostikos metu nustatyta: susidėvėję stūmoklių žiedai, vožtuvų kreipiančiosios ir įtrūkusi galvutės tarpinė.


Kapitalinio remonto metu atlikta:

  • Cilindrų honavimas;
  • Nauji originalūs žiedai ir vožtuvų riebokšliai;
  • Galvutės šlifavimas ir tarpinės keitimas;

Po remonto alyvos sąnaudos sumažėjo iki 0,1 l / 5000 km, o variklis tapo tylesnis ir galingesnis.


BMW E90 320i (N46 variklis)

  • Simptomai: variklis dirbo nelygiai, užsivedant barškėjo.
  • Diagnozė: išsitampusi grandinė ir nusidėvėję įtempėjai, praradusi kompresiją 2-ajame cilindre.

Atlikta:


Po remonto variklis įgavo tolygią trauką, dingo barškesys, o kuro sąnaudos mieste sumažėjo apie 10 %.


Kada verta nedelsti?

Jei pastebite bent du iš aukščiau išvardytų gedimo požymių, rekomenduojama neatidėlioti ir atvykti į mūsų servisą Ankstyvas įsikišimas leidžia išvengti dar didesnių išlaidų. Mūsų serviso meistrai pirmiausia atliks kompresijos matavimą bei variklio diagnostiką, kad būtų aišku, ar reikalingas pilnas kapitalinis remontas, ar pakanka dalinio – pavyzdžiui, galvutės ar vožtuvų keitimo.


Kiek laiko galima važiuoti su tokiais gedimo požymiais?

Dažniausiai – neilgai. Toliau važiuojant su prarasta kompresija ar alyvos deginimu, variklis patiria dar didesnę apkrovą: guoliai dėvisi, o cilindrų sienelės subraižomos. Tokiu atveju net variklio kapitalinis remontas tampa sudėtingesnis ir brangesnis.


Jei pastebėjote nors vieną šių variklio sklandžiam darbui nebūdingų požymių, variklio kapitalinis remontas ar bent jau variklio patikra reikalinga nedelsiant. Laiku nesuregavus į gedimo požymius, variklis gali sugesti nepataisomai.


Realus atvejis:

Mercedes-Benz C230 vairuotojas kelis mėnesius ignoravo aiškius simptomus: alyvos dūmus ir metalo barškėjimą. Kai automobilis galiausiai buvo atgabentas į mūsų servisą,  variklis jau buvo praradęs slėgį – vienas stūmoklis sudužęs, o cilindras įtrūkęs.


Atlikus išardymą paaiškėjo:

  • dėl uždelsimo žiedai visiškai prikepę prie stūmoklio;

  • alyva buvo virtusi degėsių mase;

  • vienas švaistiklis išsikreipęs nuo perkaitimo.

Deja, tokioje situacijoje kapitalinis remontas nebeįmanomas – variklį teko keisti naudotu, tačiau visiškai kitu bloku. Finansinis skirtumas: jei klientas būtų atvykęs laiku, kapitalinis remontas būtų kainavęs ženkliai mažiau, o dėl delsimo variklio keitimo kaina automobilio savininkui ''išaugo'' dvigubai.


Šis atvejis puikiai parodo, kodėl variklių kapitalinis remontas turi būti atliekamas nedelsiant, kai tik pasirodo pirmieji požymiai, kad su varikliu jau kažkas negerai. Laiku sureagavus remontas gali išgelbėti ne tik variklį, bet ir piniginę.


Skambinkite telefonu arba registruokitės konsultacijai internetu - pasistengsime Jums padėti!


Mūsų servisas Vilniuje, Justiniškėse – netoli Pašilaičių ir Viršuliškių, visai šalia Vakarinio aplinkkelio – pasirūpins viskuo: nuo išsamios kompiuterinės diagnostikos iki pilno automobilio paruošimo techninei apžiūrai.


Autoservisas Vilniuje. Automobilių remontas, diagnostika.


Kaip atliekamas variklio kapitalinis remontas?

Procesas:

  • Diagnostika ir planavimas
  • Variklio išardymas
  • Valymas
  • Patikra ir detalių keitimas
  • Surinkimas
  • Bandymai ir derinimas

Kaip jau minėta, variklio kapitalinis remontas kokybiškai bus atliekamas tik tų meistrų, kurie turi ilgametę patirtį bei tinkamą įrangą. Mūsų autoservise dirbantys meistrai prieš pradėdami kapitalinio variklio remontą atlieka variklio diagnostiką (variklio patikra) bei apžiūri pirmuosius gedimų požymius. Tokiu būdu tiksliai įvertinama variklio remonto apimtis bei kaina.


Naudojame modernią įrangą ir išsiaiškiname esamą variklio būklę, kad nustatyti kokie remonto darbai yra reikalingi. Identifikavę visus galimus gedimus, mūsų specialistai informuoja automobilio savininką apie visus galimus variklio remonto darbus bei preliminarias kainas. Variklio kapitalinis remontas pradedamas pasikonsultavus su automobilio savininku, suderinus ir išaiškinus visus galimus darbus.


Remonto atveju variklis yra išimamas iš automobilio, o tuomet išardomas. Tokiu būdu, meistrai gali matyti konkrečių variklio dalių būklę bei defektus, kuriuos privalu pašalinti. Viską įvertinus variklis nuvalomas ir pradedami variklio remonto darbai. Prieš keisdami bet kokią variklio detalę, meistrai su automobilio savininku aptars defektuotų detalių būklę. Todėl, įvertinę padėtį galėsite patys spręsti, kurias dalis remontuoti, o kurias keisti.


Privalome pabrėžti, kad mūsų autoservise dirbantys meistrai dės tik tas dalis, kurios atitinka Jūsų automobilio modelio specifikacijas, gamintojų reikalavimus. Baigiant kapitalinį variklio remontą atliekamas tepalų keitimas. Surinkus variklį į reikiamą padėtį, jis sureguliuojamas bei patikrinamas. (Kapitalinis variklių remontas - išsamiai).


 

Registracija
Internetu arba +37065948053

 


 Benzininių variklių kapitalinis remontas

Skirtingai nuo dyzelinių, benzininiai varikliai veikia aukštesniais sūkiais, todėl jų dalys patiria didesnes šilumines ir mechanines apkrovas. Bet kokia klaida surinkimo metu – net ir kelių šimtųjų milimetro netikslumas – gali lemti vibracijas, netolygų uždegimą ar galios praradimą.


Pagrindiniai aspektai, dėl kurių benzininių variklių remontas yra ypatingas:

  • Aukšti apsisukimai ir degimo dinamika. Benzininiai varikliai dažnai pasiekia 6000–7000 aps./min. ribą, todėl jų stūmoklių žiedai, vožtuvai ir alkūninio veleno guoliai turi būti itin tiksliai sureguliuoti.

  • Tikslus kuro ir oro santykis. Kapitalinio remonto metu ypatingas dėmesys skiriamas įpurškimo sistemai, uždegimo žvakėms ir oro srautui – net nedidelis neatitikimas tarp cilindrų gali paveikti visą variklio darbą.

  • Cilindrų galvutės sandarumas. Kadangi benzininiuose varikliuose degimas vyksta su aukšta temperatūra, būtina nepriekaištinga galvutės tarpinės ir vožtuvų sandara.

  • Uždegimo sistemos svarba. Kapitalinio remonto metu visada tikrinami žvakių laidai, uždegimo ritės, paskirstymo velenėliai – nuo jų priklauso tolygus degimas ir efektyvus kuro sunaudojimas.

  • Tylus ir subalansuotas darbas. Po kapitalinio remonto benzininis variklis turi dirbti švelniai ir tyliai – tai pasiekiama tik atlikus balansavimą ir tiksliai sureguliavus visus komponentus.

Remonto eiga:

  • Diagnostika
  • Tepalo ir filtro keitimas
  • Variklio valymas
  • Tepalo siurblio, vožtuvų ir žiedų tikrinimas ar keitimas
  • Aušinimo sistemos remontas
  • Degimo sistemos patikrinimas
  • Variklio sandariklių ir tarpinių keitimas
  • Sankabos ir pavarų dėžės tikrinimas
  • EGR sistemos ir katalizatoriaus patikrinimas
  • Variklio alyvos slėgio ir temperatūros daviklių tikrinimas 

Dyzelinių variklių kapitalinis remontas

Dyzeliniai varikliai skiriasi nuo benzininių variklių savo veikimo principu. Nors dyzeliniai varikliai yra žinomi dėl savo ilgaamžiškumo, su laiku jie gali susidurti su gedimais arba pradėti veikti nebe taip efektyviai, todėl kapitalinis variklio remontas tampa būtinas. 


Remonto eiga:


Dyzelinių variklių remontas gali apimti tiek prevencinę priežiūrą, tiek gedimų šalinimą. Prevencinė variklio priežiūra padeda išvengti didesnių gedimų ir pratęsti variklio tarnavimo laiką, o tai yra ypač svarbu sunkiosios technikos ar transporto priemonių, naudojančių dyzelinius variklius, savininkams.


Autoservisas Vilniuje. Automobilių remontas, diagnostika.


Kapitalinis variklio remontas ir teisinga priežiūra po jo

Kapitalinis variklio remontas – tai tik pusė darbo. Antroji, ne mažiau svarbi dalis, yra teisinga variklio priežiūra po remonto, kuri tiesiogiai lemia, kiek laiko variklis tarnaus be naujų problemų. Net ir profesionaliai atliktas automobilio remontas gali prarasti vertę, jei po jo nebus laikomasi tam tikrų eksploatacijos taisyklių.


 Pirmieji 1000 kilometrų – svarbiausi

Po kapitalinio remonto variklio dalys – stūmokliai, žiedai, cilindrai, vožtuvai – turi „susidirbti“. Šis procesas vadinamas įvažiavimu ir yra esminis variklio tarnavimo laikui.


Ką būtina daryti:

  • Važiuoti ramiai, be staigių akseleracijų ir vengti ilgalaikio darbo dideliais sūkiais (virš 3000 aps./min.).

  • Nekepti variklio ant vietos. Ilgai šildant stovint – blogiau nei važiuojant vidutiniu režimu.

  • Stebėti alyvos lygį kas 300–500 km. Pirmaisiais kilometrais gali būti nedidelis alyvos sunaudojimas – tai normalu, kol žiedai prisiderina prie cilindrų.

  • Keisti alyvą ir filtrą po 1000 km. Tai būtina – po surinkimo sistemoje lieka mikroskopinių metalo dalelių.

Pavyzdys iš serviso praktikos:

Peugeot 508 2.0 VTi

Po kapitalinio variklio remonto klientas buvo aiškiai perspėtas vengti didelių apsukų pirmuosius 1500 km ir palaikyti švelnų, tolygų važiavimo režimą. Tačiau vairuotojas nusprendė išbandyti automobilį autostradoje – greitis dažnai siekė 130–140 km/h, o variklis dirbo aukštais sūkiais dar nesusidėvėjus stūmoklių žiedams.


Rezultatas:

Stūmoklių žiedai dėl per didelių apsukų ir netinkamo važiavo nespėjo tinkamai prisitrinti prie cilindrų sienelių, todėl viename cilindre susiformavo nelygus sandarumas. Dėl to variklis pradėjo deginti alyvą – iš išmetimo vamzdžio pasirodė mėlyni dūmai, rodantys, kad alyva patenka į degimo kamerą.


Atlikus papildomą ardymą paaiškėjo, jog žiedų kraštai vietomis buvo pradegę ir praradę elastingumą, todėl jų sandarumas nebeatitiko normos. Siekiant atkurti teisingą cilindrų–žiedų sandarą, buvo atliktas pakartotinis honavimas ir sumontuoti nauji stūmoklių žiedai.


Laikantis rekomendacijų, galima buvo to išvengti.


 

Registracija
Internetu arba +37065948053

 


Papildomi darbai ir paslaugos 

Mūsų servise atliekamas, ne tik kapitalinis variklio remontas, bet taip pat siūlomos ir kitos techninės priežiūros bei remonto paslaugos.


Atliekame:


  • Stabdžių sistemos remontas – diskų, kaladėlių, cilindriukų ir ABS sistemų patikrą bei keitimą.

  • Pavarų dėžės remontas ir alyvos keitimas – tiek mechaninėms, tiek automatizuotoms transmisijoms.



  • Automobilio paruošimas techninei apžiūrai – pilną automobilio paruošimą, kad jis be rūpesčių praeitų TA.

Visus darbus atliekame naudodami modernią įrangą ir kokybiškas detales, todėl užtikriname ne tik patikimumą, bet ir ilgaamžiškumą.


Autoservisas Vilniuje. Automobilių remontas,diagnostika.


Kiek kainuoja variklio kapitalinis remontas?

Pagrindiniai kriterijai:

  • Variklio tipas ir konstrukcija. Benzininiai ir dyzeliniai varikliai skiriasi sudėtingumu. Benzininio variklio kapitalinis remontas dažniausiai kainuoja mažiau, nes konstrukcija paprastesnė. Dyzelinio variklio remontas – brangesnis, nes reikia aukšto slėgio kuro sistemos, turbinų ir įpurškimo įrangos tikrinimo.

  • Darbų apimtis ir susidėvėjimo lygis. Kuo labiau pažeistas variklis, tuo daugiau dalių reikia keisti ar atnaujinti.
    Pvz., jei užtenka pakeisti stūmoklių žiedus ir tarpinę – darbas trunka 2–3 dienas, o jei reikia šlifuoti alkūninį veleną, honuoti cilindrus ir keisti vožtuvus – procesas gali užtrukti iki savaitės.

  • Naudojamos dalys ir jų kokybė. Kainą lemia ir kokios  naudojamos dalys remontui. Mūsų servise montuojame tik patikimų gamintojų komponentus, nes tai garantuoja ilgaamžiškumą ir mažesnę pakartotinio remonto riziką.

  • Papildomi darbai. Dažnai kapitalinis remontas apima ir papildomas procedūras. Tokie darbai padidina bendrą kainą, bet užtikrina, kad variklis bus visiškai paruoštas ilgalaikei eksploatacijai.

  • Automobilio markė ir modelis. Automobilio markė ir modelis turi didelę įtaką kainai, nes skirtingų gamintojų varikliai pasižymi skirtinga konstrukcija, sudėtingumu ir detalių kaina, todėl ir kapitalinio remonto išlaidos gali gerokai skirtis.

Preliminari kainų lentelė

Darbo pavadinimas Darbo aprašymas Preliminari kaina (€)
Variklio išardymas ir surinkimas Pilnas variklio išmontavimas, patikra, surinkimas po remonto nuo 400 € 
Cilindrų honavimas / tekalinimas Cilindrų paviršiaus atkūrimas iki gamyklinių parametrų nuo 100 €
Stūmoklių žiedų keitimas Nauji žiedai, cilindrų patikra, sandarumo testas nuo 150 €
Alkūninio veleno šlifavimas ir balansavimas Tikslaus paviršiaus atstatymas, guolių paruošimas nuo 150 € 
Variklio galvutės šlifavimas ir tarpinės keitimas Paviršiaus išlyginimas, naujos tarpinės, vožtuvų reguliavimas nuo 120 € 
Vožtuvų šlifavimas ir sandarinimas Vožtuvų lizdų atnaujinimas, riebokšlių keitimas nuo 100 € 
Paskirstymo grandinės arba diržo keitimas Naujas komplektas, įtempėjai, velenėlių sinchronizacija nuo 180 € 
Alyvos siurblio ir tepimo sistemos patikra Siurblio našumo ir slėgio testavimas, sandarumo atkūrimas nuo 80 €
Aušinimo sistemos patikra ir nuorinimas Radiatoriaus, termostato, siurblio patikra ir sistemos nuorinimas nuo 50 € 
Variklio diagnostika ir testavimas po remonto Kompresijos, alyvos slėgio, vibracijų ir klaidų patikra nuo 60 €

Atkreipkite dėmesį, kad:

Kainos yra tik preliminarios ir gali kisti priklausomai nuo variklio būklės, detalių pasirinkimo (originalios ar analogai) bei papildomų darbų apimties. Tiksli sąmata pateikiama po diagnostikos mūsų servise Vilniuje, Justiniškėse.


 

Registracija
Internetu arba +37065948053

 


Kodėl variklių remontas pas mus - AutoAra?

Mes patikimi

Suprantame, kad variklio gedimai gali sukelti daug rūpesčių, todėl dirbame atsakingai ir garantuojame aukštos kokybės paslaugas. Kapitalinis variklių remontas reikalauja ne tik techninių žinių, bet ir kruopštumo bei atsakomybės.


Kiekvienas automobilis mūsų autoservise vertinamas individualiai. Atliekama išsami kompiuterinė diagnostika, kruopščiai nustatoma tikroji gedimo priežastis ir parenkamas technologiškai pagrįstas, efektyviausias remonto sprendimas.


Po atlikto kapitalinio variklio remonto ar bet kurios kitos techninės priežiūros procedūros, mūsų meistrai pateikia išsamias priežiūros rekomendacijas, pritaikytas konkrečiam automobilio modeliui ir variklio tipui. Tai padeda išvengti pakartotinų gedimų, užtikrina ilgesnį variklio tarnavimo laiką ir leidžia ilgiau mėgautis sklandžiu automobilio darbu be papildomų remonto išlaidų.


Atliekame darbus kokybiškai

Automobilio variklio kapitalinis remontas yra ne pigi procedūra, todėl esminė reikšmė tenka pasirinkimui patikimo ir profesionalaus autoserviso, kuris garantuotų aukštos kokybės darbą už prieinamą kainą ir užtikrintų Jūsų transporto priemonės ilgalaikį naudojimą.


Jeigu susidūrėte su automobilio variklio gedimu ar jo remonto poreikiu, rinkitės AutoAra servisą, kuris užtikrins kokybišką darbų atlikimą. Mes įvertinsime situaciją ir užtikrinsime, kad transporto priemonės stabilumas ir saugumas būtų atkurtas laiku ir atsižvelgiant į visus būtinus standartus.


Kaina negąsdins

Kainos ir kokybės santykio nustatymas variklio remonto srityje yra kompleksinis ir reikalaujantis atidumo procesas. Tai, kaip sėkmingai subalansuoti šiuos aspektus, priklauso nuo įvairių faktorių įvertinimo, siekiant pasiekti geriausią galimą rezultatą.


Konsultacija su serviso specialistais ir detalus darbų sąmatos gavimas padeda pasiekti optimalų kainos ir kokybės santykį. Be to, kapitalinis variklio remontas vertinamas kaip ilgalaikė investicija, nes aukštesnės kokybės remonto darbai, gali užtikrinti ilgesnį variklio tarnavimo laiką ir sumažinti galimas ateities išlaidas.


Garantija bus suteikta

Garantijos teikimas yra esminis aspektas teikiant automobilio variklio remonto paslaugas. Garantija taikoma atliktiems darbams ir sumontuotoms variklio dalims, jeigu automobilis buvo eksploatuojamas pagal gamintojo ir serviso rekomendacijas.


Tačiau garantija netaikoma tais atvejais, kai klientas nesilaiko nustatytų priežiūros reikalavimų – pavyzdžiui, nebuvo pakeista alyva ir filtrai po pirmųjų 1000 km, variklis buvo perkaitintas dėl netvarkingos aušinimo sistemos, arba automobilis toliau buvo eksploatuojamas pastebėjus alyvos nuotėkį, dūmus ar barškėjimą. Taip pat garantija netenka galios, jei po remonto variklis buvo ardomas ar reguliuotas kitame servise.


Nedvejodami skambinkite mums, AutoAra – esame čia, kad padėtumėme ištaisyti bet kokias, Jūsų transporto priemonės problemas!


 

Registracija
Internetu arba +37065948053

 


D.U.K.


Variklio kapitalinį remontą reikia atlikti, kai pastebimi šie požymiai:

  • Ženkliai sumažėjusi variklio galia: Variklis nepasiekia anksčiau turėtos galios ir praranda efektyvumą.
  • Dūmai iš išmetimo vamzdžio: Stiprus mėlynas, baltas ar juodas dūmingumas rodo vidinius variklio gedimus.
  • Didelis alyvos suvartojimas: Variklis suvartoja daug daugiau alyvos nei įprastai, rodo alyvos nuotėkį ar deginimą.
  • Keisti garsai: Girdimi neįprasti garsai, tokie kaip stuksenimas, barškėjimas ar šlifavimas, ypač variklio apačioje.
  • Prastas kompresijos testas: Prasti kompresijos testo rezultatai rodo variklio vidinių komponentų nusidėvėjimą ar pažeidimus.

Kapitalinį remontą dažnai reikia atlikti senesniems automobiliams su dideliu rida arba jei variklis buvo netinkamai prižiūrėtas.

Variklio kapitalinio remonto kaina labai priklauso nuo automobilio markės, modelio ir gedimo masto. Vidutiniškai kapitalinis remontas gali kainuoti nuo 1,000 iki 5,000 eurų ar daugiau. Kaina apima darbų sąnaudas, naujų ir atnaujintų dalių (tokie kaip stūmokliai, žiedai, guoliai, tarpikliai) kainą, taip pat papildomus darbus, tokius kaip cilindrų galvučių remontas, vožtuvų šlifavimas ir kt. Prabangesnių arba sudėtingesnių variklių remontas gali būti dar brangesnis.

Variklio kapitalinio remonto trukmė priklauso nuo gedimo masto, reikalingų dalių ir autoserviso užimtumo. Vidutiniškai kapitalinis remontas gali užtrukti nuo 1 iki 2 savaičių. Procesas apima variklio išardymą, komponentų patikrinimą ir remontą arba keitimą, variklio surinkimą ir testavimą. Jei reikia užsakyti specifines dalis arba atlikti papildomus darbus, laikas gali pailgėti. Svarbu, kad remontas būtų atliekamas kruopščiai ir neskubant, siekiant užtikrinti kokybišką ir patikimą rezultatą.