+370 659 48053

Mechaninių pavarų dėžių remontas Vilniuje - AutoAra

☰ Turinys (Spauskite, kad išskleistumėte) ▼

Mechaninė pavarų dėžė – sudėtingas automobilio komponentas, kurio priežiūra reikalauja ypatingo dėmesio. Mechaninių pavarų dėžių remontas kada jis reikalingas? – tai klausimas, į kurį atsakome kasdien. Mūsų autoservise Vilniuje atliekamas itin kokybiškas mechaninių pavarų dėžių remontas.

Garantija

Suteikiame realią garantiją atliktiems darbams ir detalėms.

Skubus Priėmimas

Suprantame, kad automobilio reikia dabar. Stengiamės priimti tą pačią dieną.

Sąžininga Kaina

Aiškios kainos be paslėptų mokesčių.

Kokybė

Naudojame tik patikimų gamintojų dalis.

Atliekama tiksli pavarų dėžės diagnostika, siekiant nustatyti ne tik gedimą, bet ir jo tikrąją priežastį. Kiekvienas žingsnis atliekamas atsakingai – nuo vizualinės apžiūros (įvertinama dėžės būklė ir galimi mechaniniai pažeidimai) iki pilno mazgo restauravimo.


Kompiuterinė diagnostika leidžia aptikti elektroninius ar programinės įrangos sutrikimus. Jei reikia, atliekame ir bandomąjį važiavimą, kad įvertintume pavarų dėžės veikimą realiomis eksploatacijos sąlygomis – taip užtikriname tikslią diagnozę.


Registruokitės diagnostikai telefonu arba internetu – pasiūlysime sprendimą ir suderinsime laiką.


Mechaninių pavarų dėžių remonto darbai servise

Meistro Įžvalga:

Dažna vairuotojų klaida, ypač miesto spūstyse – rankos laikymas ant pavarų svirties. Net ir nedidelis spaudimas perjungimo šakutėms sukelia nuolatinę trintį su sinchronizatoriais, dėl ko šie perkaista ir dyla žymiai greičiau. Rekomenduojame įprasti laikyti abi rankas ant vairo, o transmisinę alyvą keisti bent kas 60–80 tūkst. km, net jei gamintojas nurodo kitaip.


Kada reikalingas mechaninių pavarų dėžių remontas?

Yra keli aiškūs požymiai, kurie signalizuoja, kad mechaninei pavarų dėžei, gali būti reikalingas remontas arba bent jau profesionali diagnostika.


Mechaninių pavarų dėžių remontas dažniausiai tampa būtinas, kai atsiranda:

  • Netolygus ar sunkus pavarų perjungimas. Pavaros jungiasi su pasipriešinimu, girdisi girgždesys arba cypimas – tai rodo dėvėjimąsi guoliuose ar krumpliaračiuose.

  • Pavarų išsijungimas važiuojant. Jei pavaros nebesilaiko įjungtos, problema gali slypėti susidėvėjusiose šakutėse, velenų šlicuose ar sinchronizatoriuose.

  • Triukšmas ar vibracija iš pavarų dėžės. Girdimi bildesiai ar gaudesys dažniausiai atsiranda dėl nudilusių guolių ar netinkamo tepimo lygio.

  • Alyvos nuotėkis. Alyvos praradimas gali sukelti rimtą pavarų dėžės pažeidimą, todėl svarbu laiku pastebėti nutekėjimo vietą.

  • Variklio darbo sutrikimai dėl transmisijos pasipriešinimo. Kartais netinkamai veikianti pavarų dėžė lemia variklio užgesimą, ypač perjungiant pavaras.

Dažniausiai tokie gedimai atsiranda dėl dalių nusidėvėjimo, netinkamo tepimo ar neteisingos eksploatacijos, pavyzdžiui – per ilgo važiavimo su mažai alyvos, staigių pavarų perjungimų ar netinkamo sankabos naudojimo.


Kokie konkretūs defektai rodo remonto būtinybę?

Mechaninių pavarų dėžių viduje gali pasitaikyti įvairių gedimų, kurių ignoruoti nevalia:

  • Guolių defektai: nudilę ar suaižėję riedėjimo guoliai sukelia ūžesį ir vibraciją.

  • Velenų pažeidimai: išdilę kakliukai ar nutrūkę sriegiai lemia netikslų velenų darbą ir triukšmą.

  • Krumpliaračių bei šakučių nusidėvėjimas: dėl to pavaros gali strigti arba visai nebesijungti.

  • Sankabos mazgo pažeidimai: įtrūkimai, skylių išdilimas ar netolygus veleno įvorės darbas gali lemti netolygų pavarų perjungimą.

Kai pastebite bent vieną iš šių gedimo požymių, pavarų dėžės remontą reikėtų atlikti nedelsiant, nes net ir menkas defektas gali greitai sukelti rimtesnį pažeidimą ar visos dėžės gedimą.


Mūsų servisas įsikūręs Vilniuje, Justiniškėse – netoli Pašilaičių, todėl čia patogu atvykti tiek iš centro, tiek iš vakarinės miesto dalies.


 

Registracija
Internetu arba +37065948053

 


Mechaninės pavarų dėžės principas. Kaip ji veikia?

Mechaninė pavarų dėžė veikia remiantis keliais pagrindiniais fizikos dėsniais: sukimo momentu, pavarų santykiu ir inercija. Variklio sukimo momentas perduodamas į pavarų dėžę, kur ji keičia jo dydį ir greitį prieš siunčiant jį į galinius ratus.


Įprastai mechaninėse pavarų dėžėse pavarų kaita vykdoma rankiniu būdu naudojant sankabą ir pavarų perjungimo svirtį. Mechaninės pavarų dėžės leidžia vairuotojui pasirinkti optimalią pavarą pagal įvairias važiavimo sąlygas, ar tai būtų kalnuotos vietos ar sunkiai apkrauta transporto priemonė. Tai suteikia geresnę kontrolę ir padeda išvengti variklio perkrovos.


Nors mechaninės pavarų dėžės reikalauja tam tikrų vairuotojo įgūdžių ir įpročių, jos paprastai yra patikimesnės ir ilgiau tarnauja nei sudėtingesnės automatinės pavarų dėžės, ypač esant tinkamai jų priežiūrai. Kokybiškai atliktas mechaninių pavarų dėžių remontas užtikrins vairuotojui tinkamą automobilio eksploatavimą.


Kaip atliekamas pavarų dėžės remontas? Procesas ir eiga:

Pirminė diagnostika ir bandomasis važiavimas

  • ✔ Patikrinami simptomai: ūžesys, cypimas, vibracija, sunkus perjungimas, „išmetamos“ pavaros, alyvos dėmės.

  • ✔ Atliekamas bandomasis važiavimas skirtingais režimais (apkrova / sukiai), klausoma triukšmų, jaučiamos vibracijos.

Alyvos ir išorės patikra

  • ✔ Nuleidžiama alyva, vertinamas kvapas/spalva, ar yra metalo drožlių.

  • ✔ Apžiūrimi riebokšliai, tarpinės, ventiliacijos taškai, ar nėra nuotėkių.

Dėžės nuėmimas nuo variklio

  • ✔ Nuimama transmisija (kartu tikrinama sankaba, smagračio būklė).

  • ✔ Žymimos padėtys, atjungiami traukės/kabeliai, pavarų selektorius.

Išardymas ir defektacija

  • ✔ Išardomas korpusas, pirminis/antrinis velenai, diferencialas.

  • ✔ Matavimai: guolių laisvumas, sinchronizatorių nudilimas, dantų profiliai, šakučių geometrija.

  • ✔ Nustatomas darbų sąrašas ir dalių keitimo apimtis.

Dalys ir techninės specifikacijos

  • ✔ Parenkami OEM ar kokybiški analogai: guoliai, sinchronizatoriai, krumpliaračiai, riebokšliai, tarpinės.

  • ✔ Patvirtinamos alyvos specifikacijos/klampa pagal gamintojo.

Remontas / atstatymas

  • ✔ Keičiami guoliai, sinchronizatorių, šakutės, riebokšliai; prireikus – krumpliaračiai, velenai, diferencialo elementai.

  • ✔ Atliekamas šimavimas (tarpinių parinkimas) ir tolerancijų sureguliavimas (backlash, preload).

  • ✔ Patikrinamas dantų kontaktas ir paviršių darbas.

Surinkimas ir sandarumo patikra

  • ✔ Paviršiai nuvalomi, naudojami teisingi sukimo momentai.

  • ✔ Nauja tarpinė / hermetikas pagal spec.

  • ✔ Sandarumo testas prieš montuojant į automobilį.

Montavimas atgal ir alyva

  • ✔ Dėžė montuojama, sureguliuojamas pavarų selektorius / traukės.

  • ✔ Užpildoma rekomenduota transmisijos alyva nustatytu kiekiu.

Kokybės kontrolė ir bandomasis važiavimas

  • ✔ Šalta/šilta eiga, visų pavarų perjungimas, triukšmo/vibracijų testas.

  • ✔ Patikrinamas sandarumas po bandomojo važiavimo.

Pavarų dėžės diagnostika servise


Atliktų darbų rezultatai:

Ignoruota Problema (VW Golf 6 1.9 TDI):

Prieš: Girdimas ūžesys 3-4 pavaroje, perjungiant jaučiamas šiurkštumas ir vibracija.

Diagnozė: Dėl laiku nepakeistos alyvos susidėvėjo guoliai ir sinchronizatoriai.

Sprendimas: Pakeisti guoliai, atnaujintas sinchronizatorius, pakeista alyva.


Sėkmės Istorija (BMW 320d E90):

Prieš: 2-3 pavaroje juntamas „braukimas“, kartais pavara nepilnai įsijungdavo.

Atlikti darbai: Pakeisti sinchronizatorių žiedai, atnaujinta pavarų šakutė, patikrintas velenų tiesumas.

Po: Švarus, tikslus perjungimas; bandomasis važiavimas – be pastabų.


Norite aiškaus plano ir terminų? Užsiregistruokite – pateiksime pasiūlymą.


 

Registracija
Internetu arba +37065948053

 


Kiek kainuoja pavarų dėžės remontas ir nuo ko priklauso kaina?

Gedimo tipas ir mastas

  • ✔ Smulkūs darbai, tokie kaip guolių ar sinchronizatorių keitimas, kainuoja pigiau, nes nereikalauja pilno išardymo.

  • ❗ Jei dėžė stipriai pažeista (pvz., sulūžę krumpliaračiai, sudilę velenai, pažeistas korpusas), tuomet reikia pilno kapitalinio remonto – kaina gali didėti kelis kartus.

Automobilio markė ir modelis

  • ✔ Populiariems modeliams (pvz. VW, Škoda, Ford, Opel) dalys lengviau gaunamos ir pigesnės.

  • ❗ Tuo tarpu premium markių (Audi, BMW, Mercedes) dėžės turi sudėtingesnę konstrukciją, todėl jų remontas brangesnis.

Kai kuriems retiems modeliams dalys tiekiamos tik pagal užsakymą, todėl laukti ir mokėti tenka daugiau.


Ar reikalingas pavarų dėžės išėmimas

Kai kuriais atvejais smulkūs darbai atliekami neišimant dėžės – pvz. alyvos keitimas, trosų reguliavimas, nedidelis sandariklio pakeitimas.


Tačiau dauguma rimtesnių remontų reikalauja dėžės išmontavimo, o tai:

  • ❗ Padidina darbo laiką (vidutiniškai +4–8 val.);

  • ❗ Padidina kainą, nes reikia pakelti automobilį, atjungti sankabos ir variklio jungtis.

Naudojamos dalys – naujos ar restauruotos

Remonto kaina priklauso ir nuo to, kokios dalys montuojamos:

  • Naujos originalios dalys – kainuoja brangiau.

  • Restauruotos dalys – pigesnės, bet rekomenduojamos tik tam tikrais atvejais (pvz. krumpliaračių dantukų restauracija).

Alyvos ir eksploatacinių medžiagų kaina

Mechaninė pavarų dėžė naudoja specialią transmisinę alyvą – jos kiekis ir tipas taip pat daro įtaką bendri remonto kainai.


Paprastai keičiama 2–3 litrai alyvos, priklausomai nuo dėžės tūrio.


Išardyta pavarų dėžė


Mechaninių pavarų dėžių remontas - praktiškas ir ekonomiškas sprendimas

Tai, kad mechaninių pavarų dėžių remontas gali būti ne tik praktiškas, bet ir ekonomiškas sprendimas yra iš ties naudinga strategija, kur pavarų dėžė yra viena iš esminių automobilio komponentų.


Svarbiausia šio sprendimo nauda yra:

  • Mažesnės išlaidos lyginant su naujos įrangos įsigijimu. Dažnai mechaninių pavarų dėžių remontas yra daug pigesnis nei naujos įrangos pirkimas. Tai ypač svarbu situacijose, kai biudžetas yra ribotas. Be to, tinkamai prižiūrima įranga gali tarnauti daug metų, taip užtikrinant ilgalaikę grąžą nuo pradinės investicijos.

  • Darnumas ir aplinkosauga. Mechaninių pavarų dėžių remontas, padeda mažinti naujų gaminių gamybos poreikius, taip pat sumažindamas atliekų kiekį. Tai yra svarbus aspektas, atsižvelgiant į aplinkosaugos ir tvarumo klausimus.

  • Galimybė pritaikyti pagal specifinius poreikius. Kartais remontuojant įmanoma atlikti modifikacijas ar atnaujinimus, kad įranga geriau atitiktų specifinius naudojimo reikalavimus.

Kada pavarų dėžės remontas, o kada visgi keitimas?

Vis dėlto, svarbu pažymėti, kad ne visada automobilio mechaninių dėžių remontas yra geriausias pasirinkimas. Kartais, priklausomai nuo gedimo pobūdžio ar įrangos amžiaus, gali būti prasmingiau įsigyti naują įrangą. Visais šiais klausimais, kreipkitės į patikimą ir kvalifikuotą AutoAra servisą.


Mechaninių pavarų dėžių remontas paprastai pasirenkamas, kai gedimai yra lokalūs ir mechaninė pavarų dėžė dar turi sveiką pagrindinę konstrukciją. Tokiu atveju pakanka pakeisti nusidėvėjusias detales, kad dėžė vėl veiktų tyliai ir sklandžiai.


Dažniausiai remontuojama, kai:

  • ✔ Sugedę arba nusidėvėję guoliai;

  • ✔ Pažeisti sinchronizatoriai;

  • ✔ Dėvisi šakutės ar perjungimo mechanizmai;

  • ✔ Sugedę riebokšliai / sandarikliai;

  • ✔ Aptinkamos smulkios drožlės alyvoje;

Kada geriau keisti arba atlikti kapitalinį remontą?

Jei pažeidimai yra gilūs arba išplitę, mechaninės dėžės remontas tampa ekonomiškai neefektyvus. Tokiu atveju rekomenduojamas keitimas į restauruotą arba kapitalinis remontas, kai atnaujinama visa transmisijos sistema.


Keitimas būtinas, kai:

  • ❗ Suskilusios arba deformuotos krumpliaračių dantys – transmisija ūžia net ir po guolių keitimo.

  • ❗ Pažeisti velenai ar diferencialas – dėl smūgių, alyvos trūkumo ar ilgo eksploatavimo be priežiūros.

  • ❗ Nulaužtos arba stipriai sudilusios šakutės, korpusas ar karterio dalys.

Po defektacijos nustatoma, kad reikalinga pakeisti daugiau nei 50 % komponentų – tokiu atveju pigiau ir patikimiau montuoti restauruotą dėžę.


Kai gamintojas nebegamina atskirų detalių ir jų sunku gauti, todėl remontas užtruktų ir pabrangtų.


Kapitalinis pavarų dėžės remontas taikomas tarpinei situacijai – kai išsaugoma korpuso dalis, bet pakeičiami visi vidiniai mazgai (guoliai, krumpliaračiai, sinchronizatoriai, riebokšliai, velenai).


Toks sprendimas leidžia atkurti dėžės resursą iki naujos būklės.


Kaip priimti tinkamiausią variantą? Pasikonsultuokite su AutoAra specialistu – tiksli diagnostika, leis priimti pagrįstą sprendimą.


Preliminari kainų lentelė

Automobilio klasė / modelis Darbo kaina nuo
Mažos klasės automobiliai
Pvz. VW Polo, Opel Corsa. Paprastesnė konstrukcija.
nuo 150 €
Vidutinė klasė
Pvz. VW Golf, Ford Focus. Standartinis keitimas.
nuo 180 €
VW Passat, Škoda Superb, Mazda 6
nuo 200 €
Dyzeliai su dvimassiu smagračiu
Pvz. Audi A4, BMW 3 serija. Sudėtingesnė konstrukcija.
nuo 250 €
Quattro / 4x4 / AWD
Daugiau išardymo darbų.
nuo 280 €
SUV klasė
Pvz. Toyota RAV4, Nissan X-Trail.
nuo 260 €
Didelės klasės dyzeliai
Pvz. Audi A6, BMW 5 serija. Daugiau darbo valandų.
nuo 300 €
Mikroautobusai
Pvz. VW Transporter. Galingesni varikliai.
nuo 300 €
Visi sankabos komponentų keitimai su smagračiu
nuo 350 €

Papildomi darbai

Papildomas darbas Kaina nuo
Hidraulinio cilindriuko keitimas
nuo 40 €
Darbinio cilindriuko keitimas
nuo 50 €
Išminamojo guolio keitimas
nuo 60 €
Dvimassio smagračio keitimo darbai
nuo 100 €
Sankabos pedalo mechanizmo remontas
nuo 30 €

Mechaninių pavarų dėžių remontas.Kodėl pas mus:

Paslaugų įvairovė

Mūsų autoservise atliekamas ne vien mechaninių dėžių remontas – teikiamas itin platus įvairių automobilių remonto paslaugų spektras. Vairuotojai vertina mūsų darbuotojų kvalifikaciją, patikimumą ir kultūrą. Mūsų klientai žino, kad čia galite kreiptis patarimo ir pagalbos į specialistus, sužinoti plačiau kaip atliekamas mechaninių pavarų dėžių remontas ir kokia jo svarba. Mūsų autoservisas garantuoja kainos ir kokybės santykį.


Garantijų užtikrinimas

Suteikiamos garantijos visiems mūsų atliktiems remonto darbams. Tai reiškia, kad jei po atlikto remonto išryškėtų su mūsų darbu tiesiogiai susijęs gedimas, jis būtų pašalintas papildomų išlaidų klientui nepatiriant. Garantijos taikomos tik mūsų servise atliktiems darbams ir tik tiems komponentams bei mazgams, kurie buvo realiai remontuoti ar pakeisti.


Garantija nėra taikoma tais atvejais, kai gedimas atsiranda dėl išorinių faktorių ar netinkamos eksploatacijos, pavyzdžiui: agresyvaus važiavimo, smūgių ar avarijų, nepriežiūros, rekomendacijų dėl priežiūros ignoravimo, važinėjimo su trūkstamu tepalu ar kitu susijusiu nuostoliu, kuris nebuvo susijęs su mūsų atliktu remonto procesu. Taip pat garantija netaikoma, jei po remonto automobilis buvo ardomas kitame servise arba tam tikri komponentai buvo keičiami savarankiškai, dėl ko objektyviai nebeįmanoma nustatyti gedimo kilmės.


Mūsų tikslas – suteikti klientui ne tik kokybišką paslaugą, bet ir ramybę po remonto, tačiau garantijos galioja tik tada, kai užtikrinamos sąžiningos abi pusės: mes atliekame darbą kokybiškai, klientas laikosi eksploatacijos rekomendacijų.


Moderni įranga

Mes visada investuojame į pažangią technologinę įrangą, kad automobilio remontas būtų atliktas operatyviai ir svarbiausia tikslingai. Suprantame iššūkius, su kuriais susiduria automobilių savininkai, todėl stengiamės padaryti šį procesą kuo patogesnį ir efektyvesnį. Diagnostikos įranga būna rezultatyvi ir atitinka visus šiuolaikinius standartus. Tai leidžia mums efektyviai identifikuoti įvairias problemas.


Susisiekite su mumis šiandien ir patirkite aukščiausią paslaugų lygį!


 

Registracija
Internetu arba +37065948053

 


D.U.K.

 

Mechaninės pavarų dėžės gedimą gali rodyti įvairūs požymiai, tokie kaip: keisti garsai (ūžesys, girgždesys) perjungiant pavaras, sunkus pavarų perjungimas, drebėjimas ar vibracija važiavimo metu, tepalo nuotėkis ar savaiminis pavarų išsijungimas. Pastebėjus bet kurį iš šių simptomų, rekomenduojama kreiptis į autoservisą diagnostikai.

Mechaninės pavarų dėžės remonto kaina priklauso nuo gedimo sudėtingumo ir reikiamų darbų. Smulkūs remonto darbai, pvz., sankabos keitimas, gali kainuoti kelis šimtus eurų, tuo tarpu kapitalinis remontas ar visos pavarų dėžės keitimas gali kainuoti kelis tūkstančius eurų. Tiksli kaina gali būti nustatyta tik po automobilio diagnostikos ir gedimo įvertinimo.

aip, prieš pradedant bet kokį mechaninės pavarų dėžės remontą būtina atlikti diagnostiką. Diagnostika padeda tiksliai nustatyti gedimo priežastis ir parinkti tinkamiausius remonto būdus. Tai leidžia išvengti nereikalingų darbų ir sumažinti remonto išlaidas, užtikrinant, kad automobilio pavarų dėžė bus remontuojama efektyviai ir kokybiškai.