+370 659 48053

Automatinių pavarų dėžių remontas Vilniuje - AutoAra

☰ Turinys (Spauskite, kad išskleistumėte) ▼

Po kruopštaus ir nuoseklaus automatinės pavarų dėžės patikrinimo, jeigu gedimo problemos nepavyksta pašalinti tepalų keitimu, dažniausiai reikalingas automatinių dėžių remontas. Greičių dėžės remontui atlikti reikalingi ne tik specialūs instrumentai – svarbu, kad remontą atliktų kompetentingi specialistai.

Garantija

Suteikiame realią garantiją atliktiems darbams ir detalėms.

Skubus Priėmimas

Suprantame, kad automobilio reikia dabar. Stengiamės priimti tą pačią dieną.

Sąmata Iš Anksto

Jokių „siurprizų“ atsiimant. Kaina derinama iš anksto.

Specializuota Įranga

Naudojame profesionalią diagnostikos įrangą ir įrankius.

Kokybiškas automatinių dėžių remontas Vilniuje "įkandamas" ne kiekvienam autoservisui. Mūsų autoservisas užtikrina, kad automatinių dėžių remontą atliekame itin profesionaliai ir kokybiškai.


Automatinių pavarų dėžių remontas Vilniuje


Meistro Įžvalga:

Išdilusios įvorės ir krumpliaračiai sukelia transmisinio skysčio juodavimą – tai pirmasis pavojaus signalas. Ypač pavojinga, kai į skystį patenka aliuminio miltelių. Ilgai važinėjant su perkaitusiu skysčiu, susidaro lako nuosėdos, stringa vožtuvai ir pažeidžiamas hidrotransformatorius.


Kaip vyksta automatinių dėžių remontas?

Etapai:

  • ✔ Greičių dėžės diagnostika. Identifikuojami gedimai;

  • ✔ Greičių dėžės remonto aptarimas su automobilio savininku;

  • ✔ Pavarų dėžės nuėmimas ir paviršiaus išvalymas suspaustu oru;

  • ✔ Pavarų dėžės remontas ir surinkimas;

  • ✔ Automatinės pavarų dėžės tikrinimas;

  • ✔ Automatinės pavarų dėžės montavimas automobilyje;

  • ✔ Greičių dėžės diagnostika prieš perduodant automobilį savininkui;

 

Registracija
Internetu arba +37065948053

 


Kada reikalingas automatinių pavarų dėžių remontas?

Automatinių pavarų dėžių remontas reikalingas tada, kai transmisija pradeda veikti netolygiai, pasireiškia smūgiai, uždelsimai jungiant pavaras arba automobilis praranda trauką. Dažniausiai tai pirmieji signalai, kad pavarų dėžės sistema reikalauja patikros.


Dažniausi požymiai, rodantys, kad reikalingas remontas:

  • ❗ Pasigirsta automatinei pavarų dėžei nebūdingi garsai;

  • ❗ Jaučiamos nesuprantamos vibracijos greičių dėžės veikimo metu arba keičiant automatinės pavarų dėžės režimus;

  • ❗ Greičių dėžė pradeda kaisti;

  • ❗ Pastebima trūkinėjimų perjungiant pavaras;

  • ❗ Pastebima užlaikymų perjungiant pavaras;

Sėkmės istorija (BMW X5 E70 3.0d):

Problema: Smūgiai perjungiant iš 2 į 3 pavarą.

Diagnozė: Solenoidų bloko užsikimšimas ir tepalo užterštumas.

Sprendimas: Pilnas ATF skysčio keitimas, filtro pakeitimas ir vožtuvų valymas.

Rezultatas: Pavaros jungiasi švelniai, klientas išvengė brangaus pilno dėžės remonto.


Realių situacijų pavyzdžiai iš serviso:

Audi A6 C7 – „užsiveda, bet nejuda pirmyn“

Automobilis įsijungdavo, bet pavaros neveikė. Diagnostikos metu nustatėme, kad degalų siurblio įvorės sugedusios, o transmisijos skystis stipriai perkaitęs.


Rezulatas: Atlikus pavarų dėžės remontą, pakeitus sankabos komplektą ir filtrus, automobilis vėl veikia idealiai.


VW Passat B7 – „ūžimas važiuojant 80–100 km/h“

Vairuotojas kreipėsi manydamas, kad ūžia variklis. Po diagnostikos paaiškėjo, jog girdimas garsas sklinda iš pavarų dėžės planetarinio reduktoriaus. Pakeitus guolius ir atstatytus komponentus, triukšmas dingo.


Rezultatas: automobilis važiuoja tyliai, sutaupytas laikas ir pinigai, nes problema išspręsta prieš jai ''išaugant'' į rimtą gedimą.


Automatinės pavarų dėžės remontas


Kodėl svarbu neatidėlioti remonto?

Kuo anksčiau atvyksite į mūsų servisą, tuo didesnė tikimybė, kad remontas bus paprastesnis. Dažnai užtenka skysčio keitimo, filtrų ar valdymo bloko remonto, tačiau, jei važinėjama su gedimu, dėžės viduje gali būti pažeisti diskiniai sankabų komplektai ar guoliai – tuomet kaina išauga kelis kartus.


Mūsų serviso praktikoje dažniausiai matome, kad vairuotojai atvyksta per vėlai – todėl jei jaučiate bent mažiausią smūgį ar vibraciją, geriau atlikti pirminę diagnostiką iš karto.


Ignoruota Problema (Lexus RX450h):

Situacija: Vairuotojas ignoravo nedidelį trūkčiojimą kelis mėnesius.

Pasekkmės: Automobilis pradėjo trūkčioti nuolat, tepalas pajuodo. Sankabų paketas ir hidraulinis blokas buvo negrįžtamai pažeisti.

Rezultatas: Dėl ilgo delsimo prireikė kapitalinio dėžės remonto, kurio kaina ženkliai viršijo laiku atliktos diagnostikos kaštus.


Nedelskite – užsiregistruokite jau dabar!

Jeigu pastebite bent menkiausius trūkčiojimus, smūgius ar vėluojantį pavarų perjungimą, nelaukite, kol problema taps rimta. Užsiregistruokite patikrai mūsų servise Vilniuje, Justiniškėse – netoli Pašilaičių.


Ką svarbu žinoti apie automatinės pavarų dėžės eksploatavimą ir gedimus

Mūsų keliuose daugėja automobilių su automatinėmis pavarų dėžėmis. Jos automatiškai ir sklandžiai perjungia pavaras, derindamos variklio apkrovą ir automobilio judėjimo greitį, akseleratoriaus nuspaudimą. Automobilį su automatine pavarų dėže vairuoti daug paprasčiau.


Automatinių pavarų dėžių resursas yra mažesnis nei mechaninių dėžių. Tinkamai eksploatuojant be remonto galima nuvažiuoti apie 200 tūkst. km. Vėliau pavarų perjungimas suprastėja, automobilis pradeda trūkčioti, pavarų dėžėje girdimi bildesiai.


Išdilus įvorėms ir krumpliaračiams transmisinis skystis pradeda juoduoti. Ypač juoduoja, kai išdyla aliuminio įvorės ir į skystį patenka aliuminio miltelių. Ilgai su perkaitusiu skysčius veikiančioje pavarų dėžėje atsiranda lako. Sankaba praslysta, stringa vožtuvai bei sklandžiai ir sutrinka hidrotransformatoriaus veikla. Baltos spalvos skystis rodo, kad automatinės pavarų dėžės aušinimo sistema yra sugedusi. Transmisinį skystį reikia keisti automobilio gamyklos nurodytu periodiškumu. Transmisinio skysčio keitimo darbas nėra lengvas, todėl jį verta patikėti patyrusiems autoserviso įmonių meistrams.


Automatinės pavarų dėžės gedimai:

  • ❗ Per aukštas arba per žemas transmisinio skysčio lygis;

  • ❗ Didelis arba mažas skysčio slėgis;

  • ❗ Užterštas filtro elementas;

  • ❗ Skysčio siurblio gedimai;

  • ❗ Išdilę sankabų ir stabdžių diskų antdėklai;

  • ❗ Nudilę sandarinimo žiedai;

  • ❗ Nulūžę sankabų ir stabdžių diskų dantys;

  • ❗ Prasisukantis reaktorius;

  • ❗ Nulūžusios siurbliaračio arba turbinračio mentės;

  • ❗ Transmisiniame skystyje yra vandens arba antifrizo;

  • ❗ Išdilę arba užsikirtinėjantys hidraulinės sistemos vožtuvai arba sklandžiai, perdegę solenoidai ir t.t.

Sudėtingus remonto darbus būtina atlikti , nes sugedusi automatinė pavarų dėžė dažniausiai keičiama nauja arba restauruota.


Realus atvejis is serviso praktikos:

Honda CR-V 2.2 i-DTEC (automatinė dėžė 5AT):

Vairuotojas skundėsi, kad automobilis „slysta“ jungiant pavaras ir atsirado delsimas tarp 2–3 pavaros. Alyva buvo juoda ir tiršta, o magnetinis filtras – padengtas metalo drožlėmis. Po išardymo nustatyta, kad sankabų diskai pradegę, o vožtuvų bloko kanaluose susidarę lako nuosėdų sluoksniai. Bandymas keisti solenoidus rezultatų nedavė.


Kadangi vožtuvų blokas ir siurblio korpusas buvo mechaniškai pažeisti, atliktas pilnas dėžės keitimas į restauruotą vienetą su nauju sankabų komplektu ir hidrotransformatoriumi. Po montavimo ir adaptacijos pavaros pradėjo jungtis švelniai, be slydimo.


Uždelstas pavarų dėžės remontas gali baigtis visišku transmisijos praradimu.


Kreipkitės kol dar galima remontuoti, o ne keisti..


Automatinių pavarų dėžių remonto darbai


Dažniausiai pavarų dėžės remontas atliekamas šiems automobilių modeliams 

  • VW Passat (B5, B6, B7, B8). Vienas populiariausių modelių, kuriam dažnai pasitaiko automatinės dėžės smūgiai perjungiant pavaras arba užlaikymas nuo 2 iki 3 pavaros. Dauguma šių problemų kyla dėl hidraulinio bloko (mechatronikos) gedimų ar tepalo slėgio svyravimų. Mūsų servise šiems modeliams atliekamas tiek tepalo keitimas, tiek hidraulinės sistemos restauraciją.

  • Audi A4 / A6 (B6, B7, C5, C6). Šiuose modeliuose su Multitronic ir Tiptronic transmisijomis dažni trūkčiojimai stovint sankryžoje arba pavaros „užstrigimas“ vienoje padėtyje (avarinis režimas). Dažniausiai kaltas valdymo blokas arba susidėvėję sankabos diskai. Atliekame pilną diagnostiką ir prireikus – keičiame susidėvėjusias dalis.

  • BMW 3 / 5 serijos (E46, E60, F10). BMW modeliuose su ZF 6HP ar 8HP automatinėmis dėžėmis pasitaiko pavarų perjungimo trūkčiojimų ir smūgių įjungiant atbulinę pavarą. Tai dažnai susiję su tepalo kokybe, vožtuvų bloko problemomis ar mechatronikos pažeidimais. Mūsų komanda specializuojasi dėžių remonte, todėl galime pasiūlyti tiek dalinį restauravimą, tiek pilną atstatymą su garantija.

  • Volvo XC60 / S60 / V70. Volvo automatinėse dėžėse (Aisin AW55-50SN ar TF-80SC) dažnai pasitaiko užlaikymai įjungiant pavaras, vibracijos važiuojant pastoviu greičiu arba pavarų „šokinėjimas“. Dažniausiai tai susiję su susidėvėjusiais sankabos paketais ar sumažėjusiu tepalo slėgiu. Atliekame tepalo keitimą ir hidraulinės sistemos remontą.

  • Toyota Avensis / RAV4 / Corolla Verso. Šie automobiliai dažnai turi Aisin automatinę dėžę, kuriai būdingos trūkčiojimo ir pavaros nesujungimo problemos, kai tepalas nėra keičiamas reguliariai. Servise atliekame visapusišką Aisin dėžių aptarnavimą, įskaitant filtrų keitimą ir valdymo modulio kalibraciją.

  • Mercedes-Benz E / C klasės (W211, W204, W212). Mercedes 5G-Tronic ir 7G-Tronic dėžėse pasitaiko pavarų „šokinėjimo“ ar užlaikymo įjungiant atvejų. Tai susiję su hidraulinio bloko ar plokštelės laidų pažeidimais. Servise naudojame pažangią diagnostinę įrangą, leidžiančią tiksliai nustatyti gedimo vietą.

  • Opel Astra / Vectra / Insignia (su AF40 dėže). Šiose dėžėse dažni užlaikymai, vibracijos bei pavarų nesusijungimas dėl sumažėjusio tepalo slėgio ar vožtuvų bloko nusidėvėjimo. Šiems modeliams siūlome dalinį restauravimą bei tepalo keitimą pilnu praplovimu.

  • Škoda Octavia / Superb / Fabia (su DSG ar Tiptronic). DSG automatinės dėžės turi savitų problemų – sankabos trūkčiojimas, sunkus startas arba pavarų nesuderinamumas. Atliekame mechatronikos kalibraciją, sankabų komplekto keitimą.

  • Peugeot 308 / 508 / 3008 (Aisin dėžės). Dažnai pasitaikantys smūgiai perjungiant 2–3 pavaras arba vibracijos važiuojant pastoviu greičiu. Tai rodo vožtuvų bloko arba tepalo srauto problemą, todėl svarbu laiku atlikti profilaktinį tepalo keitimą.

  • Renault Laguna / Megane / Espace (DP0 / DP2 / AL4 dėžės). Šios transmisijos garsėja perjungimo trūkčiojimais ir avarinio režimo įsijungimu. Pagrindinė priežastis – tepalo perkaitimas ir slėgio daviklių klaidos. Atliekame tiek komponentų atstatymą, tiek elektronikos atnaujinimą.

  • Honda Accord / CR-V (su i-Shift arba automatinėmis dėžėmis). Pasitaiko sankabos drebėjimai, užlaikymai ar staigūs smūgiai įjungiant D padėtį. Tai dažnai sukelia tepalų degradacija ar hidraulinės sistemos slėgio netolygumas.

  • Mazda 6 / CX-5 / 3 (SkyActiv automatai). Šios dėžės pasižymi patikimumu, tačiau dėl tepalų nekeičiamumo gali atsirasti užlaikymai arba vibracijos startuojant. Atliekame  tepalo keitimą ir sistemos adaptaciją po keitimo.

  • Nissan X-Trail / Qashqai (CVT transmisijos). CVT dėžėms būdingi ūžesiai, variklio apsukų šokinėjimai, metalinės grandinės trūkčiojimai. Šias dėžes remontuojame, keičiame variatoriaus grandinę, pavarų kūgius ir valdymo bloką.

  • Mitsubishi Outlander, ASX, Lancer. Šiuose modeliuose naudojamos CVT (variatorinės) transmisijos, kurios jautrios tepalų kokybei ir temperatūrai. Dažnos problemos – ūžesys, trūkčiojimai ir apsukų šokinėjimas. Atliekame CVT grandinės keitimą, pavarų kūgių restauraciją, tepalo keitimą su originaliu CVT-F skysčiu.

  • Ford Focus, Mondeo, Kuga, S-Max. Ford modeliuose su Powershift (6DCT250/450) transmisijomis pasitaiko sankabos trūkčiojimai, pavarų perjungimo smūgiai ir šokinėjantis variklio sūkių dažnis. Atliekamas sankabos komplekto keitimas, mechatronikos blokų restauracija, bei tepalo keitimas su gamintojo rekomendacijomis.

Kiek kainuoja automatinių dežiu remontas? 

Automatinių pavarų dėžių remonto kaina priklauso:

  • Nuo gedimo sudėtingumo - paprastesni darbai, tokie kaip tepalo ar filtro keitimas, sandarinimo žiedų ar tarpinių keitimas, kainuoja mažiau. Daugiau kainuoja sudėtingi darbai, kai tenka atlikti mechatronikos, vožtuvų bloko, sankabos komplekto ar hidraulinės sistemos remontą. Tokiais atvejais dažnai reikalinga ir pilna pavarų dėžės išardymo bei testavimo procedūra.

  • Dėžės tipo ir automobilio modelio - skirtingų gamintojų dėžės turi nevienodą konstrukciją ir dalis. Pavyzdžiui, DSG, Tiptronic, Aisin ar ZF automatinės dėžės remonto kaina gali skirtis nuo CVT variatorinių dėžių ar Powershift transmisijų. Be to, premium klasės automobiliai (pvz., Audi, BMW, Mercedes) dažniausiai reikalauja brangesnių detalių ir specifinės diagnostinės įrangos.

Preliminari kainų lentelė

Paslauga / Aprašymas Kaina nuo
Kompiuterinė pavarų dėžės patikra
Elektroninių klaidų nuskaitymas, slėgio, temperatūros analizė
nuo 30 €
Tepalo ir filtro keitimas
ATF keitimas, filtro ir tarpinių keitimas, sandarumo patikra
nuo 80 €
Mechatronikos remontas / restauracija
Elektroninio valdymo bloko, solenoidų ar vožtuvų remonto darbai
nuo 250 €
Vožtuvų bloko remontas
Hidraulinės sistemos valdymo bloko patikra, keitimas ar remontas
nuo 300 €
Sankabos komplekto keitimas (DSG, Powershift)
Dvigubos sankabos keitimas ir adaptacija
nuo 400 €
Pilnas automatinės pavarų dėžės remontas
Išardymas, nusidėvėjusių detalių keitimas, surinkimas ir testavimas
nuo 600 €
Pavarų dėžės keitimas (su naudota ar restauruota dėže)
Dėžės keitimas, pritaikymas, adaptacija ir testavimas
nuo 1000 €

Visos kainos yra tik  orientacinės ir gali skirtis..


Geriausia paskambinti ir užsiregistruoti į mūsų servisą Vilniuje, Justiniškės – netoli Pašilaičių.  – vietoje tiksliai įvertinsime dėžės būklę ir pateiksime aiškų pasiūlymą be paslėptų išlaidų.


Transmisijos skysčio keitimas servise


Kodėl rinktis AutoAra servisą Vilniuje?

 Ilgametė patirtis ir specializacija

Automatinių pavarų dėžių remontas reikalauja ne tik patirties, bet ir modernios diagnostinės įrangos. Mūsų autoservisas jungia šiuos principus – patikimą meistrų kompetenciją ir pažangius technologinius sprendimus, kad kiekvienas klientas išvažiuotų užtikrintas dėl savo automobilio būklės. Naudojama moderni įranga, leidžia tiksliai nustatyti gedimus dar prieš ardant dėžę.


Serviso meistrai  specializuojasi automatinių pavarų dėžių remonte, todėl puikiai išmano tiek hidraulines (Aisin, ZF, Tiptronic), tiek elektronines (DSG, CVT, Powershift) sistemas. Kiekvienas atvejis sprendžiamas individualiai – nuo paprasto tepalo keitimo iki sudėtingos mechatronikos restauracijos.


Kokybiškos dalys ir garantija

Dirbame tik su patikimais tiekėjais  ir visoms atliktoms paslaugoms suteikiame garantiją. Jei po remonto pastebimas net menkiausias nukrypimas nuo normalaus transmisijos darbo, klientas visada gali kreiptis tiesiogiai – mes išanalizuojame situaciją, atliekame patikrą ir, jei reikia, nedelsiant pašaliname priežastį.


Mūsų požiūris į garantiją – ne formalumas, o bendras įsipareigojimas užtikrinti ilgalaikį rezultatą. Mes vertiname kiekvieną klientą, todėl siekiame, kad automobilis ne tik būtų suremontuotas, bet ir tarnautų patikimai daugelį kilometrų.


Papildomos paslaugos ir auto remontas

Be automatinių pavarų dėžių remonto, mūsų autoservisas teikia ir platų kitų automobilio remonto bei techninės priežiūros paslaugų spektrą. Atliekame tiek pilnus remonto darbus, tiek profilaktines apžiūras, kad automobilis išliktų patikimas kasdienėje eksploatacijoje.


Mūsų meistrai profesionaliai atlieka:




  • Sankabos remontą – sankabos komplekto keitimą, išminamojo guolio ar dvimassės smagračio keitimą, sankabos pedalo reguliavimą.



  • Kompiuterinę diagnostiką – išsamų klaidų nuskaitymą, sistemos parametrų stebėjimą realiu laiku ir tikslių gedimų nustatymą.

  • Aušinimo sistemos remontą – termostatų, vandens siurblių, radiatorių, temperatūros daviklių keitimą.


Kreipkitės – ir AutoAra serviso specialistai, padės išspręsti ne tik automatinių pavarų dėžių problemas, bet ir kitas Jūsų automobilio technines bėdas.


 

Registracija
Internetu arba +37065948053

 


D.U.K.