Starteris ir generatorius – labai svarbūs kiekvieno automobilio elementai. Būtent jie gauna didžiausią apkrovimo dalį, taip leisdami automobiliui veikti. Vienas dažnesnių gedimų – starterio darbo „streikas“. Starterių remontas – tai paslauga, skirta užtikrinti sklandų automobilio užvedimą ir patikimą elektros sistemos veikimą. Mūsų servisas specializuojasi starterių ir generatorių diagnostikoje, remonte bei keitime, dirbdamas pagal gamintojų rekomendacijas ir naudodamas tik aukštos kokybės dalis.
Svarbu pabrėžti ir tai, jog prieš pradėdami starterio remontą, pirmiausia atliekame starterio diagnostiką, leidžiančią aptikti visus gedimus greičiau ir tiksliau. Taip, žinoma, maksimaliai sumažinamos ir remonto išlaidos. Su kiekvienu automobilio savininku, aptariame starterio remonto darbų apimtį bei kainą ir, suderinus palankiausią variantą, mūsų meistrai pradeda starterio remonto darbus.
Nieko nelaukite – pasirūpinkite savo automobiliu jau dabar!
Gali būti įvairių priežasčių, dėl kurių reikalingas starterių remontas. Starterių remontas atliekamas tada, kai automobilis sunkiai užsiveda, starteris skleidžia neįprastus garsus, spragsi, sukasi per lėtai arba visai nereaguoja į užvedimo bandymą. Taip pat remontas būtinas, kai starteris perkaista, jaučiamas degėsių kvapas, užvedant pasigirsta girgždesys ar starteris sukasi, bet variklis neįsijungia.
Iš tiesų, starterio gedimo priežastis visai nesvarbi – svarbu, kad automobilio starterio remontas būtų atliekamas tinkamai. Taisant starterio gedimus, dažnai nebūtina keisti viso starterio, pakanka pakeisti tam tikrą nusidėvėjusią detalę. Patikėkite starterio remonto darbus mūsų autoservisui – kvalifikuoti serviso meistrai, tiksliai nustatys gedimo priežastis ir pasiūlys geriausią remonto variantą bei kainą.
Nepamirškite, kad tinkamai prižiūrimas ir techniškai aptarnaujamas automobilis yra saugesnis ir patikimesnis. Reguliarus automobilio techninės priežiūros grafikas, kuriame atliekami baterijos, starterio, generatoriaus ir kitų komponentų tikrinimai, padės išvengti staigių gedimų ir sumažins remonto išlaidas.
Starterių remontas Vilniuje – viena dažniausiai atliekamų paslaugų mūsų servise, nes starteris yra esminė variklio užvedimo sistemos dalis. Jis gauna didelę elektros srovę iš akumuliatoriaus ir mechaniniu būdu įsuka variklį, todėl veikia itin sunkiomis sąlygomis – aukštoje temperatūroje, esant didelei srovei ir nuolatiniams vibracijoms.
Būtent dėl šių veiksnių starterio komponentai ilgainiui dėvisi: oksiduojasi kontaktai, susidėvi šepetėliai, perkaista solenoidai, o guoliai ar įvorės praranda tepimą. Net ir smulkūs pažeidimai gali sukelti situaciją, kai automobilis nesisuka ar vos „spragteli“.
Silpnas arba išsikrovęs akumuliatorius – dažniausia priežastis, kodėl starteris nesisuka. Esant žemai įtampai (žemiau 12 voltų), starteris negauna pakankamos srovės, todėl negali įsukti variklio.
Reali situacija:
Į servisą atvyko Audi A4 savininkas, kurio automobilis sunkiai užsivesdavo rytais. Diagnostikos metu nustatyta, kad akumuliatorius teikė tik 10,4 V įtampą. Po akumuliatoriaus pakrovimo ir kontaktų patikros starteris pradėjo veikti be trikdžių.
Išvada: reguliarus akumuliatoriaus būklės tikrinimas ir įtampos matavimas leidžia išvengti bereikalingo starterio remonto.
Solenoidas – tai elektromagnetinis jungiklis, atsakingas už starterio sujungimą su variklio smagračiu. Jei solenoido kontaktai perdegę ar ritė pažeista, starteris gali skleisti tik spragsėjimą, bet variklis neužsiveda.
Reali situacija:
Volkswagen Passat B7 savininkas pastebėjo, kad starteris „spragsi“, bet neįsuka variklio. Po starterio išardymo nustatyta – perdegę solenoido kontaktai. Pakeitus įtraukimo relę, starteris veikė normaliai, be jokių trikdžių.
Išvada: jei starteris reaguoja spragsėjimu, bet nesisuka – dažniausiai problema slypi solenoide.
Laidai ir kontaktai tarp akumuliatoriaus, starterio bei masės jungčių yra itin svarbūs. Korozija, prasti sujungimai ar pažeisti laidai gali smarkiai sumažinti įtampą.
Reali situacija:
Ford Focus vairuotojas skundėsi, kad starteris „nesuveikia“ atsitiktinai. Atlikus starterio diagnostiką nustatyta, kad įžeminimo laidas prie kėbulo buvo oksidavęsis. Kontaktai buvo išvalyti, sujungimai sutvirtinti – po to starteris veikė be priekaištų.
Išvada: oksiduoti kontaktai dažnai imituoja starterio gedimą, nors problema slypi elektrinėje grandinėje.
Starteris – tai elektrinis variklis, todėl jo vidiniai komponentai (apvijos, rotorius, komutatorius) gali sugesti dėl perkaitimo ar trumpųjų jungimų.
Reali situacija:
BMW 320d atveju starteris sukdavosi labai lėtai ir stipriai kaisdavo. Patikrinus nustatyta, kad viena statoriaus apvijos dalis buvo perdegusi. Starteris buvo restauruotas – apvijos pervyniotos, guoliai pakeisti, o testas parodė puikų paleidimo momentą.
Išvada: jei starteris įkaista ir skleidžia dūmus ar kvapą – tai elektros apvijos pažeidimo požymis.
Bendiksas atsakingas už sukimo momento perdavimą į variklio smagratį. Jei šis komponentas prasisuka, starteris gali suktis, bet variklis – neįsijungia.
Reali situacija:
Mercedes-Benz E-Class vairuotojas skundėsi, kad starteris sukasi tuščiai. Išardžius nustatyta, kad bendiksas prasisuka laisvai, nes susidėvėjo vidiniai dantukai. Po keitimo starteris dirbo be trukdžių.
Išvada: kai starteris sukasi, bet variklis neįsijungia – problema dažniausiai bendikse.
Starterio velenas sukasi dideliu greičiu, todėl jo guoliai ir įvorės dėvisi natūraliai. Dėl to atsiranda triukšmas, vibracija ar net veleno užstrigimas.
Reali situacija:
Toyota Avensis atveju užvedimo metu buvo girdimas metalinis cypimas. Po išardymo nustatyta, kad priekinis guolis praradęs tepimą. Jis buvo pakeistas, įvorės suteptos, o triukšmas po remonto išnyko.
Išvada: triukšmas užvedant automobilį dažnai rodo guolių ar įvorių susidėvėjimą.
Šepetėliai užtikrina elektros kontaktą su rotoriaus komutatoriumi. Kai jie susidėvi, srovės perdavimas nutrūksta, o starteris nustoja veikti.
Reali situacija:
Opel Zafira atveju automobilis neužsivesdavo šiltu oru. Starterio išardymas atskleidė, kad šepetėliai visiškai sudilę, o komutatorius apdegęs. Pakeitus šepetėlius ir nuvalius komutatorių, starteris veikė nepriekaištingai.
Išvada: susidėvėję šepetėliai – viena dažniausių starterio neveikimo priežasčių.
Kai starteris neveikia, bet garsas tarsi „užkerta“, problema gali būti ne starteryje, o pačiame variklyje. Užstrigęs alkūninis velenas ar trūkusi paskirstymo grandinė neleidžia starteriui pasukti variklio.
Reali situacija:
Volvo XC60 savininkas manydamas, kad sugedo starteris, atvyko į servisą. Patikrinus nustatyta, kad starteris veikia, tačiau variklis mechaniniu būdu užstrigęs dėl tepalų trūkumo.
Išvada: prieš keičiant starterį, būtina įsitikinti, kad variklis nėra mechaniškai užstrigęs.
Registruokitės starterio diagnostikai jau šiandien – nelaukite, kol gedimas taps rimtas!
Mūsų autoservisas įsikūręs Justiniškėse – Pašilaičiuose, Vilniaus m. sav., greitai nustatys problemos priežastį ir pasirūpins, kad Jūsų automobilis vėl patikimai veiktų..
Tinkama diagnostika leidžia nustatyti tikslią priežastį ir išvengti bereikalingų išlaidų, todėl starterių remontas mūsų servise pradedamas nuo kruopštaus patikrinimo. Tai svarbu, norint užtikrinti, kad starterių remontas būtų atliktas teisingai, nes starteris atlieka pagrindinį vaidmenį automobilio variklio paleidime.
Mūsų tikslas yra užtikrinti, kad starterių remontas būtų atliktas kuo greičiau ir efektyviau, tačiau visada suteikiant pirmenybę kokybei. Remonto trukmė taip pat priklauso nuo mūsų serviso darbo krūvio ir Jūsų automobilio modelio, tačiau mes stengiamės pasirūpinti, kad automobilis būtų grąžintas kuo greičiau.
Kai susisieksite su mūsų servisu dėl starterio remonto, kvalifikuoti automechanikai atliks nuodugnų gedimo diagnozavimą ir pateiks tikslią informaciją apie remonto trukmę ir sąnaudas. Mes taip pat pat, siūlome aukštos kokybės dalis ir užtikriname, kad starterių remontas atliekamas su dideliu profesionalumu. Pasitikėkite mūsų serviso komanda, ir mes pasirūpinsime, kad Jūsų automobilis vėl būtų veikiantis optimaliai.
Starterio remontas ir jo trukmė priklauso nuo to, ar tai:
Skambinkite, atvykite arba palikite užklausą internetu – mes pasirūpinsime viskuo!
Starterių remontas gali kainuoti labai skirtingai – viskas priklauso nuo pažeidimo pobūdžio, automobilio modelio, starterio tipo bei dalių prieinamumo. Mūsų autoservisas Justiniškėse kasdien susiduria su įvairiais starterių gedimais, todėl galime tiksliai paaiškinti, nuo ko priklauso remonto kaina ir ką klientas gauna už šią paslaugą.
Kuo sudėtingesnis gedimas, tuo daugiau laiko ir dalių reikia remontui.
Pavyzdys: Ford Focus atvejis – oksiduoti kontaktai buvo sutvarkyti per valandą, o BMW 320d starterio apvijos remontas užtruko kelis kartus ilgiau dėl dalių sudėtingumo.
Kai kurių automobilių starteriai yra kompaktiški ir lengvai prieinami, o kitų – sumontuoti sunkiai pasiekiamose vietose, pavyzdžiui, po įsiurbimo kolektoriumi ar pavarų dėže.
Pavyzdys: Toyota Avensis starterio keitimas atliekamas greitai, o Audi A6 su V6 varikliu – daug sudėtingesnis, nes reikia nuimti papildomas dalis.
Remontui galima naudoti:
Mūsų autoservisas visada pasiūlo kelis variantus, kad klientas pats pasirinktų optimalų sprendimą.
Kaina priklauso nuo to, ar reikia tik išardyti, išvalyti ir pakeisti smulkias dalis, ar atlikti pilną restauraciją (apvijų pervyniojimą, guolių, solenoido ir bendikso keitimą).
| Remonto paslauga | Kas įeina į paslaugą | Preliminari kaina nuo |
|---|---|---|
| Starterio diagnostika | Elektros grandinės, akumuliatoriaus, solenoido ir kontaktų patikra. | 15 € |
| Starterio išėmimas ir sumontavimas | Starterio nuėmimas, montavimas po remonto, jungčių patikra. | 25 € |
| Starterio valymas ir kontaktų atnaujinimas | Starterio korpuso išardymas, oksidacijos šalinimas, kontaktų valymas ir surinkimas. | 30 € |
| Šepetėlių ir komutatoriaus remontas | Šepetėlių komplekto keitimas, komutatoriaus paviršiaus valymas ir centravimas. | 35 € |
| Solenoido (įtraukimo relės) keitimas | Naujos relės montavimas, kontaktų patikra, elektros tikrinimas. | 35 € |
| Bendikso (laisvosios sankabos) keitimas | Sukimo momento perdavimo mechanizmo atnaujinimas ir sutepimas. | 40 € |
| Guolių ar įvorių keitimas | Guolių keitimas, veleno centravimas, suteptų įvorių montavimas. | 35 € |
| Apvijų remontas (pervyniojimas) | Pažeistų apvijų pervyniojimas, izoliacijos tikrinimas, kontaktų patikra. | 60 € |
| Pilnas starterio remontas / restauracija | Kompleksinis remontas: šepetėliai, solenoidas, guoliai, bendiksas, apvijos, kontaktai, surinkimas. | 80 € |
| Starterio keitimas (jei remontas neįmanomas) | Naujo arba restauruoto starterio montavimas, jungčių ir įžeminimo patikra. | 90 € |
Visos kainos orientacinės – tiksli suma nustatoma po diagnostikos mūsų autoservise...
Vienas iš svarbiausių priežasčių, kodėl vairuotojai renkasi mūsų autoservisą, yra operatyvus aptarnavimas. Naudodami modernią diagnostikos įrangą, mes tiksliai nustatome starterio gedimą – ar tai rotoriaus nusidėvėjimas, relės problema, kontaktų oksidacija ar guolio pažeidimas. Dėl šios priežasties starterių remontas atliekamas greitai, tiksliai ir be bereikalingų laukimų.
Mums svarbu ne tik greitis, bet ir kokybė – todėl visi darbai atliekami pagal aukščiausius standartus, užtikrinant, kad starteris veiktų patikimai ir ilgai.
Mūsų komandoje dirba tik aukštos kvalifikacijos meistrai, puikiai išmanantys ne tik starterių remonto subtilybes, bet ir visas automobilio elektrines bei mechanines sistemas.
Patyrę meistrai neapsiriboja tik gedimo šalinimu – jie visada įvertina visą sistemą, kad užkirstų kelią ateities problemoms. Pavyzdžiui, jei starteris perdega dėl prasto įžeminimo ar silpno akumuliatoriaus, mūsų specialistai iškart nustato tikrąją priežastį ir pateikia sprendimą. Tokiu būdu išvengiama pakartotinių gedimų, o Jūsų automobilis veikia stabiliai ir saugiai.
AutoAra – tai ne tik starterių ir generatorių remonto centras, bet ir pilnai įrengtas autoservisas, pasiruošęs pasirūpinti kiekviena Jūsų automobilio detale. Nuo važiuoklės ir stabdžių sistemos remonto iki automobilio elektros, diagnostikos ar variklio priežiūros – viską atliekame vienoje vietoje.
Mūsų tikslas – kad kiekvienas vairuotojas galėtų gauti profesionalią automobilio techninę priežiūrą, neieškodamas skirtingų servisų.
Atliekame ir šiuos darbus:
Dirbame su visų markių automobiliais, naudojame modernią diagnostikos įrangą, bei patikimų gamintojų dalis ir siūlome garantiją visiems atliktiems darbams.
Mūsų suteikiama garantija reiškia, kad jeigu po mūsų atlikto remonto atsiranda neaiškumų ar pastebite nesklandumų, visada esame pasiruošę greitai reaguoti, patikrinti ir išspręsti situaciją be papildomų rūpesčių klientui.
Vis dėlto yra atvejai, kai garantija netaikoma.
Norime būti atviri ir sąžiningi – todėl pateikiame juos aiškiai:
Šių sąlygų laikomės ne tam, kad ribotume klientą, o tam, kad užtikrintume sąžiningą ir skaidrų bendradarbiavimą. Mes remonto neatliekame „kad veiktų šiandien“ – mes siekiame, kad automobilis veiktų patikimai ir ilgai.
Nerimaujate dėl automobilio būklės ir tinkamo jo eksploatavimo? Mes, AutoAra, esame čia, kad padėtumėme!
Dažniausi automobilio starterio gedimo požymiai yra šie:
Automobilio starterio remonto kaina gali skirtis priklausomai nuo problemos pobūdžio ir automobilio modelio. Pavyzdžiui:
Tiksli kaina priklauso nuo gedimo sudėtingumo ir naudojamų dalių.
Starterio remonto trukmė priklauso nuo gedimo pobūdžio ir mechaniko patirties. Paprastai starterio remontas arba keitimas gali užtrukti nuo 1 iki 3 valandų. Kai kurie remonto darbai, pvz., paprasti taisymai ar smulkių dalių keitimas, gali būti atlikti per valandą, o sudėtingesni remonto darbai gali užtrukti ilgiau. Jei remonto metu reikia užsakyti naujas dalis, laikas gali pailgėti dėl jų pristatymo.