Norėdami užtikrinti, kad Jūsų Mazda tarnautų ilgai ir nepatirtumėte netikėtų problemų, labai svarbu reguliarus techninis aptarnavimas. Jeigu automobilio dalys susidėvi ar sugenda, reikalingas profesionalus Mazda remontas.
Suteikiame realią garantiją atliktiems darbams ir detalėms.
Suprantame, kad automobilio reikia dabar. Stengiamės priimti tą pačią dieną.
Jokių „siurprizų“ atsiimant. Kaina derinama iš anksto.
Naudojame profesionalią diagnostikos įrangą ir įrankius.
Vilnius - tai miestas, kuriame gausus autoservisų pasirinkimas, kur atliekamas automobilių remontas. Nors esame, nepriklausomas Mazda servisas, tačiau ilgalaikės patirties dėka, turime visas reikiamas priemones, bei įgūdžius šių markių automobilių gedimo problemų šalinime. Mūsų serviso teikiamomis paslaugomis pasitiki daugybė klientų – kviečiame ir Jus įsitikinti mūsų darbo kokybe.
Daugelis vairuotojų pamiršta, kad Mazda SkyActiv varikliai yra itin jautrūs tepalų kokybei. Netinkama alyva gali greitai sugadinti paskirstymo grandinę ar DPF filtrą. Todėl tepalų keitimas pagal gamintojo specifikacijas yra kritiškai svarbus.
Mazda remontas reikalingas tada, kai automobilis jau nebepriklauso gamintojo arba atstovybės garantijai, bet vis tiek reikalauja profesionalios priežiūros, diagnostikos ar remonto. Paprastai tai įvyksta praėjus 3–5 metams nuo įsigijimo arba nuvažiavus daugiau nei 100 000 km, priklausomai nuo gamintojo nustatytų garantinių sąlygų.
Daugelis Mazda modelių (ypač Mazda 6, CX-5 ir Mazda 3) po 4–6 metų pradeda rodyti tipinius nusidėvėjimo ženklus:
Tokiais atvejais pogarantinis Mazda servisas yra ekonomiškai racionalus sprendimas – atliekama itin tiksli diagnostika ir taisoma tai, kas būtina, be nereikalingų išlaidų.
Oficialūs Mazda atstovai po garantijos laikotarpio taiko aukštesnius tarifus, nes dirba pagal griežtas gamintojo kainų politikos gaires.
Nepriklausomas, aukštos kvalifikacijos Mazda servisas, suteikia tokią pat kokybę ir garantiją darbams, tačiau:
Pasibaigus garantijai, daugelis mazgų ir dalių nebėra dengiamos gamintojo sąlygomis.
Tarp jų dažniausiai:
Pogarantiniame servise, remonto darbus galima atlikti už optimalią kainą, neprarandant kokybės ir patikimumo.
Profilaktinis pogarantinis Mazda remontas – tai investicija į ramybę. Laiku pakeista alyva, filtrai ar važiuoklės detalės padeda išvengti grandininės reakcijos, kai vienas dėvėtas mazgas sukelia kitų sistemų gedimus.
Pavyzdžiui:
Problema: Dingusi galia ir padidėjusios kuro sąnaudos.
Diagnozė: Užstrigęs EGR vožtuvas.
Sprendimas: Vožtuvo išvalymas ir kalibracija.
Rezultatas: Atstatyta galia, sąnaudos sumažėjo nuo 8,2 iki 6,1 l/100 km.
Pogarantinis Mazda remontas reikalingas, kai:
Rezervuokite laiką AutoAra servise Justiniškės - Pašilaičiai. Vilnius. Vilniaus m. sav. ir pasirūpinkite savo Mazda technine būkle jau šiandien.
Reguliarus aptarnavimas – tai pagrindas, kad automobilis veiktų sklandžiai, būtų saugus ir išvengtumėte didesnių remonto darbų.
Servise atliekamas:
Paslaugos, kurių metu naudojama moderni, šiuolaikiška įranga, kad būtų nustatyta problema tiksliai, o ne „spėjama“.
Servise atliekama:
Mazda servisas Vilniuje atlieka visų Mazda markių ir modelių automobilių remontą – nuo kompaktiškų „Mazda 2“ iki didesnių „Mazda CX-5“, „Mazda CX-30“, „Mazda 6“ ar sportiškų „MX-5“. Visi darbai vykdomi laikantis gamintojo technologinių reikalavimų, užtikrinant ilgaamžiškumą, saugumą ir patikimumą.
Mazda automobiliai pasižymi japonišku tikslumu, tačiau net ir jiems reikalinga profesionali priežiūra. Servise atliekami tiek profilaktiniai, tiek sudėtingi remonto darbai, apimant visus pagrindinius mazgus.
Realaus remonto pavyzdžiai:
Mazda 3 1.6 benzininis variklis – užsidegė „Check Engine“. Nuskaityta klaida P0302 (uždegimo praleidimas 2 cilindre). Atlikus žvakių, ritės ir purkštuko patikrą, nustatyta, kad ritė duoda silpną kibirkštį. Pakeista tik viena uždegimo ritė – variklis pradėjo dirbti be trūkčiojimų.
Realaus remonto pavyzdžiai:
Mazda CX-5 automatinė dėžė – savininkas pastebėjo smūgius perjungiant iš 2 į 3 pavarą. Diagnostika parodė per aukštą alyvos temperatūrą (125 °C). Po alyvos ir filtro keitimo, atlikus adaptacijos procesą, pavaros pradėjo jungtis tolygiai.
Mazda 6 2.0 automat – slydo pavaros, trūko traukos. Nustatyta, kad viena mechatronikos solenoido ritė dirba su pertraukomis. Po remonto dėžė veikė be trūkčiojimų, o alyvos temperatūra stabilizavosi.
Simptomai: Stipri vibracija stabdant.
Priežastis: Perkaitinti ir deformuoti stabdžių diskai dėl laiku nepakeistų kaladėlių.
Sprendimas: Diskų ir kaladėlių keitimas, skysčio atnaujinimas. Vibracija dingo.
Realaus remonto pavyzdžiai:
Mazda 6 (2008 m.) – priekinėje ašyje girdėjosi stuksenimai. Po patikros nustatyta, kad išdilusios stabilizatoriaus traukės. Pakeitus traukes ir atlikus ratų suvedimą, garsai dingo, automobilis važiavo stabiliai.
Realūs remonto pavyzdžiai:
Mazda 3 2014 m. – neveikiantis generatorius ir mirganti apšvietimo sistema. Važiuojant sutemoje šviesos pradėdavo mirgėti, o prietaisų skydelyje pasirodydavo įspėjimas apie žemą akumuliatoriaus įtampą.
Generatoriaus įtampa svyravo nuo 12,4 V iki 14,8 V. Tai rodė, kad įkrovimo valdymo grandinėje kyla kontaktų problema. Atlikus varžos matavimus tarp ECU ir generatoriaus valdymo gnybto, nustatyta, kad kontaktas koroduotas ties variklio laidų pynės išėjimu.
Laidas atkurtas, jungtis pakeista ir po atlikto remonto įtampa stabili – 14,4 V, apšvietimas nustojo mirgėti, o baterijos būsena normali.
Užfiksavote keistą mirksėjimą, įspėjimo lemputę ar neveikiančią elektroniką?
Rezervuokite Mazda elektros sistemos diagnostiką mūsų servise Vilniuje jau šiandien.
Kainos preliminarios – tiksli suma nustatoma po diagnostikos.
Kiekvienas Mazda automobilis yra technikos tikslumo pavyzdys, todėl ir jo priežiūra ir remontas turi būti tokio pat lygio. Mūsų servise kiekvienas remontas atliekamas pagal gamintojo reikalavimus – nuo diagnostikos iki paskutinio varžto užveržimo. Kokybė čia nėra tik pažadas – tai įrodoma rezultatais. Po kiekvieno remonto atliekamas kokybės patikrinimas, o klientui pateikiama aiški ataskaita apie atliktus darbus ir dalių būklę.
Mazda technika vertinama dėl savo patikimumo, todėl naudojamos tik aukštos kokybės detalės.
Tokie komponentai užtikrina:
Kiekviena sumontuota detalė atitinka gamintojo keliamus techninius reikalavimus, todėl po remonto automobilis išlieka visiškai tinkamas saugiai ir patikimai eksploatacijai, o jo techninė būklė prilygsta naujam automobiliui tiek veikimo sklandumu, tiek ilgaamžiškumu.
Už kiekvienos atliktos procedūros stovi aukštos kvalifikacijos specialistai, kasdien susiduriantys su įvairių Mazda modelių – nuo CX-3 iki CX-5 ar MX-5 – sistemomis. Kvalifikuoti specialistai geba dirbti su skirtingomis technologijomis, DPF sistemomis, automatinėmis pavarų dėžėmis ir elektros tinklais.
Patirtis leidžia ne tik pakeisti detalę, bet ir suprasti priežastį, dėl kurios ji susidėvėjo – tai esminis skirtumas tarp paprasto remonto ir profesionalaus sprendimo.
Visiems atliktiems darbams ir sumontuotoms detalėms taikomos garantijos, atitinkančios profesionalaus serviso praktiką. Tai reiškia, kad po kiekvieno remonto klientas gali būti tikras – darbai atlikti pagal aukščiausius standartus, o jų rezultatas yra patikimas ir patikrintas.
Jei po atlikto remonto iškyla papildomų klausimų ar pastebimi veikimo pokyčiai, klientui suteikiama galimybė atvykti į pakartotinę techninę apžiūrą ir diagnostinį patikrinimą be papildomo mokesčio. Tokiu būdu užtikrinamas pasitikėjimas ir ramybė kiekvienam Mazda savininkui.
Mes, AutoAra, garantuojame patikimumą! Apsilankykite pas mus, ir galėsite džiaugtis savo automobilio tinkamu eksploatavimu!
Dažniausi Mazda CX-5 modelio gedimai ir jų remonto darbai yra šie:
Mazda 6 variklio alyvos keitimas ir techninė priežiūra paprastai kainuoja nuo 100 iki 200 eurų. Tai apima variklio alyvos ir alyvos filtro keitimą, taip pat kitų filtrų (pvz., oro ir salono) patikrą ir keitimą, jei reikia. Papildomai, techninė priežiūra apima stabdžių sistemos patikrą, padangų slėgio ir būklės patikrą, visų skysčių lygių patikrą (pvz., aušinimo skysčio, stabdžių skysčio, langų plovimo skysčio), taip pat bendrą automobilio būklės įvertinimą.
Mazda 3 dažniausios elektronikos problemos ir jų remonto kainos:
Multimedijos sistemos gedimai: Ekrano užšalimas, garso sistemos neveikimas arba programinės įrangos problemos. Multimedijos sistemos remonto arba programinės įrangos atnaujinimo kaina gali būti nuo 100 iki 400 eurų.
Jutiklių gedimai: Dažnai pasitaiko parkavimo jutiklių, oro srauto matuoklių ar ABS jutiklių gedimai. Jutiklių keitimo kaina gali svyruoti nuo 50 iki 300 eurų, priklausomai nuo jutiklio tipo ir vietos.
Baterijos problemos: Pranešama apie greitą baterijos išsikrovimą arba elektros sistemos sutrikimus. Naujos baterijos kaina ir keitimas gali kainuoti nuo 100 iki 200 eurų, o elektros sistemos patikra ir remontas gali kainuoti papildomai.