Pakaitinimo žvakių keitimas Vilniuje - AutoAra

Variklio žvakės – vienas svarbiausių degimo sistemos komponentų, tačiau svarbu žinoti, kad egzistuoja du skirtingi žvakių tipai, priklausomai nuo variklio rūšies. Benzininiuose varikliuose naudojamos uždegimo žvakės, kurios sukuria kibirkštį, uždegdamos oro ir degalų mišinį cilindro viduje.


Tuo tarpu dyzeliniuose varikliuose naudojamos pakaitinimo žvakės, kurių funkcija – įkaitinti degimo kamerą iki reikiamos temperatūros, kad dyzelinas užsidegtų net ir esant labai žemai oro temperatūrai. Dyzeliniai varikliai itin jautrūs temperatūros pokyčiams – jei bent viena žvakė neveikia tinkamai, automobilio užvedimas tampa sunkesnis, o variklis dirba netolygiai.


Geram automobilio variklio darbui reikalingos puikiai veikiančios žvakės, todėl automobiliui reikalingas periodiškas žvakių keitimas. Mūsų serviso tikslas – užtikrinti, kad Jūsų automobilis veiktų kuo efektyviau, o tai įmanoma tik rūpinantis jo „širdimi“ – varikliu. Vienas iš esminių variklio palaikymo elementų yra tinkamos pakaitinimo žvakės, kurios užtikrina sklandų ir efektyvų automobilio paleidimą šaltuoju metų laiku.


Nelaukite, kol automobilis nebeužsives – kreipkitės į AutoAra servisą dabar!

Adresas: Justiniškės, Vilnius (netoli Pašilaičių).


https://autoservisas-vilniuje.lt/pakaitinimo-zvakiu-keitimas-vilnius


Kodėl svarbus pakaitinimo žvakių keitimas?

Tinkamai veikiančios pakaitinimo žvakės užtikrina švarų degimą, optimalų degalų sąnaudų efektyvumą bei mažesnę išmetamųjų dujų taršą. Kai žvakės praranda savo efektyvumą, degalų mišinys nebesudega pilnai — tai lemia variklio drebėjimą, traukos praradimą ir net sunkumus užvedant automobilį.


Profesionaliai atliktas pakaitinimo žvakių keitimas Vilniuje padeda ne tik išvengti gedimų, bet ir prailgina variklio tarnavimo laiką. Mūsų serviso meistrai naudoja kokybiškus įrankius bei tikslų sukimo momentą, todėl žvakės įstatomos be rizikos pažeisti sriegį ar cilindro galvutę.


Kas nutinka, kai pakaitinimo žvakės susidėvi?

Senstant žvakėms, jų kaitinimo spiralė palaipsniui oksiduojasi ir praranda gebėjimą greitai įkaisti. Kai kurios žvakės gali tiesiog „nutrūkti“ viduje – ypač tai būdinga BMW 2.0d (N47) ar VW Passat 2.0 TDI varikliams. Tokiu atveju užvedimas tampa netolygus, o kai kuriuose cilindruose dyzelinas užsidega pavėluotai, dėl to atsiranda dūmingumas, trūkčiojimas ir didėjanti kuro sąnauda.


Dar viena dažna problema – prikepusios žvakės. Dyzeliniuose varikliuose, pvz. Audi A4 B8 ar Mercedes-Benz CDI, dėl aukštos temperatūros ir suodžių sankaupų žvakės „prikepa“ prie galvutės sriegio. Netinkamai jas išsukant galima pažeisti sriegį arba net nulaužti žvakę, o tai reiškia brangų cilindro galvutės remontą.


Todėl profesionaliai atliktas pakaitinimo žvakių keitimas yra ne tik saugumo, bet ir ekonominis sprendimas – meistrai žino, kaip jas atsukti naudojant momentinius raktus ir žvakių ištraukimui skirtas įvores, išvengiant pažeidimų. 


Kodėl svarbu nelaukti?

Rizikuojama:

  • Prikepusiomis žvakėmis, kurios gali nulūžti išsukant;

  • Cilindro galvutės sriegio pažeidimais, reikalaujančiais brangaus remonto;


Realių atvejų pavyzdžiai iš mūsų serviso:

VW Passat B6 2.0 TDI – sunkiai užsivedantis variklis žiemos rytą

Į mūsų autoservisą Vilniuje atvyko klientas, skundęsis, kad jo VW Passat B6 vos užsiveda šaltuoju metu. Po kompiuterinės diagnostikos nustatyta, kad dvi iš keturių pakaitinimo žvakių visiškai neveikia. Žvakės buvo „prikepusios“, todėl mūsų meistrai jas pirmiausia atsargiai įkaitino iki darbinės temperatūros (~100 °C) ir tik tada išsuko, nepažeisdami sriegio. Pakeitus visas keturias žvakes ir patikrinus valdymo modulį, variklis pradėjo užsivesti be jokio drebėjimo ar vėlavimo.


Peugeot 407 2.0 HDi – padidėjęs dūmingumas ir prastas užvedimas

Atlikus diagnostiką nustatyta, kad viena pakaitinimo žvakė neveikia, o likusios trys įsijungia pavėluotai. Visos žvakės pakeistos. Po keitimo atliktas dymingumo testas, kuris parodė net 25 % mažesnę emisiją.


Volvo V70 2.4D – nulūžusi žvakė po netinkamo keitimo kitame servise

Į mus kreipėsi vairuotojas po nesėkmingo bandymo pakeisti žvakes kitame servise – viena jų buvo nulūžusi galvutėje. Naudodami specialų žvakių ištraukimo įrankį su gręžimo centravimo sistema, mūsų meistrai saugiai pašalino likučius ir atkūrė sriegį. Sumontavus naujas žvakes ir atlikus sistemos patikrą, automobilis vėl veikė puikiai. Klientas sutaupė nuo 500 € iki 1000 €, nes nereikėjo keisti cilindro galvutės.


 

Registracija
Internetu arba +37065948053

 


Kada reikalingas pakaitinimo žvakių keitimas?

Svarbiausi požymiai, rodantys pakaitinimo žvakių gedimą:

  • Sunkus variklio užvedimas, ypač rytais ar esant minusinei temperatūrai;

  • Netolygus variklio darbas ar drebėjimas po užvedimo;

  • Padidėjusios degalų sąnaudos ir sumažėjęs variklio efektyvumas;

  • Sumažėjusi trauka bei galios praradimas akseleruojant;

  • „Check Engine“ arba „Glow Plug“ lemputė prietaisų skydelyje.

Laiku atpažinti pakaitinimo žvakių gedimo simptomai – tai vienas paprasčiausių būdų išvengti rimtų ir brangių variklio problemų. Dauguma vairuotojų šiuos požymius iš pradžių ignoruoja, nes automobilis dar užsiveda, tačiau kiekvienas praleistas signalas didina riziką, kad žiemą variklis visai nebeužsives.


Autoservisas Vilniuje. Automobilių remontas, diagnostika.


Pakaitinimo žvakių keitimas skirtingiems modeliams

Nors pakaitinimo žvakių veikimo principas visiems dyzeliniams varikliams panašus, skirtingų automobilių modelių konstrukcija ir prieiga prie žvakių dažnai skiriasi. Todėl pakaitinimo žvakių keitimas mūsų servise visada atliekamas atsižvelgiant į konkretaus modelio techninius niuansus.


Pavyzdžiui, VW Passat B6 2.0 TDI savininkai dažnai susiduria su užsidegančia „Check Engine“ lempute, kai viena iš žvakių nustoja veikti. Šio modelio variklyje žvakės įrengtos giliai, todėl keitimo metu svarbu naudoti momentinį raktą ir vengti sriegio pažeidimo.


Tuo tarpu Audi A4 B7 2.0 TDI atveju dažnai pasitaiko žvakių valdymo relės gedimai. Keičiant pačias žvakes, būtina atlikti ir relės patikrą — taip išvengiama situacijų, kai naujos žvakės neįsijungia dėl elektros grandinės sutrikimo.


BMW 320d (E90) modeliuose žvakių keitimas yra gerokai sudėtingesnis, nes kai kuriais atvejais tenka nuimti įsiurbimo kolektorių. Mūsų meistrai turi specialius įrankius, leidžiančius saugiai išimti „prikepusias“ žvakes, nepažeidžiant sriegio – tai ypač svarbu BMW dyzeliniams varikliams.


Dar vienas dažnas svečias servise – Volvo V70 2.4D. Šio modelio pakaitinimo žvakės montuojamos itin arti cilindrų galvutės, todėl būtina laikytis gamintojo nurodyto sukimo momento. Per didelis suspaudimas gali pažeisti sriegį, o per silpnas – neužtikrina tinkamo kaitinimo.


Mercedes-Benz E220 CDI (W211) modeliuose pastebime, kad be žvakių dažnai tenka keisti ir jų valdymo modulį, kuris linkęs oksiduotis. Siekdami užtikrinti patikimumą, mūsų autoserviso meistrai visada patikrina ne tik žvakes, bet ir modulio kontaktus bei valdymo įtampą.


Ford Mondeo 2.0 TDCi atvejais pakaitinimo žvakių keitimas paprastesnis, tačiau būtina įsitikinti, kad visos žvakės įsijungia vienodai – šio modelio varikliai jautrūs net menkiausiems temperatūros skirtumams.


Peugeot 407 2.0 HDi ir Opel Insignia 2.0 CDTi modeliuose dažnai sutinkame „prikepusių“ žvakių atvejų, kai dėl ilgo nekeitimo laikotarpio jos tampa sunkiai išimamos. Tokiose situacijose naudojame specialų įkaitinimo ir atvėsinimo metodą, kad žvakės būtų saugiai išimtos be brangiai kainuojančio galvutės remonto.


https://autoservisas-vilniuje.lt/pakaitinimo-zvakiu-keitimas-vilnius


Kiek kainuoja žvakių keitimas ir nuo ko priklauso kaina?

Keli pagrindiniai faktoriai:

  • Automobilio markė ir modelis. Sudėtingumas labai skiriasi: kai kurios konstrukcijos leidžia žvakes pakeisti greitai, kitos — tenka nuimti kolektorius, prieigos ribotos. Todėl brangesnėms markėms (pvz., premium BMW, Mercedes) dažnai kaina būna didesnė.

  • Variklio tipas ir žvakių kiekis. Dyzeliniai varikliai su daug cilindrų turi daugiau žvakių — daugiau dalių + daugiau darbo laiko. Be to, kai kuriose konstrukcijose žvakės „prikepusios“, jų išėmimas sudėtingesnis.

  • Žvakių tipas, dalys ir montavimo sudėtingumas. Aukštos kokybės žvakės arba specialios markės žvakės brangesnės. Jei reikalingas papildomas darbas – sriegio atstatymas, galvutės nuėmimas – tas pakelia kainą.

  • Darbų trukmė ir serviso darbo įkainis. Kai paslauga atliekama greitai ir paprastai, kaina mažesnė. Bet jei reikalingas didelis išardymas, laikas didėja. Serviso vieta, darbo įkainis taip pat lemia – didesnis miestas, didesnis įkainis.

  • Papildomų paslaugų įtraukimas. Jei keitimo metu atliekama diagnostika, patikrinama kaitinimo sistema, valdymo modulis – tai padidina ir kainą.

Pakaitinimo žvakių keitimo kainos (preliminarios)

Automobilio tipas Kaina nuo (€) Aprašymas
Mažos klasės automobiliai (pvz. VW Polo, Opel Corsa, Toyota Yaris) nuo 25 € Paprastas keitimas, greita prieiga prie žvakių
Vidutinės klasės automobiliai (pvz. VW Passat, Audi A4, Ford Mondeo) nuo 40 € Standartinis keitimas su diagnostika
Premium klasės modeliai (pvz. BMW, Mercedes-Benz, Volvo) nuo 60 € Sudėtingesnis keitimas, patikrinama ir relė
Nulūžusių žvakių išsukimas nuo 40 € už cilindrą Atliekama su modernia įranga
Kaitinimo relės ar modulio keitimas nuo 30 € Papildoma paslauga, jei nustatomas gedimas

Norite sužinoti tikslią kainą?

Kreipkitės į AutoAra – pateikite savo automobilio markę ir variklio tipą, o mes apskaičiuosime tikslią pakaitinimo žvakių keitimo kainą Jūsų automobiliui.


 

Registracija
Internetu arba +37065948053

 


Kodėl verta rinktis AutoAra?

Ilgametė patirtis

Patirtis mums leidžia ne spėlioti, o greitai rasti priežastį ir pašalinti gedimą. Per daugiau nei dešimtmetį sukaupėme gilią praktinę patirtį, dirbdami su visų markių automobiliais Tokio plataus spektro dėka mūsų meistrai geba įvertinti ir atpažinti net retai pasitaikančius variklių niuansus, būdingus skirtingiems gamintojams bei jų modeliams. Kvalifikuoti specialistai geba parinkti tinkamiausius automobilio remonto metodus pagal konkretaus variklio konstrukciją.


Greitas ir operatyvus aptarnavimas

Vertiname klientų laiką, todėl daugumą darbų atliekame kuo įmanoma greičiau, priklausomai nuo variklio konstrukcijos ir žvakių prieigos.


Remonto procesas vyksta sklandžiai ir be nereikalingo laukimo. Visus darbus organizuojame iš anksto, kad servise praleistumėte tik tiek, kiek būtina. Atvykę galite būti tikri – viskas bus sutvarkyta be bereikalingo delsimo, nesvarbu ar tai būtų pakaitinimo žvakių keitimas ar kiti kompleksiniai variklio remonto darbai..


Garantijos suteikimas

Garantiją taikome visiems darbams, nes pasitikime savo meistrais, įranga ir naudojamomis detalėmis. Naudojame tik patikimų gamintojų patvirtintas dalis, kurios visiškai atitinka automobilio gamintojo nustatytus kokybės ir techninius standartus. Tai užtikrina, kad kiekvienas komponentas veikia taip, kaip numatė automobilio gamintojas, o variklis po remonto dirba stabiliai ir sklandžiai.


Mūsų kokybės kontrolės sistema apima ne tik patį keitimo procesą, bet ir pakartotinį patikrinimą po darbų, kad įsitikintume, jog kiekvienas mazgas funkcionuoja nepriekaištingai. Jei klientas pastebi bent menkiausią nesklandumą – mes visada pasiruošę išspręsti situaciją be jokių ginčų ar pasiteisinimų.


Papildomos paslaugos mūsų servise 







Registruokitės konsultacijai jau šiandien

Jei Jūsų automobilis sunkiai užsiveda, drebina ar užsidega „Check Engine“ lemputė – tai gali būti pakaitinimo žvakių problema.


Susisiekite su mumis šiandien ir pradėkite kelionę link sklandžiau veikiančio automobilio su „AutoAra“!


 

Registracija
Internetu arba +37065948053

 


D.U.K.


Variklio pakaitinimo žvakes reikia keisti, kai pastebimi šie požymiai:

  • Sunkiai užsivedantis variklis: Ypač šaltuoju metų laiku, kai variklis užsiveda lėtai arba neužsiveda visai.
  • Įspėjamoji lemputė: Prietaisų skydelyje įsižiebia pakaitinimo žvakių įspėjamoji lemputė.
  • Padidėjęs dūmingumas: Pastebimas padidėjęs dūmų kiekis iš išmetimo vamzdžio užvedant variklį.
  • Prastas variklio darbas: Variklis veikia nelygiai arba praranda galią.

Rekomenduojama keisti pakaitinimo žvakes pagal automobilio gamintojo nurodymus, paprastai kas 80,000 - 100,000 kilometrų arba anksčiau, jei pastebimi minėti simptomai.

Dažniausi pakaitinimo žvakių gedimo požymiai yra šie:

  • Užvedimo problemos: Variklis sunkiai užsiveda arba neužsiveda visai, ypač šaltu oru.
  • Įspėjamoji lemputė: Prietaisų skydelyje įsižiebia pakaitinimo žvakių įspėjamoji lemputė.
  • Padidėjęs dūmingumas: Variklis skleidžia daugiau dūmų nei įprastai, ypač užvedimo metu.
  • Prastas variklio darbas: Variklis veikia nelygiai arba praranda galią, kai kurios žvakės gali neveikti tinkamai.

Variklio pakaitinimo žvakių keitimo kaina priklauso nuo automobilio markės ir modelio, žvakių tipo bei autoserviso kainų politikos. Vidutiniškai keitimo kaina gali svyruoti nuo 50 iki 200 eurų už visą komplektą žvakių ir darbo išlaidas. Kai kuriuose automobiliuose žvakių keitimas gali būti sudėtingesnis, todėl kaina gali būti didesnė. Rekomenduojama pasikonsultuoti su specialistu, kad būtų nustatyta tiksli kaina ir keitimo poreikis.